حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10142: الکامنتیه!

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱ ب.ظ

فرستاده شده در ۱ فروردین ۹۳، ۰۷:۲۹:۰۲ برای مطلب نمایش ویرایش م م 1032: ناقض العهد السابق! (نظرات این مطلب)

گفته بودم اسباب کشی کنید به وب جدید تا از دست شمالی های مهندس(من جمله من)راحت بشید!
سر حرفم هسدم و نمیذارم وجودم حس بشه:((
(انصافا من اینو میخواستم عایا!؟ انصافا؟!)
ولی شما هم سر حرفتون بمونید دیگه!پیرو اینکه گفتید تو وب جدید،طرفدار شمالیا میشید رو میگم(شوخو)
(ما سر حرفمون موندیم! و انشاء الله خواهیم موند! جدی!)
میدونم حرفای شما هم شوخوئه ولی یه بار (و تنها بار) بعد حرفاتون چیزی گفتید  که باعث شد بهتون بگم از بلاگفا اسباب کشی کنید تا از دست ما راحت بشید!
(دیدین که رفتم و از دستم راحت شدین!)
باعث شد درمورد وبی این حرفو بزنم که خودم به دوستای دانشگام شناسوندم!هروقت هم تو وب شما بودم،بهم تیکه مینداختن شوخی شوخی!:))
(میدونم خیلیا با لطف و معرفی شما اینجا رو میخونن! متشکرم!)
من بازم میگم که آدم بی جنبه ای نیستم(هرچند  من مطمئنم منظورمو خوب نرسوندم و بنابراین فک میکنید هسدم) ولی قبول کنید بعضی حرفا(هرچند ناخواسته گفده شده) واسه آدم سنگین تموم میشه،علی الخصوص اگه درمورد هویت و وجود و خونه آدم باشه!و اون بارم تنها بار بود!

دیگه مزاحم نمیشم
(مراحمین!)
(راستی دلیل دیگه نظر دادنم این بود که بدونید دوستای بلاگفایی با معرفتن و برخلاف گفته تون شما رو فراموش نکردن!):))

خواستید عمومیش کنید،خواستید هویجوری،خواستید هم نصف خصوصی بجوابید،نصف عمومی:))
(این کامنت بالخص جمله های آخر اون نشونه ای بر این حرفه که همیشه میخواستم بزنم:
(مخصوصا تو اون قضیه اتیش بیاری که اتفاق افتاد)
همیشه رسم بنده بر این بوده که کامنتای خیلی محبت آمیز یا خیلی تند و آتشین دوستان و دشمنان رو که خصوصی میدادن
اکران عمومی میکردم. که تمامی دوستان هم از این سبک و روش بنده مطلع بودن و هست و نداشتیم معترضی تا کنون!
البته با حذف نام فرد (جهت حفظ امانت و اینکه نقد افکار کنیم بی قصد و غرض نه نقد اشخاص) و حتی تمامی نشانه هایی که احتمال بره حدس خوانندگان به سمت کسی بره رو بنده دقت داشتم که پاک کنم!
مثل کامنت خصوصی استاد عکاس باشی که کاملا بهم ریخته شد و از نو ویراستاری شد مخصوصا در علائم نگارشی و ویرایشی چون ایشون سبک خیلی خاصی دارن در نوشتن که به راحتی قابل حدس زدن بود کامنت از ایشونه
منتها ایشون لطف کردن و به صورت خودجوش خودشونو معرفی کردن و توضیحاتی تکمیلی هم دادن در مورد کامنتشون!
ولی یادم نمیاد کسی رو لو داده باشم یا مجبور به افشا کرده باشم که بعدش بخواد بیاد نفاق بندازه!
خودش خودشو معرفی کنه و خودش ناراحت و عصبی بشه و مرتب کامنتای خصوصی آنچنانی بزاره و قهر کنه و بره!!!
بیخیال اصن
تو باغ و ویلا بودیم
رفتیم کجاها!!!
والا...)

  • ۹۳/۰۱/۱۶
  • حاجی ره

نظرات  (۳۸)

  • فیروزه ای ....
  • دست همگی درد نکنه. یعنی الان خوب متوجه شدم! بعدشم جوجه خوب حالیم کرد. من اصلا سوال نداشتم. من کیم؟ اینجا کجاس؟ کی به کیه!!!
    چریک :کسی که حمله های نامنظم میکنه.

    حمله ی چریکی همون می شه...جنگ نامنظم...بعضی جاها که هنوز نیروها برای دفاع به طور کامل فرستاده نشدن و هنوز نظم کلی برای دفاع شکل نگرفته..یه سری حملات نامنظم به دشمن انجام می شه که نظم اونا رو بهم بزنه و سرعتشونو کند کنه تا نیروهای خودی برای دفاع آماده بشن....این چیزیه که من از کتابا و فیلما فهمیدم...
  • فیروزه ای ....
  • دقیقا
    آفرین گمشده عزیز. من به تو افتخار میکنم
    فیروزه ای فک کنم معنیش می شه کسی که به حمله های نامنظم وارده و از این حرفا...درس گفتم آیا؟
    والا منم نمی دونم...
  • فیروزه ای ....
  • یه کلاس خودشناسی برو جوجه
    آدم انقدر متواضع
    انقدر راز دار
    انقــــــــــــــــدر سربه زیر
    من که نمی دونم شرمنده
  • فیروزه ای ....
  • چریک به کی میگن؟ کسی میدونه اینجا؟ حمله چریکی چیه؟! :-D
    کلا این خجسته بودنمون رو گفتم که ناشناس نظر میزاریم
    آخرم میگیم ما کی هستیم.
    همین فیروزه ای جونم. :)
  • فیروزه ای ....
  • ناشناس هایی که خودشونو معرفی میکن که ناشناس نیستن
    تازه از لحنشون پیداست. مثل همین جوجوی خودمون
    مثلا اومدیم بلاگ از شر پیام های ناشناس و مزاحم و ... خلاص بشیم!
    بیچاره حاج آقا!
    چکار میکنید از دست ماها؟! :)
    2امی من بووووووودم :-p
    موافقم باهات
    + عاغا من ناشناس اولی بودما دومی یکی دیگه بود از فردا هر ناشناسی رو به من نسبت ندید من ناشناس باشم زیر کامنتم قید می نمویم
    +با تچکر از فیروزه ای عزیز و حاج عاغا :)))
  • فیروزه ای ....
  • ناشناس جون
    نمیگفتی جوجه هستی هم خودمون میفهمیدیم.
    قربونت ناشناس! این اعتماد به سقفو از خودت واگیر گرفتم:))

    * دقیقا با حرفتم موافقم. نیت اون کامنت گذار با اون چ یزی که ما میبینیم و میشنویم و برداشت میکنیم خیلی فرق میکنه. حتی اون روز و اون ساعتی که کامنتو گذاشته هم تاثیر داره تو شرایط

    :) 
    عاقا ما راجب پست حرفی نداریم. خو چون نمیدونیم چی به چیه!

    :-p
    خوشم میاد همه اینجا انقدر راحتن
    که توی کل بلاگ این گزینه ی ناشناس رو نمیزنن
    اما اینجا تست میکنن ببینن چطوریه! :)
    کامنت لانتوری بزرگ هم که آخرش بود یعنی.
    فقط اسپم عاشقانه ندیده بودیم توی بلاگ که دیدیم. :)
    دوستان میگما
    چرا از این کامنتای با حال می بینید زود برخورد فیزیکی نشون میدید
    شاید کسی که اون لحظه یه کامنتی میده یه چیزی تو ذهنش بود که ما از درکش عاجزیما 
    هرکسی مختارِ هر جوری که دوس داره فک کنه دلیل نمیشه زودی بزنیمش که حالا هرچقدر حاجی رو دوست داشته باشید(من یکی که ندارم)
    99درصد مواقع نیت علنی کردن کامنت از طرف حاجی با کامنت هایی که در واکنش به اون پست داده میشه تناقض داره از اثرات سوئش در گذشته مشهود بوده کاملن

    +یه کم از فیروزه ای یاد بگیریم اعتماد به سقف رو دارید؟!

    ++ من که عاشق کامنت پست کردنم یَــــــــــــــک حالی میده کامنت عادم پست میشه خدا قسمتتون کنه بحق 5تن

    ناشناس هستم
    جوجه مهندس سابق می خواستم تست کنم فقط
    با تشکر 
    السلام علیکم و رحمت الله برکاته

    سلام حاجاغا.
    وبلاگت خیلی خوبه.
    اگه میشه به منم یه سری بزن:-D
    بوس بوس:-P
    سلام . نه. کامنتتون رسید. اولن سال نو مبارک. ثانیا اون قضیه تقریبن حل شد و قضایای دیگه ای اتفاق افتاد! کلن هر روز یه اتفاقی میفته! بی دغدغه نمیشه D:
    bazaaaaaaaam del khori??
    to ro khoda sathe tavaghoamun biarim paeen
    haji chera shoma asan enghad be in cma ahamiat midid???
    aya dust dariiiid???aya(sansoor):D

    خداایا شفااااا...

  • سهیل کووولنگ
  • حاجی عاغا ویلا استغفرلا :))
    حاجی دوروست میشه صدساله اولش سخده صد سال دومش سخده صدساله سومش ..... بسه دیه نمیخوای دس ع سر دنیا برداری هعی آدم خخخخخخخ :))
    حاجی عاغا طرف حرفم کل آدما بود ک بیایم خون همدیه رو گلالود نکنیم باوو چن صباحی کنار همیم خوش باوووشیم خوف حرف بزنیم تیکه نندازیم گلایه نکنیم باووو اصن هیشکی هیچیو ب دل نگیره نموشه ولا موشه خخخخخخخخخخخ :))
    موش نیستا منظورم اینه میشه :))))))))))))))))))))
    حاجی چاککککر خودتونو عباتونو اصن روحانیت معزز که دل مارو برده بی حد :))
  • فیروزه ای ....
  • میگم که چرا انقد من گله ندارم!
    1.شاید چون کم کامنت میذارم
    2.شاید چون حاجی جواب کامنتمو نمیده تا از جوابش ناراحت بشم
    3.شاید اصلا وبم نمیاد که نظر بذاره و من از نظرش ناخوش بشم
    4.شاید قلق!؟ رفتارش اومده دستم!
    5.شاید...

    * میگن هر کنشی یه واکنشی داره. حالا این چی بود اینجا گفتم نمیدونم. والا
    آخی
    اصن دلم جزغاله شد:((
    اینجا هم
    باز هم
    بسته دیگه
    از این برنامه کامنت پست کردنت اصلا خوشم نمیاد
    مثلا میخوای یه سوال یا سو تفاهم رو یه بار جواب بدی برا همه
    ولی اینجوری بدتره

    چرا اینجا لایک نداره
    ادم هوس میکنه بعضی از کامنتا رو لایک کنه
    عزیزم خب حاج اقا سرکار میرن
    تو پست قبل خدافظی کردن دیگه
    بنده خدا حاجی :)))
    این شبا باید زودتر بخوابن
    خیلی خیلی سرشون شلوغهمن ک خب عادت دارم تا صبح بیدار بمونم چون کار دارم
    اما شماهاهم عادت کنین زود بخوابین تعطیلات تموم شد دیگه
    +حاجی حلال کنه ما چقداذیتش میکنیم:))))
    سرپل صراط جلومونو نگیره:))))
    راس می گی نگین..نیستش الان...رفته دنبال کاراش یا خوابه....ساعت پستو نگا..مال 10 و نیمه...:)
    گمشده کو؟؟
    حاجی میبینی؟؟
    حاجی ک لالا کرده؟؟
    (ایکون نگینی ک حاجیو قایم کرده میخواد گمشده رو گول بزنه)
     حاجی نمیدونم چرا کلا باهات حال میکنم. خیلی دلی
    یعنی میدونما! نمیگم دلیلش رو :v
    حاجی...ای کلک...خواستی ما رو خواب کنی خودت بیای دوباره.....
    همون آیکونا که نگین گفته ...والا...:))
    حااااااااااااااااااااااااااجججججججججججیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟
    حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااججججججججججججججججججججججییییییییییییییییییییی؟؟
    حاجی؟؟؟
    ححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححجی؟؟؟؟
    حاجیییییییییییییییییییییی؟؟؟
    (ایکون با شدت کشیدن عبای حاجی)
    سپس ایکون نیشخند..
    عه...سرشبه ها...
    خواب بودین؟؟؟؟
    خب پس هیچی بخوابین...
    ایکون حرص دادن حاجی..
    سپس محو شدن تو افق دی:
    سوت سوت حتا...

    ها؟
    من هیچی از این پست نفهمیدم.. :(

    بازم دعواست آیااا.. ؟؟؟
    فقط فهمیدم که حرف از شمالیاست...
    منم شمالی ام :)))
    امری بود درخدمتیم...  :)))
    :)
    یعنی بعد این شمالیا از حقوق برابر با مهندسین برخوردارند
    احترامی که تا به حال به مهندسا گذاشتین بعد این برابر با شمالی ها خواهد بود
    + از ه.خ و سنجاخ فاکتور بگیرید 
    نمیشه بدون تیکه انداختن به ایشون و اوشون خوش گذروند:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی