حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 10143: طلب الهدیه الاجباری من الاصدقاء!

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ب.ظ


شب قبل شروع روزای کاری

ساعت یک اینا

پیامک دادم به همه محققای پروژه:


یعنی وای به حالتون اگه فردا راس ساعت 8 پشت سیستماتون نباشین!

"رئیس"


عکس العملا جالب بود

(بغیر از اونایی که فحش دادن و بنده سانسور میکنم!)


+ مردم آزار! برو بگیر بخواب!

+ ما خدمت رئیس ارادت داریم!

+ چشم عزیزم!

و یکی:

+ سلام رئیس

بخدا من تا چند ساعت پیش بیمارستان بستری بودم

مریضم شدید!

دکتر استراحت داده

از طرفی جاده بسیار شلوغه

مجبورم دو سه روز دیگه بیام

از سوی دیگر باید ترشی و زیتون رییس رو آماده کنم

رشوه نیستا هدیه است.


پ.ن:

این مورد آخری شمالیه!

از همون شمالیایی که خیلی دوسشون دارم!!!!!!

باباشم یکی از امام جمعه های شماله!

مرخصی میخواس

گفتم: نداریم! و نمیشه! (الکی گفتم!)

گفت: حاجی مجبورم برم و فلان و بهمان و ...

با اخم بهش گفتم: رفتی دیگه نمیتونی برگردی سرکار!

بنده خدا جدی گرفت و با التماس گفت: حاجی یه کاریش بکن! من حتما باید برم!

گفتم: خب چی میتونی واسم بیاری؟!

با تعجب گفت: چی؟! از کجا؟!

گفتم: از شمال! شاید اگه منو راضی کنی بتونم واست یه کاری بکنم!

با خوشحالی گفت: حاجی یه دبه ترشی شمالی میارم واست!

گفتم: خب برو!

باورش نمیشد!

جدی برم؟! مشکلی نداره؟!  ...


پ.ن:

خدایا منو ببخش!

میدونی که مجبور بودم!

خیلی وقت بودم تو خونه ترشی نداشتیم!!!



  • ۹۳/۰۱/۱۷
  • حاجی ره

نظرات  (۳۸)

واییییی رشوه از نوع ترشی عالی به به

ههههههههه

شوما بدجور کصافته درونت بیداره
گذاشتن این عکس کاره درستیت عایا؟!
برو ادم شو
پاسخ:
والا اون موقع که میزاشتم مطمئن نبودم کار درستیه یا نه!
ولی الان دیگه مطمئنم!
:))))))))))
  • دوشیزه فلانی
  • انقد بدم میاد از ترشی های شمال!
    آدم بین اون همه تنوع می مونه فاق شلوار به دهن! :)))
    که کدوم رو انتخاب کنه!

    + حالا ترشی چی بود؟! زیتونش پرورده بود؟!
    ++ زیتون پرورده های مناطق مختلف شمال با هم فرق داره انگار! مثلا ما رفته بودیم رامسر ، زیتون پرورده شون گردو داشت و تو یه مواد سفت سفید بود و خیلی خوشمزه! من غیر اون هیچ زیتون پرورده ی دیگه ای رو دوس نداشتم!
    بعد جاهای دیگه بیشتر با انار و گردو و... بود.

    پاسخ:
    فاق شلوار به دهن؟!
    :)))))))))))
    یه چیز بد جدید یاد گرفتم!!!
    خدایا شکر!

    + هنوز مرخصیه!
    میبینین چه رئیس خوبیم من؟!
    واسه یه ترشی چه مرخصیای نامحدودی که نمیدم من!
    اتوبوسای اردبیل و اینا همیشه یه مغازه تو رشت و اینا وای میایستن
    منم همیشه میزم یه ظرف پرورده میگیرم همونجا تو ماشین میخورم!

    سلام

    حاجی به خدا عاشق وبلاگتم

    ایشالا همیشهخوش و سلامت باشین

    پ.ن آخر: مردم از خنده

    پاسخ:
    سلام
    لطف دارین شما!
    شما نیز همچنین!
    :)))
    اختیار داری حاجی ماهمیشه میخونیمت
    ولی خب زیادی حس روشن بودن نداریم
    شرایطه دیگه
    باید ساخت با بی حوصلگیش
    پاسخ:
    و همیشه بیحوصله این؟!
    والا...
    نه بابا!شمالی چیه!میگم:

    دارین ازین دوستا رئیس ولی کو قدر شناس!!

    فقط چون با گوشی مینویسم حروف اضافی نوشتم،حواسم نبود!

    فک کردین نمیدونم از جواب دادن طفره رفتین؟!عذاب وجدان گرفتین واسه رفتار اون شبتون با ه.خ مگه نه؟!؟!:)))
    پاسخ:
    قدرشناس تر از من؟!
    چند وخ دیگه که باز مارو دیونه کرد
    همون رفتار اون شبمون هم تکرار میشه!
    والا...
    آوووووووووو
    امی همولایتیه که!!!
     :)))

    پاسخ:
    بدتر شد که!
    چه غلطی کردیم گفتیم!
    والا...
    پس گیلانی نیست.
    هست؟؟
    سرجدت نگو شمالیه و...
    پاسخ:
    رشتیه بابا!
    رشتی!!!
    براتون سوغات چی آورد؟؟؟
    بیبیشته برنج نیاورده؟؟
    پاسخ:
    هنوز که چیزی رو نکرده!
    ازش پرسیدم چیه!
    تا حالا که نیاورده الانم فک نکنم!
    :)))
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    :))))
    حاجی ه.خ نیومده هنوز؟؟
    پاسخ:
    تشریف آوردن عاغا!
    حاجی اصن فرق گیلان و مازندران رو میدونید؟؟

    پاسخ:
    نه!
    ولی شباهتشونو میدونم:
    هر دو شمالن!!!
    :)))))
    آره اسمشه خیلی خوشمزست.
    طرف رودباریه؟؟
    پاسخ:
    شمالیه!!!
    :)))))))))))))
    حاجی خیلی مرتضی براتون عزیزه ؟؟=)))))

    میگه از تهران تا قم فوقش 2 ساعت با ترافیک راهه
    کی بیاد ازتون ترشی بگیره؟=)))
    به هرحال خمسش ُ که باید بدید :دی


    +حاجی ما اینجاییم "منظور ادرس وبمونه":دی
    پاسخ:
    آقا مرتضی که خیلی عزیزه
    ولی ترشی...

    + آیکون حاجاغای شرمنده!
    اگه حرف ترشی نبود محال بود مرخصی بدید :)))
    دعا کنید 7تا بیجار بیاره :)
    پاسخ:
    من خودم زیتون پرورده رو پیشنهاد کردم
    خودش گف ترشی!!!
    + بیجار؟!
    حاجی نمیگی یه خانوم باردار از اینجا رد میشه عکس رومیبینه دلش میخواد وشوهرش هم سرکاره 
    خوو گناه داریم آخه این عکسا چیه .دلمون میخواد خوو
    استغفرالله..:)))))
    پاسخ:
    راستش نمیگم!
    ولی باید سر در وب یه بنر بزنم:
    "عبور بانوان باردار ممنوع!"
    :))))

    + شما هنوز اینجارو میخونین!!!!!!!
    eeeeeeeee
    آخی چقد شما این جماعت شمالی رو اذیت میکنید؟؟
    پاسخ:
    حالا بیا خوبی کن و مرخصی بده!!!
    والا...
    آخی گناه دارن خلق الله.. دلم براش سوخت..

    رشوه ی عالی گوارا..
    پاسخ:
    بد کردم بهش مرخصی دادم؟!
    تازه بهش گفتم برو هر موقع دوس داشتی بیا!
    مرخصی نامحدود!!!
    + قسمت شما ایشالا
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ.........
    چرا من هر چی کامنتارو خوندم از اون پست آخر تا اینجا جوجه رو ندیدم...
    جووووووووووووووووووووووووووووووووووووجججججججججججججججه....چرا نیومدی جیگگگگگگر؟
    پاسخ:
    اتفاقا ما هم اون شب هرچی انتظار کشیدیم
    اثری ندیدیم!
    تقریبا دقیقا :-o شبیه ترشیایی هست که خاله ام درست کرد تازگی ها>:) و برامون آورد>:)
    پاسخ:
    ما هم از این خاله های ترشی درس کن داریم!
    خدا زیادشون کنه!
    دارین ادزینفدموستا رئیس ولی کو قدرشناس!

    وقتی بنده خدا با اون همه محبت،کارای شما رو میبینه،خو دلسرد میشه داداش!(همون موقعی که محبت میکردن ولی شما در صدد مددجویی(!)از دوستان مجازی برای یافتن جا و مکان بودید:-D)
    پاسخ:
    فک کنم جمله اولو شمالی نوشتین!!!
    حاجی:)) واقعا که :))) رشوه؟:))

    وای نامردیه :( عکس ترشی گذاشین دلم خواست :( لامصبا چقدرم خوشمزه ن
    پاسخ:
    بفرمایین: هدیه!
    صب کنین خودش بیاد
    من عکسایی بزارم به زودی که ...
    تا اون یه نفر باشه عکس عشق علی و دیزی قمی رو نذاره 
    اونم جلو کسی که دلش میتپه واس دیزی
    بعله اینجوریاس
    دنیا همیشه به نفع شوما نی حاجی
    پاسخ:
    دارم برای دوستان!
    به زودی!!!
    کامینگ سون...
    نخیر:|
    پاسخ:
    منو این همه خوشبختی؟!
    :)))
    اووووووووووووووووف
    شام یه عالمه از همین ترشیا خوردم
    با زیتون

    پاسخ:
    نمیگی شاید یکی تو خونه ترشی نداشته باشه هنوز؟!
    آبروی هر چی حاجیه بردی
    وای وای وای
    روحانی و رشوه
    آخ آخ آخ
    همین کارا رو میکنی خدا بهت زن نمیده
    نچ نچ نچ
    پاسخ:
    اولا هدیه!!!
    تازه هدیه دادن و گرفتن هم مستحبه!
    والا...
    :)))
    حاجی هرسری ینوع ترشیو خوراکی قبول ؟ :)))
    پاسخ:
    بازم عکس؟!
    :(
    d:
    خوبه من علان قهر کنم مثلا :))))
    دقیقا الان :)))))
    پاسخ:
    خیلی نامردیه!!!
    :)))))))
    ما میگیم زحمت نیس شما حرف دارین؟؟
    والا...
    یکیم ک جدی میگیره شما قبول نمیکنین
    پاسخ:
    قبول!!!
    تازه دوست شمالی ما برامون غذا درست میکنه، ظرفامونم میشوره، اتاقم تمیز میکنه.... کلا مامانمونه و خیلی خیلی خیلی خوبه (آیکن پیروی از سیاست های حاج عاقا در تکریم شمالی ها :))))) ... )
    پاسخ:
    کاش ما از این دوست شمالیا داشتیم!!!
    والا...
    کی گففته راهمون دوره خب؟
    اداره پستو چرا گذاشتم مثلا؟
    یا حتی از کجا میدونید ما دم گوشتون نیستیم یا نمیایم؟؟
    خدایی تعارف دارین
    پاسخ:
    پست که اصن به صرفه نیس
    و ما نیز راضی به زحمت افتادن دوستان نیستیم!
    وگرنه چرا که نه؟!
    والا...
    دوست شمالی ما هم برامون زیتون شور آورد :)))) با نون محلی شون 
    پاسخ:
    چقده خوبن این دوستا!!!
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • برو حاجی! ما نه بد قولیم و نه بد حساب. گذاشتم یه موقع مناسب :))
    پاسخ:
    ما منتظریم!
    حاجی با بچه های مردم نکن این کارارو خو ترشی میخواستی بخودم میگفتی
    از هر نوع ی دبههههه ینی شیشه نه ها دبهههه میاوردم
    :))))
    تعارف میکنی؟؟:))
    پاسخ:
    شما راهتون دوره خب!
    اینجوری سریعتره!
    روایت داریم گل کلم ترشی حکم پسته تو آجیل رو داره
    +حاجی مدیونی اون گل کلم رو تنها تنها بخوری 
    پاسخ:
    باشه با ه.خ میخورم!
    :)))
  • بیو تکنولوژیست
  • آفرین حاجی!

    داری یاد میگیری

    کم کم به 3000 میلیارد هم میرسی! (به دل نگیریا، شوخی بود)
    پاسخ:
    ریال یا تومن؟!
    :))))
    ولی من تکخور نیستم!
    خدای نکرده حاجی ما که اهل زیر میزی و این بحثا نیست فقط هوس ترشی داشته
     نوش جون فقط وقتی با ماکارونی میخورید جای ما رو هم خالی کنید
    پاسخ:
    اصن هدیه دادن مستحبه!!!
    ایضا گرفتنش!
    یادم میمونه!
  • فیروزه ای ....
  • وای ترشی! منم میخوام. حاجی شکلات میدم ترشی میگیرم :))
    پاسخ:
    من با آدمای بدحساب معامله نمیکنم!
    :))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی