حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

النرمالیه

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ

حضرت عروس امروز یزد رفتن دکتر

کم خونی داشتن

(فردا میان قم انشا الله)

باباش الان بهم زنگ زد احوالپرسی

گفتم که فصد بودم و خون دادم

گفت: نه به شما که باید خون بدی

نه این که کم خونی داره

گفتم: دو تامون رو بکوبن یه آدم درست و حسابی تومون در میاد


+ حالا شایدم بچه مون نرمال شد

والا

  • ۹۴/۰۹/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

سلام حاجاقا
من مدت هاست که جز دنبال کننده ی پیج اینستاتونم
امروز اومدم مطالب وبلاگتون رو بخونم
چقدر حیف خیلی وقته ک اینجا فعالیتی نداشتید حتی الان موندم که به پیغام هاتون اینجا سر میزنید یا خیر

فاطمه معصومه که ماشالا بچه نرمالیه
فاطمه معصومه الان نرماله نینی کوچولوئه ما 
  • یوشا آل ایوب
  • خخخخخ
  • دختر بهارنارنج
  • :)

    عاقبت بخیری!
  • مهدی شوقی
  • سلام
    حاجی!!!
    مزدوج شدین؟؟؟
    جدی؟!؟!؟
    خیلی مبارک باشه....
    واقعا خوشحال شدمــــ
  • ٭★ زهرا★٭
  • حاجی؟؟؟؟؟؟
    سلام علیکم...
    حضرت عروس؟؟؟؟؟؟ زن گرفتییییین؟ وای اگه اینطور باشه مه عالیه :))))))
    من خیلی خوشحالم الان فقط خدا کنه اشتب نگرفته باشم :/
    دو سیخ جیگر بدین بخورن خو
    نشسته میگه کم خونی داره خو یه حرکتی بزن :|


    +اخ جون نی نی^_^
    شما بچه دار بشین ک ما میشیم عمه ک._. :|:|:|
    من خاله بودن رو بیشتر میپسندم با تچکر:|

  • محسن رحمانی
  • O_O
    با نامزدم رفتیم آزمایشگاه برای آزمایش ازدواج اول از اون گرفتن منو گفتن لازم نیست روز دوم که رفتیم برا جواب کم خونی داشت در صورتی که هیچ وقت سابقه کمخونی نداشت تازه خون هم میداد گفتن باید منم آزمایش بدم اونقد ترسیده بودم آخه من همیشه کم خونی داشتم و اگه اینبارم کم خونی داشتم ازدواجمون مشکل پیدا میکرد خیلی استرس داشتم تا جوابو بعد یک ساعت دادن مردم و زنده شدم خدا روشکر مشکلی نداشتم و مجوز رو برامون صادر کردن واقعا برام عجیب بود
    خانوما همه کم خونی دارن. یه مدت قرص آهن استفاده کنه با ویتامین ث میزان خونش نرمال میشه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی