حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

ذم النسا

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ق.ظ
حیف که اکثر مخاطبین از بانوان محترمه و مکرمه هستن
وگرنه هم الان یه هف هش تا پست خفن در بدگویی از جنس زنان بویژه دختران دم بخت میگذاشتم
بلکه یکم این جگرم خنک بشه

+ والا با این نوناتون...
  • ۹۴/۰۲/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

مگه دخترای دم بخت چشونه؟ :|  همه مشکلات از پسراس! والا!
  • یکی از اونا که بد و بیراه حقش نیس!
  • حق دارین، ادم دلش پر باشه، منطق سرش نمیشه و فکر میکنه سر و ته دخترا یه کرباسن!
    ولی شاید اگه بدونین بعضی هم جنس های شما چه داغی به دل من گذاشتن، دل تون خنک بشه! واس اسودگی خاطر شما میگم پس!
    خواستگارای من که قصد ازدواج ندارن، قصد ازار دارن! به خدا جلو خانواده ام خجالت میکشم دیگه! از بس ادم امده و رفته! یعنی هیشکی بیشتر از یه بار نیومده جلو! من خیلی خواستگار دارما!!! ولی همه یه بار میان و غیب میشن! قیافه ام معمولی ست، خانواده هم متوسط جامعه! تو صحبت های اولیه هم با خیلی هاشون مشکل خاصی نبوده و هماهنگ بودیم! گیج شدم والا!!! میگن قسمت نیس! یعنی تا حالا تو این همه ادم یه بار با هیچ پسری حرف مسائل مالی نزدم! نمیگم خیلی بیستم! اما شعور و تفاهم مذهبی و خلقی برام ملاک بوده! نمی دونم چی بگم! باز شما پسری! حق انتخاب داری! تا ده سال دیگه هم پشت سرت حرف نیس! قدرت باروی تو از دست نمیدی! خودتو بذار جای من و امثال من، بعد هر چی دلت خواست بد بگو! به جون خودم اگه هیکل و قیافه ام ایراد داشت، غصه می خوردم ولی لااقل درک میکردم چرا خواستگارام فرار میکنن ولی الان هیچ دلیلی ندارم!
    ما دخترای دم بخت هم کم از پسرا و آقایون شاکی نیستیما فک کردین فقط خودتون شاکی هستین....

    سلام
    حاج اقا یعنی الان بخاطر مهریه بهم خورده...آیا؟
    حاجی این ارامشی که بعد عقدم داشتم  به دنیا هم نمیدم  .الان واقعا تنها چیزی که برام مهمه اخلاقه .درسته بعضی خانواده ها سخت میگیرند ولی قبول کنید الان پسر خوب خیلی کمه .تا ازدواج میکنی میبینی پسره رفیق بازه معتاد دست بزن داره یا هزار تا چیز دیگه اگه این مهریه برای دختر نباشه که دیگه عمرا بتونه طلاق بگیره .
    حاجی نگاه به خودتون نکنید دیگه پسر خوب نایاب شده ایشالا که یه دختر نجیب خوب نصیبتون بشه اولین کسی که روز عقدم دعا کنم شماید 
    مهریه جلسه خواستگاریم 1367 بود قبول کنید بخاطر اینکه دختر یه جور پشتوانه براش باشه خانواده ها زیاد میندازن وقتی ارش قبول کرد همه موندیم چجور قبول کرد اما خودش گفت من ازدواج نمیکنم که طلاق بگیرم نگران مهریش باشم.من دیدم بیخوده این مهریه اگه بخواد این زندگی ادامه پیدا کنه بی مهریه هم ادامه پیدا میکنه .روز عقدم مهریه ام 14 تا سکه میشه  البته پدرم از اولم همون 14 تارو میخواست بگه اما من گفتم اول ببنیم انقدر براشون ارزش دارم یا نه.اگه قبول کردن روز محضر میشه 14 تا .که اونا هم قبول کردن 

    حاجی خدایش سخت میگیریا 
    دخترها به این خوبی
    والا ما که چیزی از نامزدمون نخواستیم فقط اخلاقش برام مهم بود که ایشون داشتن بقیش به مرور درست میشه 
    حاجی بگو ما ببینیم درسته یا نه 
    پاسخ:
    شما که چیزی نخواستین
    مهریه تون چقدر بوده؟!
    بوگو تا ماهم هر چی دلمون می خواد به پسرای دم بخت بزنیم

    :-)
    خخخخ
    چه خوبه مردا اینقد از ماها میترسن ^_^
    حاجی زیاد تند نروو..
    شما بگو ماها جواب میدیم...
    ما هم بدگویی دونمون ( بر وزن چینه دون ) بدجور پره منتها منتظره یه اشاره ایم که خالیش کنیم ...

    بسم الله..
    این نشان میدهد
    مردااان از زنان میترسند به ویژه ع دخت


    حاجی دلتون میادددددد؟؟؟؟؟
    دخترا به این خوبی:)
    سلام
    ای وای حاجی هنو هیچی نشده نا امید شدی ؟
    کو پ اون کفشای اهنین؟
    حاجی هر چه میخواهد دل تنگت بگو وووووووووو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی