حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الآرشیه

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ق.ظ
مرد آرشه که کنده انداخته دور
و اصن به ازدواج فکر نمیکنه
والا...


+ "امید به یافتن همسر مناسب و دلخواه" رو عرض کردم!!!
  • ۹۴/۰۲/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۲۵)

حقیقتأ من تا همین ده دیقه پیش فکر میکردم عادم باهوشیم...
یعنی اگه کامنتای دوستان نبود عمرأ میتونسم این پستو بخونم و حل و فصل کنم...والا...
باس بعد از مرد، یه ویرگول میذاشتین خو...

+بدینوسیله از تمامی کامنت گذارندگان پیش از خودم کمال تقدیر و تشکر را دارم...
حاااااااااااااجی؟؟؟؟
کی گفده که عارش کنده انداخته دور؟
اتفاقا از همون پارسال
یکی از دوستای سنجاخی که اصفعان ارشد قبول شده بود,
یه زحمتی واسه عارش داشت و 
خلاصه قسمت شد و بعععععععله
قبل عیدم عارش اومد شومال و با خانواده علوس خانوم عاشنا شدن
اونوخ شوما میگی کنده انداخته دور؟؟؟؟
خانومش شومالیه
ممنون
المی حیف جیف که دستم بهت نمیرسه جالا برای خودت دور بردار ارش اخر اهش بلند میشه یه شوهر زشت نصیبت میشه 
باور نمیکنه مادرشوهرم حرف عروسشو باور میکنه زشتو
نععع اضافه نکردم چیزیو!!!!کی اضافه کرده؟!!

اوممم خداجون یکم صبر کن من بفکرم..
.
.
.
.
.
نوچ مماخش گنده بود جومونگ نومام>___<

گوش میده میدونمم بس که من ماهو راستگوام^___^
المی تو سرت به تنت اضافه کردی ارشم همینچوری شیرینه 
ای خدا یکی مثل جومونگ گیر المی بیاد دلم خنک شه ای خدا 
مادرجون به جرف شما گوش نمیده عروس خوبی هم داره گیرش میاد خدایش من فقط باید عروسش میشدم :)
هیییین خاک عالممم این بار دهمیه که داری میگی میکشمت >___<
برم به مادر جوووون بگم داره چه علوسی گیرش میاااد
نچ نچ نچ نچ


منکه میگم بره موهاشو مثه جومونگ کنه تو هعی میگی نع -___-


من به این مظلومی کوجا گودزیلام-__- 
یعنی الی کشتمت یعنی میکشتمت 
بچه ام کچل نیست خو موهاش کوتاه بهش نمیاد 
طفلکم باید بهش بگم موهاشو بلند کنه یه عکس بدم بهت بزاری جلو چشت جسرت موهاشو بخوری:)
بعدم حاجی ارش دیگه میگه 
همون که هانست بهت میگه گودزیلا حقته :)

"ارشم به وقتش وصله پینه اش میکنه ...
شما نگران ارش خان نباش.."

مخصوصا ع نوعه کچلش( آیکون الی که داره به سمت افق میدوه)
حاجی  یه جا که قسمتت بود همسر گرامی هم میاد من یه مدت بیخیالی طی کردم خودش امد 
در جواب سوال جناب t

خرید وفروش نسیه کالا به مبلغ بیشتر از قیمت نقدی  اشکال نداردربا محسوب نمیشه

سلام یه سوالی داشتم

اگه در یک معامله خریدار در قبال مدت زمان بیشتر برای پرداخت هزینه ،جنس رو گرونتر بخره آیا حکم ربا داره؟؟؟

پاسخ:
سلام
همونطور که دوستان فرمودن خیر
اشکالی نداره
چشممون به جمال حبیب خدا هم روشن شد...!!! کاش بیشتر از ازدباج بنویسید که ایشون هم روشن بشن :دی
اغااا امیدتونو از دس ندین خب میرسه اون روز بالاخره دیر و زود داره ها ولی سوخت و سوز نداره
مطمئن باش میرسی 

اونم از نوع خوبش!

یه کسی که این همه صبر براش میارزه!

اون وخ خودت میگی چه خوب شدااااااااااااا! که اونا نشد

ببین من کی بهت گفتم!
اوووووووووووووووووو وه ! اینقد بوده کسایی شبیه تو الان تو اوووووووج خوشبختین!

بو خودا !

عمری باشه برات تعریف میکنم!!!

چارتا ادم کند اخلاق دیدی فک میکنی دنیا به آخر رسیده!

خدا خودش کسی که لایقت باشه رو سر راهت قرار میده 

ا
 
 اندکی صبر سحر نزدیک است!

اندکی صبر سحر نزدیک است!

اندکی صبر سحر نزدیک است!


 
 
 
 
یه چیزی بگم خیالتونو راحت کنم

اگه قرار باشه اون نیمه ی گمشده وارد زندگیتون بشه
خعلی شیکو مجلسی وارد میشه
بعدشم مثه برق سروسامون میگیرین
طوری که خودتونم کف میکنینو تا چند روز هنگین

شمام خودونو بندازین تو بخل سرنوشت
کاری که بخواد بشه میشه
نخوادم نمیشه
با هیچ زوریم نمیتونین بشونونینش

دیدمممم که دارم میگمممم دیدمممم

یه مثل قدیمی بود در مورد گربه و گوشت بودار و اینا
چی بود مثلش؟
کسی یادش هست؟ :))


+این نیز بگذرد!
سلام علیکم :)
فکر کردم پست موسیقیایی گذاشتین با دیدن "آرشه" :|

مگه هنوز کسی هم هست که به ازدواج فکر کنه؟! خواستگاری و برو و بیا و ببر و بیار و عروسی و پاتختی و پاگشا و ... و... و... و بعدشم بخوای با یه آدم جدید با اخلاق و خصوصیات جدید کنار بیای! والا ما از 7 روز هفته 2 روزشو با خودمونم قهریم! حوصله داریا حاجی...!

+ اعصاب ندارینا کلاً :|
ولی بنظرم زیاد درگیرش نباشین. خدا یه وقتایی ساده ترین راه ها رو انتخاب میکنه. شما بشین تماشا کن کیفشو ببر :)
آرش کیه؟
ارشم به وقتش وصله پینه اش میکنه ...
شما نگران ارش خان نباش..

فک کنم باز شکست عخشی خورده هاجی
مگه میتونه فک نکنه....
آیکون حاجی که میخواد الکی مثلا بگه من آرشم!



نچ نچ نچ حاجاغای عصبانی.
 ما هیچی نگیم . 



صبح خیلی زودتون بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی