حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

التشابهیه

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ
تنها کسی که تو این دنیا دیدم
خیلی شبیه خودم
استاد نسخه شناسیمه!

جالب اینکه
هر دو گروه خونیمون AB
کمیاب ترین گروه خونی دنیا
و البته استاد اعتقاد داره گروه خونی بسیار در شخصیت تاثیر میزاره
ومجبورم کرد یه کتاب هم در این مورد بخونم
از یه نویسنده ژاپنی
  • ۹۴/۰۲/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

اون اُ ی منفی نیست که از همه کمتره عایا؟
نمیدونم چقدر بر بساس حقیقته. نیاز به نسخه شناسی داره!


http://www.beytoote.com/psychology/test/blood2-health.html
پاسخ:
اون کتابی که من دیدم
خیلی دقیق تر بود
و بنظر علمی
 چه جالب ! گروه خونی من هم  AB هست 
اسم کتاب رو  بگید ما هم بخونیم :)
تسم کتاب چ بود؟
پاسخ:
رسول جعفریان همه مقالات و یادداشتها و ایمیل های خودش و دوستاشو در چهارسالی که رییس کتابخونه مجلس بوده در صد جلد چاپ کرده و به دوستاش داده!
من برم گروه خونیم رو از آزمایشگاه بپرسم
هنوز نمیدونم گروه خونیم چیه!
بعد شما بیاید تعریف کنید برامون
:)
بخون برا من بتعریف

آرمیا و من او رو که ندادی بهم

بد قولها له بهشت نمیروند حاجی خان!
O بعد چیه شخصیتش؟هوم؟
اووووووووولم باز
الله اکبر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی