حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

قال الاستاد

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ
استاد میگه
باید خلاف جریان حرکت کرد
هرچند همه هو میکنن و هیشکی ازت خوشش نمیاد
مطرود میشی
اصن خاصیت حرکت خلاف جهت همینه!!!
میخوای راحت زندگی کنی؟
همرنگ جماعت شو!
این ضرب المثل آلمانیو باید با طلا نوشت که
فقط ماهی مرده اس که طبق جریان آب حرکت میکنه
  • ۹۴/۰۲/۰۷
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

تنکیو وِری ماچ(much:|:|:|) فور یور تاپ پست:|:|


من همون دیروز که گفتم ی پستم ظهر بزارین بتونم اول بشم
همون موقع رفتم به مامان گفتم یا هاجی پست نمیزاره یا مرموز میزاره

من چه باهوشم ^___^



سلام
خیلی سخته حاجی...
خیلی سخته طاقت بیاری این راهو!
امروز رفته بودم برا اعتکاف ثبت نام کنم
تو سازمان تبیلیغات بودش
بعد یه سر رفتیم با دوستم پیشه ریاستش
ریاستش اخوند بود
بهمون یه قران هدیه داد
دلتون بسوزه:)
به قول دوستان سخته هرجور دوست داری زندگی کنی یا خلاف خواسته مردم رفتار کنی.اما مگه ادم چقدر عمر میکنه که بخواد کل زندگیش خوشایند دیگران باشه 
از زندگیتون لذت ببرید حتی اگه به قول استادتون هیشکی ازتون خوشش نیومد
  • گمـــــــشده :)
  • خیلی سخت تر از اون چیزیه که گفتین.
    فشار روانیش به حدیه که شخصا ترجیح می دم همون ماهی مرده باشم...
    تـــکبـــیـــــــر

    بعله....

    منتهی سخته...یکسری بخوای شنا کنی

    ولی میگذره...تموم میشه و راحت میشیم

    الدنیا سجن المومن....مولا علی امیرالمومنین علیه السلام

    خب پس خدارو شکر که ما تو شهر ارواح زندگی میکنیم!
    +++
    اول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی