حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الجه خوبیه

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲ ب.ظ

چه خوب شده نظرات بلاگ...


چه خوبه سریال آسمان من...


چه خوبه دیدن کامنت دوستان قدیمی...


چه خوبه اربعین پیاده روی...


+ به قول اونی که صبحا با صداش  پا میشیم (زنگ موبایلم):

دیدنی ها کم نیست

منو تو کم دیدیم...



  • ۹۴/۰۹/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۵۰)

سلام مجدد حاجاغا، امروز پنجاهوو شش تا بازدید کننده داشتید، آیا وقتش نیست دوباره فعال شید؟

حاجاغا آیا وقتش نیست به اینجا رجعت کنید

سلام حاجی اینستا که قطعه، ابنجا نمیاین دیگه؟

کجایی حاجی؟ 
سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم
دیر با اینجا آشنا شدم اما بالاخره خوندمش، اینستا هم میخونم، اما وبلاگ کلا اصالت داره
به سایت فقط خدا سر بززنین
چه ساکته اینجا ...
چه بده وبلاگ بی مطلب جدید😡
چه حیف که من اینجا رو دیر پیدا کردم.
خوشحالم بالاخره ازدواج کردین.پستای مجردی جگرسوزی مینوشتین!!
خوشبخت باشین انشاالله
مبارک باشه حاجی
من همیشه مینی مالهاتونو دنبال میکردم وباخودم میگفتم این تیپ ادمهای سخت پسند هم بالاخره زن میگیرن یانه.که میسرشد.الحمدلله.

چه خوب بوده اینجا و حیف ما دیر رسیدیم
  • سید احمد میری
  • چه خوبه حاجی هم بیاد به پست بقیه سر بزنه !

    شوخی کردم حاجی دیگه کار و زندگی داره
  • سرباز جامانده
  • قسمت درباره ی من رو ویرایش کنید بفهمیم با کی طرفیم لطفا
    کم پیدایید حاجی... بلاگِ خودتونه... غریبی نکنید:D
    اینستاگرامت چی شد؟
  • مهدی ابوفاطمه
  • ما رم که لینک نکرده ای حاجی؟

  • مهدی ابوفاطمه
  • اوستا جون نیستی دیر دیر آپ می کنی؟
    سلام حاج آقا.اینجاچقدرخوبه وخلوت😊شلوغی اینستارونداره.تازه هرچی مینویسید راحتید دیگه هی هرکی نمیاددرس دینومذهبوخداوپیغمبربده😃.شاید،احتمالا،ممکنه افراداینجابافرهنگ ترند☺
    میگن قدیمیا حق آب و گل دارن، راسته؟
    عه؟ عروس شدی حاجی آقا؟ مبارک باشه فقط الان مجبورید به صورت عجله ای زندگی کنید تا به گرد پای رفقا برسید!:))
    http://www.parsine.com/files/fa/news/1391/10/30/33611_270.jpg
    ممنون 
    ^_^
    چه خوبه بودنِ نفس کنارتون :)
    حتمن باید دوباره آه ما دامن گوشیتون رو بگیره که افتخار بدین نظرات اینجارو هم بخونید؟!

    اعصاب مان هم خط خطی شد از دست شما... خو چی بود این پرایوت
    یه حاجی باس صفحه اینستاگرامش به روی همه باز باشه
    شاید یکی مخاطب خاموش بود
    سلام حاج آقا ازدواجتون مبارکه
    ان شاء اله که سالهای سال در کنار هم
    به خوبی و خوشی زندگی کنید
    زیارتتون هم قبول باشه ؛ چقدر خوب که
    برای اولین سفر به زیارت کربلا مشرف شدین
    اون هم پای پیاده :)
    ما اینستا نداشتیم ولی شمارو میخوندیم :((
    اینجارو:)))
    سلام حاج آقا، ما ایستا نداریم اما پیج شما را دنبال می کردیما
  • کوثر بانو
  • حاجیییییی
    بردار این پرایوتو
    بابا ما اینستا نداریم
    نکن با ما همچین
    :((
    حاجی رحمی کنید بر ما جماعت اینستا ندارِ چراغ خاموش فالو کن!!

    آخه چرااااا؟؟؟ پرایوت؟؟؟
    خواهشششش:(((
    زیارتتون قبول
    زیارت قبول حاجی :)

    چه خوبه که موبایل ادم حرفای خوب بزنه.....
  • زهرا کسائی
  • وای حاج آقاااا! اشک تو چشمام نشسته....مبارک باشه ازدواجتون! آخی!خیلی خوشحال شدم! چقدر با شوهرم واستون دعا کردیم!! ان شاالله تا آخر عمر طولانیتون!خوشبخت و عاشق باشید...... چقدر حس خوبی پیدا کردم... حالا که دو رکعتتون شده هفتاد رکعت!حسابی التماس دعا:)
    "چه خوب شده نظرات بلاگ..."

    سلام
    موافقم


    بعععله!
    طی چک کردن اینستا حاجی گوشیش پیدا شد دوباره قید بلاگ رو زد :))
  • بهروز دلاور
  • دیدنی ها کم نیست
  • مهدی ابوفاطمه
  • حاجی جون ما رو هم اگه قابل بدونی بلینکیم همدیگر را
    یک سر به وب منزل من بزن شاید خوشت بیاید بلینکی مارا
    ما شما را لینکیده کردیم
    حضرت عروس از یزد برگشته و دوباره از حاجی خبری نیست  :(
  • فیروزه ای
  • دعامون کنید تا دعاتون کنم
    چه خوبه دیدن پست وبلاگی شما
    اینستاگرام که کم پیدا شدین
  • آرزو بهرامی
  • چه خوبه تو این روزای تلخ پاییزی خوندن پست های شما

    سلام حاجی 
    ازدواج کردی؟!!!!
    آخرش رفتی؟ 
  • خانم مهندس
  • چه خوبه بعد چند وقت دیدن پست جدید از شما...‌
     
  • محسن رحمانی
  • :))

    روی همه دل و روده نظرات کلیک کرده بودم غیر از این! آخه فکر می کردم می ره تو ویراش خود پست! ممنونم بابت راهنمایی.
    عه لینک نشد چرا @_@

    http://bayanbox.ir/view/7539588205975292193/Untitled-5.png
    @ مضراب

    چرا میشه جاشو تغییر دادن فقط اینجا
    یه جوری شده نظرات.. دیگه نمی شه ستاره ای کرد ظاهراً بخش هایی از کامنت رو. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی