حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 1032: ناقض العهد السابق!

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۳۳ ب.ظ


طی درگیری قرارداد کردیم که دیگه بهم نپریم!

آروم از هم دیگه جدا شدیم و هرکی نشست سرجاش

همین موقع خانم صابخونه واسمون آش آورد

رفتیم سر سفره!

چهار تا تیکه کلفت بارش کردم

به ه.خ میگه: حال حاجیو بگیرم؟!

تو فقط یه نشونه ای از رضایت بده!

ه.خ میخنده!

میگه: خب! تمومه!

باز عین گرگ وسط سفره حمله کرد که گردن منو بگیره

منم هعی خودمو میپیچونم که نتونه رو گردنم تسلط پیدا کنه!

اینقدر به هم دیگه پیچیدیم که به همدیگه قفل شدیم!

ه.خ اومده دوتا عینکامونو از رو چشامون برداشته که نشکنن!

جقد این پسر به فکره!

تو روحش!

این عوض کمکش به منه!

آخر منو ول کرد که فرار کنه

یه لگد محکم تو کمرش زدم!

پیمان شکن خر!!!

والا...

  • ۹۲/۱۲/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۳۷)

سلام

خب فقط یه گزینه دیگه میمونه:ه.خ از دست شما به تنگ اومده،نه اینکه مهلبون و با اخلاقه،با بی طرفی خواسته دلش آروم بشه،خدای نکرده تو دلش جمع نشه و بعد یه جور دیگه بروز کنه!:)))

بیشتر توضیح نیازه عایا؟!؟!:-D
  • فـرشـده فـِ
  • خـر !

    ایـن واژۀ دلنشیـن .. ! :))
    :)))))
    میشناسم 69ایا اما طفلی قصد ازدواج نداره:)))
    ولی حاجی 
    این متن رو که از اول خوندم یه کلمه دیدم که یه فقط ساکنین یه شهر خاص به کار میبرن، الان فهمیدم کجایی هستی
    دمم گرم!
    پاسخ:
    متاسفانه اینقدر ما تو حوزه با اقوام مختلف گشتیم که از لغتهای هر شهر و دیاری استفاده میکنیم!
    بنابراین ملاکتون برای تشخیص معتبر نیست!
    :)
    من دوباره شکست عشخی خوردم:((
    پاسخ:
    ما بیشتر!
    پیمان شکن .... :))
    پاسخ:
    :)))
    این همخونه ی شما یَک آدمیه ... حالا بیبین کی بهتون گفتم
    پاسخ:
    یَک آدمیه...
    حاجی من طرف شمام:)))
    آخه همدردیم...هر وقت با خواهرم یا داداش کوچیکه در حال کشتی گرفتنیم مامانم میاد عینک منو ورمیداره..:)))))
    حالا هم میخوام برم عمل کنم ببینم چیکار میکنه...بالاخره میاد طرف من یا نه؟:دی
    پاسخ:
    فک نکنم جواب بده!!!
    :)))
  • مهندس بهشت
  • یکیم بیاد خوبی کنه قدر نمیدونی حاجی نیدونی دی
    پاسخ:
    چطور روتون شده جلو اسمتون بنویسین مهندس!؟
    زشته خب!
    والا...
    :)))
    eeeeeeeeeeee
    دیشب زود رفتم خوابیدم ه.خ رو به پشه دادند :)))
    پاسخ:
    سنشون به ایشون نخورد گویا!
    نفر بعد!
    آخی چه کوچولوئه :)))
    پاسخ:
    ماشالا شما چه بزرگ شدین!!!
    آره فقط همین. اینو جدی گفتم
    پاسخ:
    سنش کمه ها!
    تقریبا 69
    میخوره بهتون؟!
    باشه حاجی من لو نمیدم
    ملاک من اینه که پسر مهلبون و بااخلاقی باشه
    پاسخ:
    همین؟!
    این دوتارو هست!
    دیگه؟!
    باباش هم آخونده ها!
    نگی نگفتی
    خودشم قراره آخوند بشه
    ؟؟؟
    حاجی دست و پاشو قفل کن به هم که توی کاغذ کادو صرفه جوئی بشه:))))))
    پاسخ:
    از الان دلم واسش میسوزه!
    :)))
    حاج خیرالله...!
    معرفی کنین ، یه آستین برامون بالابزنین 
    پاسخ:
    به شرطی که وب بنده رو لو ندین بهش!
    هنوز خبر نداره!!!

    + خب شما ملاکاتونو بگین ببینم بهش میخوره یا نه!
    سمت چپی
    اونیکه گردنش خم شده
    رنگ روشن هم پوشیدی دیگه!!!!
    پاسخ:
    درسته!
    جایزه شما: همخونه ای در حالت کادو پیچ شده اس!
    حاجی میخواستم یه موضوعی رو باهات در میون بذارم
    حقیقتش من یه چندوقتیه عاشخ ه.خ شدم :)))))
    پاسخ:
    معرفیتون کنم؟!
    چه خوش عکسی حاجی :))))
    پاسخ:
    اگه گفتی من کدومم؟!
    :)))
  • فیروزه ای ....
  • از اصفهانی جماعت اجازه گرفتی حاجی و فُش "خر" رو استفاده میکنی؟
    اصلا این "خر" در تخصص منه :))
    پاسخ:
    اتفاقا سر سفره هم بهش همینو گفتم بهم پرید دیگه!
    با چند تا چیز دیگه البته!
    :)))
    کاش یه دونه میزد تو قلبت حاجی
    که اون عشقه از دلت بپره
    پاسخ:
    کدوم عشق؟!
    اصن عشق چیه؟!
    :)))
  • خانم مهندس
  • نچ نچ نچ.
    فک کنم,پسرا شوخی ندارن اصن:-D
    به قصد کشت همو میزنن!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟!!
    o_O
    پاسخ:
    به خاطر شوخی سر سفره اینا پیش اومد دیگه!
    + یه حااااااااااالی میده!!!
  • خانم مهندس
  • این همه با لپ تاپت کشتی میگیری,همیشه هم مغلوب میشی.
    یعنی الان کتک خوردی؟؟؟؟؟:-)))))))
    قهرمان کشتی با لپ تاپ کتک خورده.باورکنیم؟؟!;-))
    پاسخ:
    کتک خوردم و زدم!
    من دردناک شدم
    ولی ایشون خونین!
    و این یعنی من پیروزم!
    :)))
    حاجی تا کوه هس چرا افسرده..ما هسدیم
    برا دفاعتون ک اومدیم...با مهندسا هم ک ابمون نمیره تو ی جوب!!
    دی:
    شمالیارو هم ک خو فک میکنیم دربارش دی:
    پاسخ:
    تصمیم تونو در مورد شمالیا بگیرین!
    این خیلی مهمه!
    :)))
    کاوه؟
    دی:
    فریم مشکی؟؟؟ مث عینک ابجی من؟ دور صورتی؟؟
    بنبششششششششششش؟؟ دی:
    (ایکون سوت سوت)
    eeeeeeeeeeeeeee
    فکر کنم این یه مورد تحت تاثیر آب و هوای قم شایدم حاجی قرار گرفته:(
    اصنم شاید خواسته با لبخنداش بهتون انرژی داده باشه:)
    اصن من چرا باس توجیه کنم؟؟
    مهمون و ه.خ رو بفرستید حرم بخوابن تا دلتون خنک شه.
    صلوات
    استکانی؟ دی:
    پاسخ:
    لیوانی!
    اصن گیلانی جماعت صلح طلبه
    تو دعوا معوا همش میکشه کنار ،فقط وقتایی که وضعیت ناجور باشه ممکنه با کمربند بیفته بجون طرفین دعوا:)
    تازه اونم فقط وا3 رفع شر
    پاسخ:
    اره میکشه کنار به کبک خوردن و زجر دیدن همخونه ایش میخنده نامرد!
    :(
    جهت رفع افسردگی حاجی:
    :))))))
    پاسخ:
    متشکرات!
    :)))
  • خانم مهندس
  • ما طرف حقیم:-)))))))))))))

    تازه,معلومه, خیلی مظلوم اروم ان!!!!!
    وگرنه باید میومد وسط جفت تون رو میزد!!!:-D


    پاسخ:
    الان ه.خ شده حق؟!
    خدا به دور!!!
    نیستین ببینین دورادور چه فتنه و نفاقی به پا میکنن که
    با یه لبخند ابشون ما چقدر کتک خوردیم!
    والا...
  • خانم مهندس
  • خدا قوت.خسته نباشین:-D

    بنظرم ه.خ بهترین کمک رو به شما کرده.والا
    خوب بود,عینکت میشکست؟!!!!
    نچ نچ نچ.بجای تشکرته:-))))))))

    پاسخ:
    شما که دیگه شمالی نیستین ازش طرفداری میکنین!
    والا...
    + یه نفرم طرفو مارو نگرفت!
    اصن افسرده شدم!
    حاجی از مهمون کار میکشن ولی نمی کشنش که دیگه :D

    پاسخ:
    اون داشت مارو میکشت
    ولی بعد خودش مرد!
    :)))
    حالا مطمئنی به کمرش زدی؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...
    پاسخ:
    من فقط زدم
    حالا کجا خورده خدا عالمه!
    :)))
    درود بر ه.خ شما،گیلانیه دیگه میبینید باید روزی1000 بار شکرگزار باشید ها:))
    توصیه میکنم امشب 1ای از شما برید حرم بخوابید:))که حداقل امنیت جانی داشته باشید
    والا
    پاسخ:
    من که نمیرم!
    این پاچه خوارو بفرستید!
    والا...

    ما تازه فهمیدیم شما کجا مینوسید....

    پاسخ:
    عرض خسته نباشید!
    :)))
    :))))
    حاجی عینک دارییییییییییییییییییییییییی
    عکست درسته پس
    حس ششم :)))
    +نکنه ازین کائوچوییاس دی:
    پاسخ:
    :)))

    + نچ!
    خدا قوت

    !
    پاسخ:
    سلامت باشین!
    اوووووووووووووووووه چقده خشن :دی
    پاسخ:
    خشانت در دفاع از خود اشکالی نداره!
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی