حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

مناقشاتنا الثلاثه مع السید

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ق.ظ
چند وقتیه سید, آبدارچی موسسه که پیرمردی افغان هست, خیلی بهم گیر میده:

پشت سیستم مشغول کارم
اومده میگه: دیدی مهندس هم عروسی کرد
میام یه چی بگم, میگه:
تو حرف نزن! دهنت رو هم ببند!
و بعد شروع میکنه به نصیحت که زود عروسی بگیر و از اینا

داشتم صبحونه میخوردم تو اتاق
دم در وایساده به تماشا
تعارف میکنم
میگه: نوش جون, تو بخور
باز میبینم وایساده و زل زل نگاه
میگم: چیه سید؟ دیگه چیکار کردم؟
میگه: یه جوری میخوری انگار یه هفته اس غذا نخوردی!

بیسکوییت های موسسه از بس تکراری شدن, دیگه کسی نمیخوره
خشک و خفه کننده
چند تا بیسکوییت گذاشتم توی نعلبکی
و کمی چای ریختمش روش
بامزه شد خیلی
داشتم میخوردم با قاشق چای خوری که سید رسید
میگه: خجالت نمیکشی تو؟ بچه ای؟؟؟
من حسن و حسین (پسرای سید) بچه بودم از این چیزا براشون درست میکردم, تو با این سنت اینارو میخوری؟
میگم: خب من بچه بودم کسی واسم از اینا درس نکرد, الان دارم جبران میکنم!
میخنده...


  • ۹۴/۰۵/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۷)

اون آخری خیلی خوشمزس^_^ 
حداقل خوبه اینستا تشریف دارید ما میدونیم سالمین :|
حاجی غیبتتون زیاد شداااا
:(
سلام حاجی
خوبید؟
  • پرستوی مهاجر
  • سلام علیکم
    عجب ابدارچی باحالی

    سلام وبتون جالبه اگر با تبادل لینک و دنبال کردن موافقید خبر بدید.
    اخ اخ خاک گرفته اینجا دیگه


    ؟؟؟؟؟
    سلام  حاجی
    پست جدید !!
    چه دل خوشی دارن دوستان
    حاج آقا یه سری نور دیده و از این برنامه ها تو اینستاگرام دارن
    که اگه دلشون سوخت از هر ۱۰۰ کامنت جواب جواب یکیشونو تو اینستا بدن
    زن ندارن که اینجوره
    زن بگیرن که دیگه کلا تکنولوژیو کنار میذارن
    والا
    + راستی سلام!
    به قول دوستی جوابشم واجب!
    اپم ک نمیکنید کلا 😒
    حاجی خواب میدیدم اومدم قم حرم ، بعد، از پستهای اینستا جایی که نماز میخوندید رو پیدا کردم حالا همه اش نگام به شست پای همه ی اونایی بود که اونجا بودن:||
    آخر سر از روی شست پا شما رو شناختمD:
     بعد زیر نظر گرفتم و تا اومدم ازتون بپرسم که مطمئن شم

    از خواب بیدارم کردن:///
    ولی چه قیافه ای داشتیناO_o
    ***اللهم اشفع کل مریض****
    چه اینجا باحاله!!! اینقدر از روحانیون اپدیت خوشم میاد:دی
    سلام حاجی
    دو روز پیش یه دختر خانوم مذهبی یکی را واسطه کرد برای امر خیر . منم پیچوندم گفتم می خوام درسم رو ادامه بدم :دی
    الان عذاب وجدان گرفتم
    نمی دونم خودشون چه طوری دلشون میاد این همه نه میذارن تو کاسه ی پسرا
    حاجی از سر بیخوابی  همچی یهویی چیزی یادم افتاد 
    ی کیس مناسب سراغ دارم  بر حسب اتفاق مذهبی هم هست 
    موافقی؟
    بعدشم مگه ن اینکه جواب سلام دادن واجبه 
    آقا از این به بعد با سلام کامنت میذارم 
    حاجی خیلی محترمی که یهویی یادت افتادم 

    نظرم پرید که:|

    عاقا خلاصش اینکه من فک کردم نبودین دااد شدینو اینا

    اگرم نشدین همین امسال دست بکار شین که
    هرچی دوست مجازی داشتم عروس داماد شدن
    حاج آقا اون دنیا روی پل صراط نتیجه پاسخ دادن به اینستایی ها  و نا دیده گرفتن گل روی ما کامنت گذاران گرامی بلاگ را به خوبی می بینید:| اعصاب نداریم..والا

    +
    حالا زن که بگیرید مدام هشتگ میزنید #تو دوران مجردی هم نیستیم ..


    http://rozi-rozgari.blogfa.com/post/139
    اگه یکی به من بگه
    دهنت رو ببند
    دهنش رو میبندمــ... :))


    اه اه چقد بدم میاد از این مدل بیسکویت خوردن
    خخخخخخ منم بچه بودم این مدلی بیسکوییت میخوردم!!!
    ولی آدم باید هرچی میخوره بهش مزه بده مهم نی بقیه چی میگن :))))
    هی گفتم بیاید نوه عمه مامانو بگیرید . اینقد نیومدید که پرید ^_^
    آقا منم اینطوری بیسکوییت خوردنو دوست دارم. البته به جای چایی شیر استفاده می کنم

    اما مگه ملت میگذارن!
  • صحبتِ جانانه
  • سخت نگیرید اگر سخت میگیرید؛ زن بگیرید!
    عایکون نیشخند نداره اینجا؟ :)))))))

    معرکه ای  حاجی  :)


  • محمدهادی علی بابائی
  • خب راس میگه!
    هم در مورد ازدواج هم بیسکوییت :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی