حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المسیریه الاولی

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ
انسان خودش نمیفهمه چی میخواد
اونوخ خیال میکنه مقام میخواد, ثروت میخواد, ...
در لایه پنهانش خدارو میخواد اما نمیفهمه, متوجه نیس
اینه که وقتی به خواسته هاش رسید میبینه اونی که واقعا میخواس این نبود
گرفتاری ما اینه که تو دنیا حاجتهامون براورده نمیشه
و ما همیشه حاجتهامون برامون مهم میمونه...

برگرفته از جلسه سوم مسیر بهتر
از سایت بیان معنوی متعلق به استاد پناهیان


 
  • ۹۴/۰۴/۱۳
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

لایه پنهان من همیشه خدا رو فریاد میزنه
افسوس که تا حالا بهش بها نداده بودم 
به ظاهر چیز ساده ایه,مثل قوانین نیوتن.ولی خیلی حرفه!خیلی دقیقه...راس میگه ها!
حاجی تا من بیاد دارم هیچ کدوم از حاجتما نگرفتم
گاهی میترسم اون دنیا هم خدا ببره جهنم بهم بگه حالا خاسته هاتو بعدن میدم یه ذره تو اتیش جهنم بسوز:(
خیلی میترسم راستش
من واقعا سر این موضوع افسردگی گرفتم حاجی ...
:(
شدیییییید ...
مسیر بهتر واسه زندگی بهتره...
واقعا که خوب هر میزنن..
کاش به گوش بعضیا برسه..
والا .
  • یاسمین . ک
  • می دونیم ولی زودی یادمون میره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی