حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الارمیا و القیدار هما الخیران

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ
تو فرهنگ محلی ما یه لفظی هس که واسه بعضی آدما بکار میره
و عجیب گویاس:
بی خیر
فلانی بی خیره...

همه داریم بی خیر میشیم

+ دیگه باید تو کتابای رضا امیرخانی دنبال آدمای خیر گشت
ارمیا
قیدار...

++ ارمیا کتابیه که بیشترین همذات پنداری رو باهاش داشتم
خودی که میخواستم باشه و نشد...
  • ۹۴/۰۴/۱۰
  • حاجی ره

نظرات  (۳۳)

ادامه ارمیا رو‌ در بیوتن بخونین
البته ب پای ارمیا نمیرسه
قیدار عالیه
کتاب خیلی خوبی بود

http://no-concern.mihanblog.com/post/79
بتون ینی به قلمتون نمیخوره ک با ارمیا همذات پنداری کنین,
ضمن اینکه در مورد همین و چند پست بالاتر بااینکه خیلیا میگن همذات ولی 
من همیشه معتقدم همزاد بهتره!
دو تا پست بالام بسی جالب انگیز ناک بود.ممنون:)

+me:
پرنده ی مهاجر----> همه ی من ------> سلما
  • نفیسه نوری
  • ینی همیشه دوست داشتید سر به جنگل بذارید حاجی؟
    عجب...
    منم با قیدار همزاد پنداری نمودم. 
    خیلی مررررررررررررررد بود...خیلی.
    دوسداشتن مینامم
    واقعیت     خوبی         زیبایی

    در این دنیاجز این سه هیچ چیز دیگر به جستجو نمی ارزد .

    نخستین با اندیشیدن وعلم

    دومین با اخلاق ومذهب

    وسومین با هنر به دست می اید

    "عشق"میتواند تو را از این هر سه محروم کند ونیز میتواند تورا از زندان تنگ زیستن به این هر سه دنیای بزرگ "پنجره ه ای بگشاید

    شاید هم..........دری

    ومن نخستینش را تجربه کرده ام و این است که ان را(دکتر علی شریعتی)

    سلام حاج اقا.
    کلبه ی درویشی دارم دوسدارم اونجاباهاتون کلنجاربرم دوسدارم ازسوالایی که توسرمن ازتون بپرسم دوسدارم هردومون جنبه داشته باشیم.
    خوشحال میشم تبادل لینک کنیم بااسم پنجره های خیس(دکترعلی شریعتی)
    میخام بدونم یه اخوند نظرش راجب استادمن چیه و چقدمتناشوباتک تک سلولاش میفهمه.
    باز اومدم اینو دیدم یاد کتاب نصفه نیمه ام افتادم
    هنوز ادامشو نخوندم
    :/
    اخ اخ گفتی ارمیا یادم افتاد دو هفته پیش این کتاب رو شروع کردم خوندن نصفه خوندمش یادم رفته بقیشو بخونم
  • خآنوم سین ...
  • سلام طاعات و عباداتتون قبول باشه 
    این کتابو نخوندم بتونم حتما تهیه میکنم 
    سلام
    کتاب های امیر خانی رو نخوندم.
    شنیدم باب سلیقه ی همه نیست
    اینطوره؟
    سلام 
    خیلی اتفاقی چند وقت پیش با وبتون آشنا شدم
    عقاید و نوشته های جالبی دارین
    خدا قوت :)
    اتفاقاً از چند روز پیش تاحالا دارم قیدار رو میخونم...

    اول که ذوق خوندش رو پیدا کردم بخاطر کلماتی بود که توش بکار گرفته و هیچ جای دیگم نشنیدیم!

    کتاب قشنگیه.
    اینقد سال پیش خوندمش که ازش فقط یه جنگل و شمال یادمه و یه مرد با ریش بلند!!
    ولی "من او" رو همه شو یادمه!!!!
  • خانم مهندس
  • یه دوستی دارم،خدای راه انداختنِ کار مردمِ!!
    امکان نداره کاری از دستش بربیاد برای کسی انجام بده و از انجامش دریغ کنه...
    کاملأ بی توقع هم به دیگران کمک میکنه،ماهِ اصلن ماه:)
    همیشه میگم من چه شانسی آوردم که با همچین کسی دوست شدم.بهترین دوستی که تا حالا داشتم. تکِ تو دنیا.
    +هستن هنوزم همچین آدمایی

    تقریبا میشه گفت اکثر بچه مذهبیا تو این دوره و زمونه یه پا ارمیا هستن برا خودشون...
    من با ارمیا خعلی گریه کردم ...خعلیاااا
    ارمیا رو چندسال پیش خوندم
    و احساسات ارمیا رو زمانی که بعد از دو سال برگشته بودم به تهران ، داشتم.
    یچیزی حدود 8 ماه تقریبا تنها بودم، تا با دوست های جدیدی دوست شدم...

    ولی آدمای خوب هنوز هستن
    من چندتا از نزدیک میشناسم..
    سلام آقای حاجآقا :)
    من تازگیا وبتونو پیدا کردم
     و الان هم خواستم سلام کنم که شاید دوس شیم
    هم بیشترتر خواستم التماس دعا بگم تو این شبایه خوب
    و هم اینکه ببینم دعا برا نور چشم چی هس؟!
    چشام کورشده از بس آرشیوتون زیاده
  • مهندس بهشت
  • تازه دوبار خوندم یه بار چیه
    17 ثانیه که زیاده
  • گمـــــــشده :)
  • ارمیا قشنگ بود...

    کتاب خوبیه
    هیچکودوم از کابارو به سلاتی نخوندم ولی اسم ارمیارو شنیدم یه جا!!!!
    فک کنم بچه نوه خاله ی برادر شوعر خواهر شوعر شوعر عممه
    که خب اونم فک نکنم کتاب باشه!!
  • صحبتِ جانانه
  • قیدار هم آخرین مرد بود گویا!
    حیف که بچه ای ازش به جا نموند...
  • صحبتِ جانانه
  • ارمیا!
    نم باهاش هم ذاتم انگاری
    مخصوصا توی بیوتن...
    اون ارمیای سرگشته...
    خوندم ولی محتواش الان یادم نیست
    قیدارش بیشتر به دلم نشست اون موقع ها

    نععععع و مو گو تووو نععع و مو گووو تو ای 17 ثانیه تو چجور کل پستو خوندی؟؟؟؟:|:|:|
  • مهندس بهشت
  • هاااااااااااااااااااااهااااااااااااااااااااااا
    ای تف تو این شانس
  • مهندس بهشت
  • خخخخخخخخخخخخخخخ
    من اول شدم المی
    اووولللل عاقاا اوللل
  • مهندس بهشت
  • متاسفانه کتابشو نخوندم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی