حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

وقایعنا الیومیه

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ
یه پیرمرد با قد کوتاه و کت و شلوار و عرقچین سرمه ای
با تسبیح بلندی در دست
تند تند داره کنار خیابون زیر آفتاب راه میره
کنارش ترمز میکنم:
بابا مستقیم میری؟
میگه: آره جوون
بیا بریم...
خدا خیرت بده, رفته بودم جمکران نماز بخونم, الانم میرم شهر قایم, خونه دخترم اونجاس...
میرسونمش تا چهار راهی که میخوره به شهر قایم
میگه: عاقبت بخیر شی...

بعد از چهار راه یه مرد قد بلند و لاغر با چفیه دور گردنش
و اونم تسبیح به دست داره میره سمت حرم
ناامید از وسیله نقلیه ای که نگه داره
چهار کیلومتر راهه حداقل
کنارش ترمز میکنم: حرم میری؟
آره
بفرما...
مسیرم از کنار حرمه
میرسونمش تا چهارراه شهدا
خداحافظی و التماس دعا...

ظهر موقع برگشت
دست و صورتم مثه هر روز میسوزه از آفتاب
یه سید پیرمرد با کلاه سبز و ریشای بلند سفید داره پیاده میره سمت جمکران
شش کیلومتر راه...
ظهره و بلوار خلوت خلوت
میگم: آقا سید جمکران میری؟
آره
بیا منم جمکرانم...
تا درب دو میرسونمش
پیاده که میشه مرتب دعا میکنه...
  • ۹۴/۰۴/۰۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

تف به ریا!!
:|
خدا خیرت بده حاجی :)
چه خوب افتادی به درو کردن دعاهای مردما 
خدا قوت
البته خب من قم نیستم تهرانم

خب چرا اونجا تاکسی نداره؟!!! 
ولی من از اون آدمایی ام که هر وخ تو آفتاب وامیستم زود یکی سوارم میکنه! تازه زیادم پیش اومده که علتش چادرم بوده.. کلا هم قیافم مظلومه دلشون زود میسوزه! مامانم که از من بیشتر... 90 درصد مواقع سوارش میکنن.. اصن یه وضعی.. 
تازه تعداد موارد بی کرابه سوار شدنم زیاده... من ک میگم ادم خوب هنوز هست... 
واقعاً صورت آدم از گرما میسوزه!
دستامونم که از زیر چادر میخوره به خود چادر میسوزه!!
فکر کنم تا جهنم 2 متر مونده! :)

... هر روز ظهر که از سرکار برمیگردم به این فکر میکنم که فقط با نظر خداست که داریم و میتونیم روزه بگیریم.

به به خوش بحالت حاجی
چقدر خوب...
دستتون درد نکنه!
سلام
ان شالله به زودی حاجت روا میشید با همین دعاها 

یاعلی
خداخیرت بده حاجی, خدا خیرتون بده
خو لاقل کلاه بذارییییید, همیشه با عمامه که نیستین....
  • بنده ی خدا
  • سلام
    پس با این دعایی که پشتتونه، مطمئن باشید خانمتون تو راهه
    اجرتون با خدا

    ای ول بالاخره یه اصطلاحیو درست گفدم فک کنم
    الههههههههههههههههههههههههههی
    لابد اگه ماها تو افتاب زغالم بشیم سوارمون نمیکنی؟
    میگی عب نداره بزار جونشون بالا بیاد به حکم نامحرم بودن:)
    حاجی کرم ضد افتاب بزنین و کلاه بزارین تا افتاب سوخته نشین موقع خاستگاری
    والا
    تففف تفففف تففففففففف
    خو نامرد نمیزدی تا بیام روحم شاد شه
    المی روحت شاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی