حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

من الصفر الی الصد

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ
رفتیم یزد
باکلاس ترین جای یزد
حیاط خونه بیشتر یه پارک خصوصی بود
سه طبقه خونه
سالن دو دست کامل مبل سلطنتی و راحتی داشت
وقتی رفتیم با دختر صحبت کنیم حواسم بود تو برگشت گم نشم!
ولی اینقدر اینا ساده و متواضع و متدین بودن
هلوووو ...
(استخاره شون بد اومد البته)


یکی از محلات پایین شهر
جایی که خودم تا حالا نرفته بودم
کوچه پس کوچه های قدیمی شهر
نیاز به یه گچکاری داشت خونه...
وقتی خواهرم از پدرش خواست تو یه اتاقی با هم صحبت کنیم
پدرش گفت
زندگی ما ظاهر و باطن همینه, اتاق دیگه ای نداریم...
(باهاش که صحبت کردم گفت نمیخواد از خانواده اش دور باشه,کنسلید)

  • ۹۴/۰۴/۰۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

قسمت نبود بعدی لدفن
  • مهدی شوقی
  • چه جَلَب!!

    قبل اینکه برم خواستگاری از این جواب منفی شنیدنش واهمه داشتم
    یه جوریه
    منم لطیف
    بهم برمیخوره...
    ولی خوشبختانه تا حالا من که جواب منفی نشنیدم...
    چند وقت پیش یه خانمی زنگ زد خونه ما
    مامان سلام و ادب و حال و احوال
    بعد سن ما رو گفتن
    سپس سکوتی حاکم شد و فقط شنیدم مامانم گفتن: «مشکی»
    ثانیه ای طول نکشید که
    خداحافظی و تلفن قطع شد!
    یعنی شاید 30 ثانیه هم طول نکشید!
    اونم برای یه همچین امری!
    از طرفی روم نمیشد از مامان قضیه رو بپرسم
    شب که خانواده اومدن،
    شنیدم میگن:
    خانمه پرسیده چشمای دخترتون زاغه!
    مامان گفتن: نه، مشکی
    خانمه هم تلفن رو سریع قطع کرده!
    حالا همه فهمیدن چرا من مجردم موندم! (چون چشام زاغ نیس :)) خخخخخخخ)

    پسرام با این ماماناشون
    والا :))
    حاجییییییییییییی؟؟؟؟!؟؟؟؟؟!
    کامنتو چرا حذف کردییییییییییید؟
    خو سوال برام پیش اومد خو...:-\
    آااااااخ مضراب حرف دل مارو زد 
    چقد این مادرایی که فکر میکردن آسمون باز شده پسراشون افتادن پایین از این چرت و پرتا به ما دختراگفتن ....داغ دلم تازه شد اصلن 
    حاجی ببخشیدا ولی هر چی دخترای ایرادگیر شما آقا پسرا رو اذیت کنن بازم کمه...یک صدم از حرفایی که خواستگارای ما بارمون کردن نمیشه ...از ظاهرمون بگییییر تا شغل بابامون و متراژ خونمونو ...
    ای خدا ای خدا :-\
    حاجی درکار خیر حاجت هیچ استخاره نیس

    این همه وقتتتتت ما بیدااااار بودیم بیکار بودیم الکی مثلا اونوقت نبودین . ما یه شب قصد کردیم اومدیم خونه
     تو جاده عین جغد حواسمون به جاده بود برادرمون نخوابه .بعدش اومدیم   خونه عین جنازه افتادیم بعد الان میایم اینجا میبینیم .به به..... یه شب نبودیماااا جواب کامنتم که میدادیم 😂😂😂😂😂
    منم مادرم اعتقاد به استخاره داره استخاره کرد بد اومد کلا از اول ساز مخالف زد آخرشم  اونام رفتن ک رفتن...
    شما سیدین؟!
    یا مادرتون از ساداتن؟
    اگه فضولی نیست البته
  • مهندس بهشت
  • پول و خونواده در زندگی خیلی خیلی مهمه
    بعدا به مشکل برمیخورین
  • خانم مهندس
  • چرا استخاره گرفتی خب؟؟؟:))))

    (ستاد حاجی آزاری):q
  • مهندس بهشت
  • حاجی شما باید برین دنبال دختر طلبه ای که از لحاظ مالی با خونوادتون یکی باشه
    نه پولدار خوبه نه فقیر یه ذره به بعدش فکر کنین
    پاسخ:
    من دنبال دختر با ایمانی ام که با شرایطم سازگار باشه
    پول من و ایشون یا خانواده ها چه ربطی داره به ملاک بودن در ازدواج؟؟؟
    سلام

    اینکه گفتید حضرت امام خمینی هم استخاره کردند اما با شرایطی
    اون شرایط چی بودند؟

    کتابی در این مورد دارند؟
    پاسخ:
    حضرت امام همون اول یه استخاره میکردن
    اگه خوب بود میگفتن بیان برای خواستگاری و تازه تحقیق و اینا
    تا اگه پسندشون بود موافقت کنن.

    یعنی اول اول استخاره
    بعد اگه خوب بود تازه تحقیق
    حاجی بد خشن میشینا ...یه سره نوشتین D:یه شربت گلاب بیارم خدمددون؟
    پاسخ:
    شربت گلاب عالیه
    :)
    نزن حالا خودتو
    باالاخره که براش استخاااره گرفتین حالا چه شوما چه اونا^___^
    من بم یکم بگردم یکم خشم حاجی بخوابه
    پاسخ:
    عجب رویی داره این چراغ موشی خدااا
    :))))
    حاجی یزدی هستی؟
    الان لهجه یزدی داری شوما؟با لهجه یزدی بخوانید لطفا
    حاجی بی خیال 
    استخاره اشتباه خیلی خدا عقل و منطق داده شما ها دیگه چرا:(((
    دخترارو خوب انتخاب نمیکنی حاجی 
    اول برای خودت یه شرطای بزار هر دختری رو انتخاب نکن و پا پیش نذار
    اگه تو دختره مومنه  بخای دختره هم مطمئن باش شرطش همینه
    پاسخ:
    بله اگه خدا قبول کنه

    استاد
    بنده استخاره نکردم
    خانواده عروس شدیدا معتقد بودن و استخاره کردن و بد اومد
    چرا منو دعوا میکنین؟
    والا...

    شرط ما ایمان بوده و سازگاری با شرایطمون

    شرط دخترا کار ثابت و ترجیحا با کلاسه
    نه اخوندی
    خونه مستقل و ماشین
    اونم ترجیحا بالاتر از پراید
    والا...
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • شما حاجاغایی استخاره میکنی،وای به حال ملت...
    حالا استخاره کنید ولی هی نیاین بگین به من زن نمیدن...
    تزه توصیه تون به ما اینه که این رویه رو پیش نگیریم و استخاره نونیم
    رطب خورده کی کند منع رطب...
    تا جا واسه مشورت هست چرا استخاره؟! اونم کار خیر...
    پاسخ:
    عاغاااااا
    مگه من استخاره کردم؟؟؟
    یه بار دیگه متنو با دقت بخونین خو
  • فیروزه ای
  • 2ساله من دارم داد میزنم چرا استخاره
    خیلی دلم میخواد بدونم مراجع بزرگواذ با این کارتون موافقن یا نه
    :/
    پاسخ:
    من استخاره کردم مگه واسه این مورد؟؟؟

    حضرت امام خمینی هم برای تمام دختراشون استخاره کردن
    البته با شرایطی
    نه هویجوری
  • صحبتِ جانانه
  • یکی از بالای شهر یکی از پایین شهر
    بالاشهریه نخواستدتون گفتهاستخاره بد اومده
    پایین شهریه هم نخواسته باهاتون قم بیاد

    ان شاءالله شیرینی عروسیتونو توی حوزه به زودی پخش بفرمایید
    پاسخ:
    اتفاقا بالاشهریا همون جلسه اول بشدت خواستن و مادر دختر موقع بیرون اومدن با گفتن اینکه ما افتخار میکنیم دخترمون کنیز جد شما باشه رضایت قطعی خودشونو اعلام کردن
    اما همون جلسه فرمودن که ما حتما استخاره میکنیم
    یه داماد روحانی دیگه هم داشتن
    خود دختر هم موافق بود

    بله, پایین شهریه تو صحبتاش گفت که قم نمیاد
    مثلاً دختره بگه من زن آخوند چاق یا لاغر نمی شم.. یا قدت کوتاهه یا خیلی بلنده.. یا سبزه هستی و سفید می خوایم یا سفید هستی و ما سبزه دوست داریم.. مدیونید فک کنید پسرای ملت و خونواده هاشون یه همچین چیزایی بار من یکی کردن.. :))
    پاسخ:
    نظر مارو به کاشونیا عوض کردین شما...
    بخودا حاجی ی بار  دیه اسم استخاره بیاری همین وبو میکنم تو کلا مماخت
    دخدر خوب خونواده خوب هعی با استخاره بپرون موردارو:||||


    عاقااا یکی این قرآنو از دست حاجی بگیرههه>___<
    پاسخ:
    ای باباااااا
    یه نفر متوجه نشد از این جماعت
    که اونا استخاره کردن نه من؟؟؟
    مخاطبه ما داریم اخه؟
    ای خداااااا...
    خوش به حالتون بازم عیب روی چهره و هیکلتون نمی ذارن! والاااا 
    پاسخ:
    شایدم عیبای بزرگتری میبینن که نوبت به اون نمیرسه
    همین آخوند بودن!
    Avaaal
    پاسخ:
    روحت شاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی