حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

التوضیحیه التفصیلیه

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ
اصلا مطلب گم شد از بس حرف تو حرف اومد
تازه تموم نشد...

خواستم اینو عرض کنم که همه موارد کنسل شدن
جز اخرین موردی که همون روزایی که میخواستم برگردم قم مطرح شد
و کلا فرصت نشد پیگیری انچنانی
بعد هم که فرصت شد
معلوم شد که پدر ایشان در مسافرت چهار تا شیش ماهه هستن
و تا نیان تکلیف مشخص نمیشه
اینه که ما تو آب نمکیم
و تا وقتی تو آب نمک باشم به مورد دیگه ای فکر نمیکنم
تا جواب قطعی بدن...

+ قابل توجه دوستانی که ذیل پست مرموز قبلی توصیه به اقدام نمودن
خصوصا * عزیز
که با کامنتهای مفصل, کوبنده و البته خالصانه خودش مارو بسی نوازید!!!
متن هاتون خیلی قوی و خوب بودن
بعنوان یه ویراسنار خیلی خوشم اومد!
کاش معرفی میکردین خودتونو
ما که این حرفارو نداریم با هم
والا...

لکن منم آدم بی منطق و خری نیستم به خلاف گفته شما
اخلاقا درست نمیدونم تا تکلیفم با یکی معلوم نشده خواستگاری کس دیگه ای برم
هر چند طرف آمریکایی باشه
و چند روز دیگه از ایران بره تا سال دیگه
فعلا همون ه.خ رو براش دس بالا بزنیم افضله
جای پسر منه
دو سال بزرگش کردم این همخونه ای رو
والا...

++ والسلام علی من اتبع الهدی
  • ۹۴/۰۴/۰۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

استاد؛ منظورم از شناخت، شناخت با واسطه ست. شناخت حداقلی که معرف تون بهتون میده که ببینید اصلا با شرایط اولیه ی شما جور هستند یا نه.بعد برید خاستگاری و به شناخت بیشتر برسید. نگفتم که شما علم غیب دارید که. شناخت با تحقیق و.پرس و جو و معرف.
حاجاقا ینی 4 تا 6 ماه میخواین صبر کنین؟!
من نمیگم دو جا برید خواستگاریااا،اصلا،خیلیم بدم میاد ولی پدر دختر خانم نمیتونن تلفنی صحبت و مشورت کنن با خانواده؟
 بابا این جینگول بازیا که تو اسکایپ همو میبینن،مثلا باباشون شوما رو تو اسکایپ ببینه :)))
نمیتونن یه سر بیان شما رو رویت کنن و یه تحقیقی هم بکنن(مثلا)؟!
ایشالا میزبان این مهمونی ماه رمضون خودش همه چی رو ختم بخیر کنه! 
دعاگوتونم
  • مهندس بهشت
  • چون توی معرفیتون فقط از پولداری دختره حرف زدین واین یعنی بیشتر ملاک اون بوده
  • یاسمین . ک
  • سلام
    خوش به سعادتتون که جمکران هستید... خیلی خوش به سعادتتون!
    ان شا الله هرچی خیرتون هست پیش بیاد.
  • خانم مهندس
  • تکبیر:))
    کار درستی میکنید!!! اینجوری آدم سردرگم میشه وقتی هنوز تلکیف اش با یکی روشن نشده،درباره کسی دیگه هم بخواد فکر کنه!!از نظر اخلاقی هم کار درستی نیست بنظرم!!
  • مهندس بهشت
  • بدم اومد فقط به خاطر پول دخترس کاش واس دختره نرین خواستگاری
    نه شما نه ه خ
    شمام کار درستی میکنین
    پاسخ:
    ببخشید استاد
    شما از کجا تشخیص دادین واسه پول دختره اس؟
    هم ه.خ خانواده مایه داری داره
    هم خودش بنده خدا هیییچ دربند پول و اینا نیس.
    والا
    نوچ ارسطو که خوبه طفلک^_______^

    پاسخ:
    :-X
    آخر شبی افسردگی مزمن گرفتم پست هاتون رو دیدم..
    خودم اسم این وضعیت رو می ذارم: «وقتی زندگی آدم به هیچ صراطی مستقیم نیست!»
    پاسخ:
    بله درک میکنم.


    چای زعفرون میل کنین.
    جسارت نباشه ولی به نظر من اگه  به جای اینهمه خاستگاری جایی میرفتید که شناخت کافی از روحیات و اخلاقیات و اعتقادات طرف و.خانواده ش داشتید همون بار اول جواب مثبت رو گرفته بودید. مشکل خیلی ها اینه که تو انتخاب مورد برای خاستگاری رفتن به همین که میگن دختر خوبیه یا خانواده خوبیه، بسنده میکنن.خوب بودن از نظر هر کسی فرق داره و لزوما هر دو ادم خوبی نمیتونن با هم خوشبخت باشند . البته شرط های شما منطقی ن و تعجب میکنم انقدر بابتشون جواب منفی شنیدید!
    شما ک شرط زندگی در قم رو.گذاشتید چرا از همون قم زن نمیگیرید؟
    پاسخ:
    استاد
    باید برم خواستگاری و صحبت تا شناخت پیدا کنم
    یا دخترا دفترچه راهنما دارن که با مطالعه شناخت حاصل بشه؟!
    حرفا میزنین هاااا

    به این نتیجه رسیدم که فقط از شهر و فرهنگ خودم
    منکه دیه خنثی شدم:))))
    والا بسکه دلمونو خوش کردیم به دومادیتون بعد زدین تو پرمون:|
    بوخودا از ارسطو بدتر شومایی
    پاسخ:
    :)))
    من ارسطو ام؟؟؟
    حسمو گفتم حاجی:((
    نمیخاستم ناراحت شین
    براتون احزاب میخونم از امشب نمیخاستم ناراحتتون کنما ببخشین
    اگه عقدتون تو اسمون بسته شده ای شاله رو زمین هم جاری بشه
    حاجی ببخشیدا
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    نه ناراحتی نیس از دوستان جان

    ممنون از لطفتون
    دعاگوتون خواهم بود در جمکران و حرم
    انشا الله
    حاجی من میگم نمیشه
    گفتم یادت باشه کی گفتم که نگی نگفتم
    حسم میگه
    پاسخ:
    عوض دعای خیرتونه؟
    :-\

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی