حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

التبصره الجدید و الاعلام البیحاصلیه

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ب.ظ
و البته بنده سریعا یه تبصره جدید هم به مادر گرام ابلاغ کردم که
فقط جایی برن که حاضر باشن مراسم نامزدی و عقد و عروسی رو زوووود بگیرن و تموم کنن
چون نه من دیگه حوصله انتظار و پیر شدن پای کسیو دارم
نه عمری نمونده که بخواد به انتظار بگذره...

+ هر موقع اینو میگم خواهر بزرگم جا میخوره
بهش میگم:
مگه دروغ میگم؟
من الان نصف عمرو گذروندم
و فقط سی سال دیگه میانسالی و کهنسالی رو دارم
نوجوانی و جوانی که به درس و تنهایی گذشت

++ اوقات خوش ان است که با دوست سپری شه
باقی همه بیحاصلیه و بیخبریه
والا...
  • ۹۴/۰۴/۰۸
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

صحیح است
  • خانم مهندس
  • آخی....ایشالله هر چه زودتر مزدوج بشید.

    چه ناامیدانه بود این پستت!در ضمن شما که سنی نداری !!! دوری بری هاتون زود ازدواج کردن!!فکر میکنی دیر شده. 
  • مهندس بهشت
  • حتما دختر 15 سالم میخواین؟؟؟
    حاجی هولیا مگه کسی این مدلی دختر میده؟
    منم اصلا نمیفهمم چرا عقد و نامزدی باید طولانی باشه
    شناخت واقعی فقط تو زندگی حاصل میشه
    با طولانی کردن عقد و نامزدی هم اختلافا زیاد میشه هم خسته میشن طرفین هم بی دلیله
    ایش!
    پاسخ:
    بخاطر عدم اعتماد طرفین
    و عدم امادگی واسه ازدواج
    داماد خونه اش آماده نیس
    عرپس لاک ناخناش خشک نشده
    و از این مسایل...
    والا
    اخ ... جانا سخن از زبان ما گفتی
  • گمـــــــشده :)
  • موافقم...حق دارین..به خصوص با اون به علاوه ی آخر شدییییییییید موافقم..
  • فیروزه ای
  • دوستی که ازدواج کرده بود گفتن
    وقتی ازدواج میکنی تنهاییت از شکلی به شکل دیگه تغییر میکنه اما از بین نمیره
    و این جمله به تایید چند تا از متاهلین دیگه هم رسیده

    +من دیگه خبر ندارم درسته یا نه
  • تنها همدم ماه
  • ارزومندیم که زودتر مزدوج شوید حاج اقو
    اون + اخر جملتو هستم ، یا شیخا تف به این دنیا ، تنهایی قشنگ اتیش رو شمه ادمو اب میکنه ذره ذره 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی