حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

دوله الکلید

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ب.ظ
یکی کلید باغ گلشونو بده من....
  • ۹۴/۰۴/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

در جواب "یکی کلید باغ گلشون رو بده به من"، مِن باب دلسوزی و دلا بسوز که سوز تو کارها بکند، عرض کنم که :

در بوستان شادی، هر کس گلی بچیند!

آن گل که نشکنندش در بوستان من کو؟


الحاجی یکفی بالاشارة! :))
ما باغ داریم
ولی باغ گل نیست
شرمنده
من هر روز میرم باغمون
وقت چیدن البالو الان
صبحا تو خنکی زیر درخت البالو...فقط ادم هوس میکنم بخورم اونا که سیاهن.............وای 
منم هر سال وقت گلاب گیری نیت میکنم برم کاشان اما خوب نمیشه....
ترجح میدیم همین بریم روستای پدری خودمون
وسط باغ انگور و گیلاس و گرد
حاجی باغ ما کلید نداره هر وقت خاستید برید:)

دقیقه ای 5 تومن:|:|
کلید که نداره ولی گل محمدی هم زیاد نداره که برین غرقش بشین
الان دیگه گل محمدی خبری نیست کاشان. هوا ناجور گرمه مرغ کباب می شه گل که دیگه هیچی. والااا 
باغ میوه قبوله؟
  • گمـــــــشده :)
  • حرص خوردن نداره حاجی..قابل پیش بینی بود...
    همه همین طوری ان..چون هرکس ساز خودشو می زنه هیشکی کار خاصی نمی کنه...میان و می رن..همین...
    بچه خل شد ، بابا ول کن برو جامع المقدماتو بردار بشین از اول بخون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی