حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

حسنا

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ق.ظ
دنیا جای غیر قابل تحملی میشد
اگر چایی نبود...
  • ۹۴/۰۳/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۱۷)

واقعا واقعا.  ادم تو ماه رمضون سردرد میگیره بدون چایی '____'
مگر میتوان بدون چای زندگی کرد؟؟
عهه من چرا تو این پست گذشتم نظروو؟!!


حاجی پست نزااار
پست نزاریناااااااااا خوشحالینااا با لینااااا الیناااااا مبیناااا همینااا هم اوناااا

من چقد حالم خوبه :|
پماد خوردم ظهر فک کنم تازه اثر کرده:|
ترش بود فخط یکم:|

  • آبان ابانی
  • چایی با نبات :)
  • خانم مهندس
  • من تا همین لحظه (hosna) میخوندمش:-D 
    کلن از اول عربی ام خوب بوده ;-) 
    سلام
    رابطه عنوان رو با متن درک نمی کنم!!!!

    راستش یه کم بی ربطه ولی من  ناخودآگاه یاد اون جوک بی مزه قدیمی افتادم که اگه ادیسون برق رو اختراع نمی کرد چی مشد؟ خب یکی دیگه اختراع می کرد. یحتمل اگه چایی هم نبود آدمیزاد یه نوشیدنی معادلش پیدا می کرد.
    پاسخ:
    حس نا یعنی احساس ما :)

    شاید...
    شاید هم نه
    اگر ذرت مکزیکی نبود...
    اگر دوغ نبود..
    اگر بستنی نبود...
    اگر چای نبود...
    اگر من نبودم(خودشیفته هم شست پاته)
    پاسخ:
    :)))
    هر چی فکر کردم این حس رو من بهچی دارم، چیزی به ذهنم نرسید
    چقـــــــــــدر من از دنیا گذشته ام ^___^
    فقط شیرکاکائو دست ساز( من در کودکیم موندم)
    فکر کردم نوشتی حُسنا 

    گفتم اسم دخترشو انتخاب کرده 
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • حسنا...
    واقعا، چه نوشیدنی ای آروممون میکرد اونوقت؟
    همین الان چای دلم خواست...دیگه کم کم بریم سر وقت سحری...
    :|:|:|:|:|:|
    بیا:|:|:|
    نیگا کن:|:|:|:|:|
    اصن منتظرن من کنکورم تموم شه بیکار شم:|:|:|
    محلت نمیدن :|:|:|


    +مخن گفت چایی پررنگه تلخخخخخ>.< نوچ اگه چاییش کم رنگگگه کم رنگگ باشه میشه یه کاریش کرد حالا:|
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • دوغ ^_^
    قبول دارم بدجور
    بدجورررر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی