حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المسالتنیه

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۰۱ ب.ظ
راهی نداره مواقعی که نت دارم
مطالب وب دوستانو بتونم ذخیره کنم
تا در مواقع بی نتی و آفلاینی بتونم بخونمشون عایا؟!
  • ۹۴/۰۲/۱۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

حاجی بهترین راه، استفاده از نرم افزار pocket هست. البته برای گوشی. مخصوص این کاره.

یه فیدخوان نصب کنید روی گوشیتون، فید وبلاگ هایی که میخونید رو بهش بدید، خودش آخرین مطالب وبلاگ ها رو وقتی نت دارید دانلود میکنه و هروقت خواستید بهش دسترسی دارید.

گوشیتون هم هرچی باشه برنامه براش هست، لااقل برای اندروید و وین فون و آی او اس که میدونم هست! توی استور سرچ کنید پیدا میکنید

تو کاشان به اون جونوره که تو اینستا گذاشتین می گن کُجولِه! اینم عکسش که توی یکی از پست های وبم گذاشته بودم قبلاً. البته لازم به گفتن نیس که اینا تن آدم رو می گزن کصافداااا.. جاش قلمبه می شه این هوا و خارش شدید.. بهتر بود می کشتینش! والااا
سه روزه وبلاگتونو کشف کردم توی این سه روزم  از اول تا اخر وبلاگتونو خوندم واقعن فوق العاده بود... ولی از کار و درس و زندگی افتادم بس که پای گوشی فقط داشتم وبتونو میخوندم... 

همون توصیه حضرت استاتیستیک رو رعایت کنید به تقوا نزدیک تره به نظر من
سلام

کنترل s و اسکرین شات و save as از صفحات اونم با صفحه نمایش کوچک موبایل جزسردرد و چشم درد اونم برا خوندن هیچ فایده ای نداره حاجی

اگه نسخه اندروید موبایلتون 2 به بالاست برنامه ای رو پیشنهاد می کنم که به سادگی میتونید صفحات وبسایت هارو به صورت متنی، در اندازه کامل که با توجه به صفحه نمایش گوشیتون بهینه میشه ذخیره کنید با این برنامه همه چیز رو دانلود می کنید و به صورت آفلاین بهش دسترسی دارید

از اینجا دانلودش کنید 24 مگابایت حجم داره
اگه باهاش مشکل داشتید بگید یه برنامه دیگه معرفی کنم

اسکرین شات
کنترل اس
اسکرین شات حاج اقا
می تونید از هر صفحه سیو از هم بگیرید و ذخیره کنید و حالت آفلاین بخونیدش..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی