حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

اذا وقعت الواقعه

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ
صدددددد کامنت آخرو جواب دادم
باورتون میشه؟!
یاد ایام قدیم بخیر...

+ میگن مریضی که رو بموته
لحظات آخر سرحال و سالم میشه

++ به فکر ترک نت و تغییر سبک زندگی افتادم امشب...
بدور از نت و نت گردی
  • ۹۴/۰۲/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

حاج آقا شما مزدوج شید،
با یه تیر همین طوری هییی تیر می زنید!
نیت میکردید صدتای بعدیو جواب میدادید
حالا کی یادشه چی گفته من که یادم نیست مادر:)
مادر جان من نیت کردم زنت بدم کجا بری:)
تجربه خوبیه
خودتون رو ازش بی نصیب نزارین
مثلا میتونید برید اعتکاف
موبایل رو خاموش کنید
و یک مدت کلا خودتون باشید و خدا
به دور از اغیار...
  • گمـــــــشده :)
  • سلام..
    اولا نه خسته..
    دوما همه رو خواندم...
    جرزنی کردین حاجی..
    جوابای کوتاه دادین..
    اصلا قبول نیست..
    80 تا از 100 تا رو با والا و چی بگم و :) و خلاصه سلام علیک و اینا جواب دادین...
    من که گفتم قبول نیست..
    :))
    سلام
    زحمت کشیدید.

    +بستگی به مریضش داره! (مورد داشتیم حالش خوب شده و صد سال اضافه عمر کرده)

    +فکر خوبیه! هرچند برای ما سخت خواهد بود ولی واقعا فکر خوبیه. من یک بار شبیه این کار رو کردم وخیرش نصیبم شد (بازی کامپیوتری رو ترک کردم)

    ++آدم اگر توی زندگیش تغییر نکنه و در حرکت نباشه مثل آب راکد می مونه که ممکنه لجن بزنه، آب های جاری و خروشان و در حرکتن که همیشه زلال و شفاف هستن (البته با دخالت نکردن انسان های دیگر از جمله ظرف شستن، بچه شستن و ... ) 

    +++براتون آرزوی موفقیت می کنم!

    من بیدارما

    ..... ام خودتونید:D

    @خانوم مهندس


    والا
     همینو بگو 
    ما ک ترک کردیم بریم بخوابیم دی:
    خسته نباشید . 
    چیزی نیست این فکرها 
    یکم ک بیشتر بنویسید رو روال میفتید :)
    مرحله ی اول زندگی
    دوم زندگی
    سوم زندگی
    بعدش توی اون زندگی نت گردی ی قسمتیشو شامل میشه
    الان مثلا خوب شدید؟؟؟
    یادش بخیر 
    یادمونه
    خب،صدتا کامنت رو خوندم،شب بخیر:-)
    تو ترکم البته(^.^)
    الکی مثلن،من ترک کردم(^.^)
    فکر خوبیه!!
    منم تو فکرش بودم!!
    در مورد اون + هم والا راجع به همه اینطوری نیست!!!
    سلام، خیلی هم عالی... موفق باشید ان شاالله

    وااااااااااااااای نه تورو خدا حاجییییییییییییییی

    نععععععععععععععععععععععععععععع

    خواهش میکنم نههههههههههههههههه

    عجبببب...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی