حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الختمیه

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ب.ظ
حتما که نباید ماه مبارک رمضان بشه و بعد یازده ماه شروع کنیم به قرآن خوندن
تو همین ماه رجب و شعبان هم میشه حداقل دو تا ختم مقدماتی قرآن داشت
واسه آمادگی فینال ماه مبارک رمضان

+ هر جزیی چهل و پنج دقیقه که بیشتر طول نمیکشه
اندازه دیدن یه سریال آبکی
والا...

++ بسم الله
  • ۹۴/۰۱/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

حرف حساب
حاجی همش در جواب من عربی می نویسین منم که
کلا عربی رو 4 یا منفی 4 درصد زدم تو کنکور
:/
این ختم حزبی مون نیمه شعبان تموم میشه
پاسخ:
به خیر و خوشی انشا الله
انشا الله یعنی با خواست خدا
:)
من قرانو می خونم حاجی 
کلی هم برای خدا درموردش حرف میزنم باور کنید
پاسخ:
خوشا بسعادت شما
مارو هم یاد کنید تو حرفای دو نفره تون با خدا
سلام
امروز دوشنبه و اول ماه بوده، می تونید ختم اذا وقعت را هم در این ساعت انتهایی روز اضافه بنمائید، انشاء الله که حوائجتان برطرف شود.
پاسخ:
سلام
اتفاقا از امروز عصر شروع کردیم
ما فعلا این ختم یک هفته ای مون رو تمام کنیم
و ختم واقع رو
ان شالله بعدش به ختم آمادگی برای فینال هم میپردازیم

پاسخ:
خدا توفیقتون بده
بعد هر وعده ی نماز منمُ یک صفحه ی قرآن، تلاوت آیات با معنی....
حال خوبشُ هم دارم میبینم...
پاسخ:
خدا توفیقاتتون رو زیاد کنه انشا الله
ایشالا خدا توفیق بده
پاسخ:
انشا الله
سلام اقا من پایه ام
پاسخ:
سلام
ما شروع کردیم...
تف به ریا ما ختم حزبی داریم
جزئی رو هم شروع کنیم یعنی؟؟؟
روش فک میکنم

التماس دعا حاجی
پاسخ:
قلیل یدوم خیر من کثیر لایدوم...
روزی یک صفحه قرآن با معنی . اینطور برای همیشه با قرانیم.
نه فقط رجب و شعبان و رمضان و به وقت مشکلات
پاسخ:
بسیار عالی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی