حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المواعظ الدوکتریه

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ
هفته پیش رفتم دندون پزشک آشنایی که نزدیک خونمونه واسه چک آپ
از یه دندونم عکس گرفت و گفت شنبه بیا
شنبه تا چهارشنبه حالمون خوش نبود نرفتیم
پنج شنبه حال کردیم بریم
یادم افتاد دکتر پنج شنبه ها ویزیت نمیگیره از هیشکی
گفتم همون شنبه میرم که قول داده بودم
البته با یه هفته تاخیر!

همیشه زیر دست دکتر باهاش حرف میزنم
بدم میاد از سکوت و زل زدن و منتظر دریل و مته و فرز شدن
میگم
دکتر عآدم جریت نمیکنه قم دندون پزشکی بره
خیلی از رفقارو سراغ دارم که دندوناشون مشکل داره ولی هزینه سنگین دندون پزشکیای قمو ندارن که بدن!
میگه:
حالا یه کم مواد دندون پزشکی گرون شده ولی مردم هم بی انصاف شدن (دکترها)
اصلا فکر نمیکنن که هرچی جمع کردن رو باید بزارن و برن
خود من هم همینطور
برای چی آخه؟
همین قبل از شما یه نفر اومد اینجا
داشت از این آقای ... میگفت که روبروی خیابون حجله شو گذاشتن
میگفت یه کارخانه آجر پزی داشته
یه باغ چند هکتاری
یه زمین چند هکتاری و ...
حالا چی؟
همه شو گذاشت و رفت...
  • ۹۴/۰۱/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

حالا خوبه میدونیم نمیخوایم چیزی رو ببریم خون به جیگر بقیه میکنیم!

پاسخ:
والا...
دندونپزشکای کودکان همه ی اینا رو دو برابر میگیرن! :|
خواهر من دندون پر کرد-5سالشه- سیصد هزار تومن! :| 
دندون شیری :|
دندونش افتاد :|
پاسخ:
بله بله
امان از دندان پزشک کودک...
دانشگاه ما  یه کلینیک داره که تمام هزینه های درمانیش رایگانه و با کلی تخفیف ّیسریاش
 متخصص پوست تغذیه مشاور بهداشت دندون پزشک چشم پزشک و.....ّ
پاسخ:
اونجا دانشگاه نیس که
بهشته
والا
حاجی پولدار میشه و میره دندون پزشکی:)
پاسخ:
حاجی هزینه دندان پزشکی رو میزاره به حساب پدر گرامی
:)))
هع! تازه ملت از کاشون پا میشن می رن قم دندون درست می کنن ارزون تر براشون تموم بشه!
پاسخ:
اوه اوه اوه
آدرس این دندون پزشک خوش انصاف رو بدین مام بریم پیشش، خدایی خیلی گرونه هزینه های دندون پزشکی :|
پاسخ:
بیست درصد هم خودم میگیرم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی