حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

کما فی السابق

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ

و باز شب جمعه ای دیگر...

  • ۹۴/۰۱/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۴)

سابقا دعای "یا دائم الفضل علی البریه" رو میزاشتین شبهای جمعه

پاسخ:
آدما کم توفیق میشن
و گاه سلب توفیق
سلام
یک بنده‌ی خدایی در وبلاگ بنده مرحمت کرده و پیام گذاشتند که منبع آنچه که بیان نمودیم را بگذاریم. کافی است رجوع بفرمائید مفاتیح الجنان قسمت اعمال شب جمعه! یک الی دو صفحه بعد از فضیلت شب جمعه، یه کم بیایید جلو نوشته پر رنگ دوم: «در شب جمعه این سوره ها را بخواند...»
در مفاتیحی که بنده دارم می شود صفحه ی 63

پاسخ:
سلام
لطف کردین
و چه خوب...
:(
چقدر این تنهایی کشندست
پاسخ:
خدا همه رو به قسمتشون برسونه
به زودی زود
ر شب جمعه این سوره‏ها را بخواند که از براى هر یک فواید و ثواب بسیار روایت شده است:
‏بنى‏ اسرائیل (اسراء)، کهف، سه طسین (شعرا، نمل و قصص)، الم سجده (سجده)، یس، ص، اَحقاف، واقعه، حم سجده، حم دخان (دخان)، طور، اِقْتَرَبَت (انبیاء و قمر) و جمعه.
هر که در هر شب جمعه سوره ی بنى ‏اسرائیل را بخواند، نمیرد تا به خدمت حضرت قائم‏ علیه السّلام برسد و از اصحاب آن حضرت باشد.
و فرمود که هر که سوره ی کهف را در هر شب جمعه بخواند، نمیرد مگر شهید و حقّ تعالى او را در روز قیامت با شهداء محشور گرداند و با ایشان بدارد،
هر که هر سه طسین را در شب جمعه بخواند، از دوستان خدا باشد و در امان و حمایت حقّ تعالى باشد و فقر و تنگدستى در دنیا به او نرسد و در آخرت خدا از بهشت آن قدر به او عطا کند که او راضى گردد و زیاده از رضا به او کرامت فرماید و صد زن از حوریان بهشت به او تزویج نماید،
هر که سوره ی الم سجده را در هر شب جمعه بخواند، حقّ تعالى در قیامت نامه ی او را به دست راست او دهد و او را بر اعمال او حساب نکند و از رفقاء محمّد و آل او علیهم السّلام باشد.
و به سند معتبر از حضرت باقرعلیه السّلام منقول است که هر که سوره ی ص را در شب جمعه بخواند، از خیر دنیا و عُقبى‏ آن قدر به او عطا کنند که نداده باشند مگر به پیغمبر مرسلى یا ملک مقرّبى و او را داخل بهشت گردانند با هر که خواهد از اهل خانه او حتّى خادمى که او را خدمت کرده است اگر چه داخل عیال او نباشد و در حدّ شفاعت کردن او نباشد.
و از حضرت صادق‏ علیه السّلام منقول است که هر که در شب جمعه یا روز جمعه سوره ی اَحقاف را بخواند، در دنیا به او ترس و بیمى نرسد و در آخرت از فَزَع و ترس روز قیامت ایمن باشد.
و فرمود هرکه هر شب‏ جمعه، سوره ی واقعه را بخواند خدا او را دوست ‏دارد و او را محبوب گرداند و در دنیا بدحالى و تنگدستى نبیند و هیچ آفت از آفات دنیا به او نرسد و از رفقای حضرت امیرالمؤمنین‏ علیه السّلام باشد و این سوره مخصوص امیرالمؤمنین ‏است.
روایت است‏که هر که سوره ی جمعه را در هر شب جمعه بخواند، کفّاره ی ما بین این جمعه تا جمعه ی دیگر خواهد بود، و همین فضیلت وارد شده از براى کسى‏که سوره ی کهف را در هر شب جمعه بخواند و هم چنین براى کسی که آن را بعد از ظهر وعصر روز جمعه بخواند.
پاسخ:
خدا توفیق بده به همگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی