حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

ثبت الخاطرات اشد من القتل

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ
سخت ترین کار دنیا روزنوشته!
خاطرات روزانه
یعنی نشد ما سررسید و دفتری رو برداریم و بیشتر از پنج صفحه بنویسیم
انقددددد واسم سخته نوشتن که حد نداره
با این که دوس دارم
ولی نمیتونم...

+ مخصوصا که سختترین آغاز سال رو داشته باشی
سالی که نکوست...
  • ۹۴/۰۱/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

استاد من خیلی تلاش کرد ما رو گزارش نویس ماهری بکنه
ما برای خودمون گزارش مینوشتیم روزانه از کارهای پژوهشی
منتها در نوشتنش برای ایشون تنبل بودیم
خدا حفظش کنه
:|
پاسخ:
بح بح...
سلام حاجی !

من عمرم زیاد نیست . ولی اندازه انسان 100 ساله دفتر سیاه کردم 

منم مشکل شما رو دارم 

اما مسئله اینجاس که نباید خودتونو موظف به هرروز نویسی کنید 

به خودتون بگین این دفتره ... هروقت دلم خواست توش می نویسم 

هروقت دوست داشتین 

بعد کم کم یه وقتایی هرروز می شه 

نکته ی خیلی مهم اینه که دفترو به روشی خوب جایی خوب پنهان کنید که کسی نخونه :| 

اون موقع دیگه هیچ وقت نمی تونید بنویسید :| 


پاسخ:
اگه بزارمش به عهده دلم, یه جنله هم توش نمینویسم
اجبار هم بیفایده...
اصن به ما نیومده انگار
والا...
برا من از شدت تنبلی سخت ِ :دی
وگرنه خیلی خوب ِ

ان شاء الله ادامه سالتون خوب باشه...
ان شاالله  که امسالتون خیلی پر بارتر و قشنگ تر از سالای قبل باشه
بعد هم شما بیاین کلا این ضرب المثلو نقض کنین
حالشو ببرین
نکوست...
شب درازست ...
صبر کنید حاجاقا دیگه!
سالی که نکوست رو بستگی داره چجوری ادامه بدید
والا
پاسخ:
امید بخدا
واسه منم راحته اتفاقا اونقد احساسی مینویسم که اگه احیانا کسی بخونه متوجه عاطفی بودنم میشه...
ولی این کار برای من راحت ترین کار دنیاست.. بس که آرامش بخش هست بیرون ریختن چیزها و اتفاقات تلنبار شده توی ذهن آدم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی