حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

البیشنهاد العالیه

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ
مشغول شماره گذاری نسخه جدیدی شدم
که از یکی از کتابخونه های شهر واسه فهرستنگاری امانت گرفتم
همین که بازش کردم
سرفه
سرفه
سرفه
بستمش
خوب شدم
بازش کردم
سرفه سرفه سرفه
مطمین شدم بخاطر سرماخوردگیم نیست
بلکه ذرات و باکتریها و قارچهای چند صد ساله نسخه دارن عرض ارادت میکنن
رفتم ماسکی رو که برای اینجور مواقعی خریدم زدم
و مشغول کار شدم.

نتیجه اخلاقی:
کار با نسخه های خطی خطر ابتلا به بیماری های پوستی و تنفسی رو به همراه داره
نسخه ای چیزی دارین بیایین اهدا کنین به من
هم خیلی عالی
هم سلامتیتون محفوظ میمونه!
والا...


++ کسی تو کتابخونه اش کتاب دیوان نورعلی شاه اصفهانی رو داره؟؟؟
  • ۹۴/۰۱/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۲۰)

اگر کسی دوتا داشت و بهتون تقدیم کرد
یکیشو بزارین کنار برای ما
بزارید کنار همون تبلت هایی که قرار بود اگر ملت نذر کردن
به ماها کادو بدین!
:))
پاسخ:
هر نسخه خطی منحصر بفرده
دو تا نداره کلا
:)
سلام دوباره ... نفرمایید آقا! ما مخلصیم! اختیار دارید! خدمت از ماست! 
عرض کنم که سوال اینه که واژه ی "روحانی" و به کار بردنش آیا درسته؟ این وام گرفته از دین مسیحیتی(پدر روحانی) نیست که تحریف شده؟  آیا این شیوه ی تربیت طلاب صحیحه و نباید گزینشی باشه؟ چون امروزه در این قشر که لباس پیامبر رو به تن دارن چیزهایی دیده میشه که نباید... این مسائل تو هر قشری دیده بشه، میشه گفت خب همین یه مورده یا بگیم تو هرقشری این آدما هستن، اما واسه ی این قشر اونم تو نظام جمهوری اسلامی ... اصلن قشنگ نیست. چجوریه که اینا زمانی که در حوزه هستن اون روشون رو نشون نمیدن؟ یا نشون میدن و استادای حوزه چشم پوشی میکنن؟ 
فعلن همینارو لطف کنید پاسخ بدید خیلی مچکر و ممنون میشم :)
با احترام
پاسخ:
فعلا همینا؟!
خسته نباشید
یه ساعت حداقل باس وقت بزارم واسه جواب همینا...
عمرااا

حاجی آپ کن دیگهههههههههههههههههههههههههه

پیشنهاد عالی تونم خوندیم، ولی چه کنیم که نداریم...والا با اون نوناتون

پاسخ:
:)))

به فرمایش شما آپیدیم.
من اولین بار بود که شنیدم اسمشو:)
اشتمم حاجی نمی دادم 
دروغ که نداریم والا:)
اینقدر که شما به فکر سلامتی دوستان هستیدا اصن من شرمنده شدم از لطفتون! :دی

yanii haji bazam baziche shomali jamaat shodin
پاسخ:
نفرمایید...
سلام حاجی
آرش پیغام داده که:

حاجی رو یادمه. عاشقی کرد، بعدش ترس برش داشت پس کشید.
الانم فکر می کنه کار درستی کرده،به خودش احسنت باریک الله می گه. اما تو دلش رو من خبر دارم.
ابله عاشقی نکشیده نمی دونه این شکری است که خورده، بااااااااید تا تهش بخوره.
صبح حمیرا می خوند خاطرات شمال محاله یادم بره، من یادش می افتادم! هه هه!
اینها رو براش کپی می کنی، از طرف من؟ لطفا.

نقل قول بود
پاسخ:
سلام بر پیامبر آرش

آدرسشو ندارم
حتی اون دومی هم ترکیده گویا
وگرنه چند روز پیش خواستم بخونمش پیداش نکردم

معتقدم عقب کشیدنم عمل من نبود, عکس العمل بود
کاش میشد تا تهش خورد...
خدا رو شکر ما از این نسخه ها توی دست و بالمون نیست
که به خاطر  سلامتی مون اهدایش نماییم :))
پاسخ:
حیف شد واقعا
:)
حاجی عزیز  مدت هاست که خواننده ی وبلاگ شما هستم، اما سوالی ست که مدتی طولانی تر ذهن حقیر را به خودش درگیر کرده که جرات پرسشش را از دیگر حاج آقاها نداریم! آیا اجازه ی پرسش میدهید که نظرشما و استادان حوزه تان را در موردش دانسته و سپس جمع بندی کنیم؟
پاسخ:
ما نیز صفحه اولتونو خوندیم و بسی از قاموستان خوشمان آمد!
:))

در خدمتم.
همینجوری، صرف فضولی اومدم اینجا ببینم چند نفر آنلاین هستن :)
5 نفر
موفق و موید باشید دوستان ^___^
پاسخ:
وفقکم الله...
سلام
نشانه خطی و قدیمی بودن کتاب چیه؟ به صرف کهنه بودن ممکنه کتابی قدیمی و نایاب باشه؟

پاسخ:
سلام
نشانه های زیادی داره که برای اهل فن مشخصه
از نوع کاغذ و خط گرفته تا ...
برعکس
اکثر کتابهای کهنه و خطی که دست مردمه کم ارزش و حتی بی ارزشه
و ارزش مالیشون دویست سیصد هزار بیشتر نیست!
هرچند کتاب قطور و بزرگی باشه.

راحتترین راهش دیدن تاریخ کتابته که صفحه آخر یادداشت میشه
البته اگه صفحه اخرش جدا نشده باشه
سلام
این فقط یه پیشنهاد عالی برای شماست :-|

+ متاسفانه از فهرست کتب کتابخانه ی خانه مون بی خبریم، لذا فرض می‌کنیم که نداریم.
پاسخ:
سلام

ممنون و متشکر
فکر کنم پدرم دارن! اسمش خیلی اشناس حس میکنم دیدمش!
مطمئن شدم باز میام میگم!
+حاجی پدر من کلی ازین کتابا داشتن دادن رفت :| کاش زودتر وبلاگتونو پیدا میکردم! 
پاسخ:
گذشته ها گذشته...
:)

ممنونات
دستات چی حاجی؟
دستکش دس نمیکنید؟
بیماری پوستی و تنفسی رو جدی بگیرید
پاسخ:
دستکش هم باید پوشید
ولی خو مزاحمه کاره
پوست میخوام چیکار؟
:)
راستی رمز می خواد برای دانلودشون از سایت دانشگاه فردوسی:P ولی اگر متنش رو می خواید همون لینک پی دی اف که گذاشتم می تونید بگیرید.
پاسخ:
متشکرات فراوان
این لینک  و این لینک هم فک کنم پی دی اف کل صفحاتش هست از دانشکده مشهد که اصل کتاب خطی رو اسکن کردن ولی نمی دونم کدوم یکیش درسته!
پاسخ:
فروشی هستن اسکنها
فقط صفحات اولو گذاشتن جهت بازار یابی
نه نداریم
پاسخ:
دارا بشین انشا الله
اگر متنش رو نیاز دارید نسخه های پی دی اف اش هست توی نت حاجاقا. مثلاً اینجا
پاسخ:
ممنون
دانلود کردم
ولی چاپی تصحیح شده رو میخوام
اعتباری به اینا نیست.
منم با اینکه اصفهان زندگی میکنم ندارم:(
پاسخ:
ممنون از توجهتون
ما که چنین نسخه هایی تو دس و بالمون نی خوشبختانه و از آسیبش هم خودمون در امانیم هم اونا که می خوان بقیه دنیا رو نجات بدن:)
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی