حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

ان کان کذا, فکذا

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ
خواهر بزرگم با لحن "تو خیلی خوبی" میگه:
حاجی من اگه جای دخترا بودم
حتما بهت بله میگفتم
خیلی شرایطت خوبه
از خدامم هس بیام قم زندگی کنم!
  • ۹۴/۰۱/۲۲
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

ما هم فکر میکنیم داداشمون خیلی پسر خوبیه
اصولا همینه، ارتباط خونی خیلی از چیزها رو خوب جلوه میده

+ آیکون یک مریمی بدجنس! :)
پاسخ:
البته بعضی!!! داداشا واقعا خوبن.
بعله
یعنی انقد خوبین که خواهرتون تعریف میکنه؟
من انقد دلم واسه زنی که داداشم می خواد بگیره می سوزه
همش میگم بیچاره دختری که بخواد به تو دل ببندم
چشماشم سبزه تازشم
اما خوب نیست از نظر اخلاقی میگما
سلام

خواهرای گلم... میگم یه کم خودتوو تحویل بگیرید! تعارف نکنیدا :)))))
الهی!اجیا ماااهن:-)
دقیقا همون کاری که من با داداشم میکنم
خدا این جور خواهرای برادر دوست رو حفظ کنه
:))))))))))))
خداوند خواهرها را حفظ کند :-))
ما به داداشمون میگیم از خداشونم باشه ایشششششش :))))
eeeeeeeee
این پست به مفهوم من مرا قوربان نبود عایا؟
سلام حاج آقا
یعنی الان نفس خانوم بهتون جواب قطعی دادن  آیا؟!؟!؟!
خدا خیرتون بده آپ کردین
چون نمیدونستم امروز چندمه از هرکیم پرسیدن نمیدونستن :/

:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی