حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

صلاتنا الاشتباهه

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۳۳ ب.ظ
به اصرار مادر
رفتیم نماز ظهرو مسجد محل
نمازو حاجاغا سه رکعتی خوند
هیشکی هیچی نگفت
من و یه نفر دیگه نیم خیز شدیم
ولی با خودمون گفتیم حتما ما اشتباه میکنیم
نماز که تموم شد
یه پیرزنی از پشت پرده داد زد:
آخوند! سه رکعت خوندی!
تا گفت همه تایید کردن و خنده و شوخیا شروع شد
یه ده دقیقه ای همه داشتن میخندیدن
شوهرخاله ام دست میده بهم
میگم: نماز سه رکعتیتون قبول باشه!
مدیر مدرسه دبستانم میگه:
نمیشه نماز مغرب حسابش کنیم؟!
  • ۹۴/۰۱/۲۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

نماز جماعته و این سوتیاش
یه بار داشتیم نماز می خوندیم، صف اول بودم، یه دفعه دیدم حاج آقا داره جلوی من قدم میزنه
هیچی دیگه مونده بودیم ادامه بدیم، ندیم، مردیم و خبر نداریم، حاج آقا داره عروج میکنه، اونجا کجاست...
نگو آخوند حالش بد شده بود ... داشت میرفت بیوفته تو آبدارخونه  :)
سلام ازتون خیلی ناراحتم چندین بار براتون پیام گذاشتم ولی جوابمو ندادید درسته من بلاگفام ولی حداقلش این بود یه سری بهم میزدید یا حتی همینجا جوابمو میدادید یکی  از نظرامم این بود که رمز میخاستم اخه بیشتر پستا رمزداره..
سلام حاجی

سال نو مبارک. در ضمن روزت هم مبارک باشه!

آقا رمز رو لطف می کنی؟ گمش کردم!

ممنون

خب پیش میاد حالا مگه چیه؟

ان شاء الله به زودی
:)))
البته اگه دوستان گرام قم :////////////////////
قبولمون کنن

برم اونجا اول همون دوستان رو اخراج میکنم
با این قوانین و نوع پاسخگویی شون
>__<


فعلا نظرم رو عربستانه
حالا شما بگید اگه بدتر از عربستان بود تو شورا مطرح میکنم اگه قبول شد همونجا تبعید شین
بله بله منظورم همون مدیر بود اشتباهی گفتم معلم :-/
معلمه خیلی قشنگ گفته :))))))))))))))))
پاسخ:
مدیر دبستان خودم بودن ایشون!
سلام رفقا/ به نیابت ازتون زیارت بجا آوردم و نماز خوندم و مزار شهدا رو غباروبی کردم/ التماس دعا/ عیدتون مبارک/ +حاجاغا به نیابت از شما اختصاصی مزار یکی از شهدا رو با گلاب خالص شستیم؛ برید وبم عیدیتونو بگیرید و خیلی التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از الطاف معنویتون
ایضا بابت عیدی

محتاج دعای شهدا...
بذارین ما حاجی بشیم
کل این حاجیا رو اخراج میکنیم
تا دیگه نماز اشتباه نخونن
:))

شما که اصلا از ایران تبعید میشید با این نیتتون

خدا نتتون رو مستدام بداره
:))
پاسخ:
پس ما صبر میکنیم...
:)))

میشه کشوری که بناس تبعید بشیم رو خودمون انتخاب کنیم؟!
از قدیم گفتن دوتا حاجی تو یه مسجد نمی گنجند :|
پاسخ:
ما لباس مخفی رفته بودیم, گنجیدیم!
چقدر تابلو
واااااااااااااای
اگه من جاش بودم از روحانیت استفا می دادم
آفرین به پیرزنه
:)))

التماس دعا داریم
والا
پاسخ:
من بودم اصن به رو خودم نمی آوردم
تازه ملتو هم دعوا میکردم که چقد سر به هوان!
والا...
سلام
اگه یه نفر که مطمئن بود یه الله اکبری چیزی می‌گفت و بلند می‌شد، بعدش یکی دیگه می‌گفت و بقیه هم پا می‌شدن...

+یه سوال! مسجدمحل شما مکبر نداشته بود(!)؟

پاسخ:
سلام
متاسفانه هیچکس به این اطمینان نرسید!

ظهرها خلوته
نبود مکبر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی