حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

عمل ابونا

سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ
مشغول کار با لپم
بابام با یه سینی چایی میاد
چایی میخوری؟
میگم آره
فک کردم مثه همیشه برام میزاره و میره
ولی نشست
لپو میزارم کنار
میشینیم پای سینی استیل با دو چای داغ
مطمینم حرفی داره باهام
ولی چیزی نمیگه
خودمو با لپ سرگرم میکنم
هر آن منتظرم حرفشو بزنه
چاییمون تموم میشه
در سکوت...
چند دقیقه بعد
با یه کتاب باز شده تو دستش میاد
میگه
حاجی این دعا رو بخون!
دعای معراجه...
  • ۹۴/۰۱/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۰)

کامنت خوری در روز روشن
اصلا کار مناسبی نیست
:))

پس درست گفتم که دچار عدم نمایش شد

خلاصه شرمنده 
حلال کنین
اومده؟؟؟
نیومده؟؟؟
خودتون حذف کردین؟؟؟

پاسخ:
دچار عدم نمایش شد!
:)
کامنت من کوش
:"(
چه پدر مهربونی دارین...خوشبحالنون...من پدرم ...دوسمون نداره...آرزوم داشتن پدر مهربون بود
باباها خیلی خوبن خیلی میفهمن ی جور مهربون :-)
سلام خیلی حرفها برای زدن دارم اما احساس میکنم مهم نیستند شاید بخاطر همین نمیگم 
شایدم احساس میکنم به دردتون نمیخورند اخه شما مردها با ما خیلی فرق میکنید 

اومممم!نمیدونم چی بگم ینی  واقعیتش اهل دلداری دادن نیستم  یعنی بلد نیستم دلداری بدم لا اقل در مورد اموری که خودم تجربه ی نرسیدن بهشون رو نداشتم  نمیتونم  تسکین دهنده باشم  چون به ننظرم  تو این شرایط هرچی بگم روم به دیوار  حرف رایگانه.

ولی یادمه یه بار سمت خدا میدیدم.اون زمان دایی من هم شرایط شما رو داشت حاجی ینی  یه  همچین اتفاقی واسش افتاده بود در سن 32 سالگی.یه روز  طرفای  ظهر داشتم سمت خدا میدیدم که حاج اقای دعوت شده  داشت  در مورد  همین  بحث دادن نعمت و یا ندادنش رو  مطرح میکرد.مثالشم من باب همین ازدواج بود.

)عذر میخوام که اسم حاج اقا تو خاطرم نیست(

میگفتن اگه رسیدی به طرف بگو الحمدالله...اگه نرسیدی بگو الله اکبر

1خدا بزرگتر است.این نشد یکی بهتر....

نمیدونم  این صحبت ها  تو اون شرایط برای دایی حمیدرضا تسکین بخش بود یا نه  ولی خب یادمه سریع گوشیو گرفتم و  این جملاتو براش گفتم.

میدونم خودت حاج اقایی میدونم سید بزرگواری.

اینم  میدونم تو این  دنیای  دو قطبی مثبت و منفی البته به گقته قطعی  امام جعفر صادق علیه السلام, الکترون های توی اوربیتالش بدون جفت امکان نداره به ارامش  دست  ÷یدا کنند  و حالت ×ایدار  بر اون اوربیتال  حاکم بشه.و خدایی که سکن رو برای بنده اش میخواد....تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

و این رو هم بگم که مطمین باشید همین مقدار که به شما سخت میگذره با  رنج کمتر یا بیشترش  به طرف مقابل هم گذشته  و من برای  هر دوتون ارامش میخوام و سکینه ی قلبی.

واست ارزوی موفقیت میکنم حاج اقای عزیز  و اینکه نمی دونم  یادته اوایل فکر میکردی  ما ÷سریم؟ بعد یه بار در حقمون دعا کرده بودی ایشالا خودت خطبه عقدمو بخونی.22 بهمن عقدم بود.خطبه مو یکی دیگه خوند.اما  به جدت قسم سر عقد خیلی یادت بودم هم  من و هم اقام که اینجا رو میخونه...

 

ما همچنان  شما رو میخونیم  به امید اینکه لحظات  زندگیتون لبخند رد لبهاتون بنشونه حتی در سخت ترین شرایط.

 

 ایت الله حق شناس (ره) هم توصیه میکردن

چهل روز زیارت عاشورا با صد لعن وصلوات بخونن 

ودراین مدت گناه نکنن ومواظب زبان خود باشن به قول خودشون<گناه مانع اجابت میشه اره داداش جون>

ایشان با اطمینان میگفتند اگه کسی اینطود عمل کنه اگه حاجتش رو نگرفت بیاد من حاجتش براش میگیرم 
مرحوم بهجت (ره) در جواب جوونایی که امر ازدواجشون با مشکل روبرو میشد  توصیه میکرد  

       <نماز جعفر طیار ویعدش دعای زادالمعاد مجلسی که توصیه شده بخونن.

واین کار رو تا زمانی که حاجت میگیرن بخونن .

اگرنشد مطمئن باشن یا کم خواندن یا با اعتقاد کامل نخوندن!


سلام

آخی چقده نگرانتون هستن...
 

 الان شدیم 3 نفر

 
ساعت 16.55

حاضرین در سایت 1 نفر

اونم فقط خودم گل گلاب !
 منم با جنگلی موافقم.

خیلی دلم روشنه 

اتفاقای خوبی در پیشه

بوخودا!
حاجی دعاتون می کنم فقط ... 

ولی دلم یه جوری روشنه ... 

این چند روزه بعد سال جدید دیدم همه ناامیدن و خسسسسته شدن 

ولی دلم روشنه برای هممون 


فک کردم گفتی لپت(با ضمه لام)
قبول نیست
خیلی خوشبحالته حاجی
صبح بخیر همگی
سلام :-)
خصوصا به اون افراد آنلاین گرامی که در سکوتند
لبخند...
همینه که همیشه گفتم پدرا یه کوه عشقن
دعای معراج خیلی اثر داره تو حال آدما
خدا حفظشون کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی