حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

المورد العجیب

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ق.ظ
روز تعطیله عایا؟

ساعت ده صبحه, بیست نفر آنلاین!
شایدم از ادارات و سایت دانشگاههاس
:)))

++ تصحیح میشه:
۲۵
  • ۹۴/۰۱/۱۷
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

ببنین توی عید کسی نت و وایبر و اینا نبود
این نشون میده وقتی مردم سرکارن بیکارترند
به خدا
من از اینترنت  دانشگاه داشتم داشتم میخوندم وبتو:))
تازه تو کلاس هم بودم:)))

 ما حوصلمون سر رفت خب آپ کنید.
 هنوز دو ساعت دیگه داریم:(((  ببینید با اینترنت گوشی انقد فعالیم برسیم اونجا با وای فای چیکا کنیم. اصن اکتیو نیستیدها دی:
منم که کلا از بیخ و بن تعطیلم دیگه تکلیفم روشنه
منم تعطیلم

ما تعطیل باشیم تعجب نداره
شما تعطیل باشی تعجب داره
والا
منم تعطیلم :))
نمیدونم
من که خودم خودمو تعطیل کردم این هفته
شما هم خوب کاری میکنی که تعطیلی حاج اقا
من قرار بود تو قطار اینارو بخونم
اما هنوز دو سه ساعت مونده تا برم راه اهن چطور طاقت بیارم اخه؟
یه چند تا پست بزارید برا ساعت 4و5 :|


+:))))))))))
نگرانتیم خو حاجی
مثلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی