حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الغیبیه

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ق.ظ
چند روز پیش صبح بعد نماز
با خواهرم رفتیم یکی از محلات قدیمی شهر
پیش پیرزنی که از روی لباس افراد حرفهایی میزنه...
تیشرت عیدمو که"او" برام گرفته بود رو بهش دادم
که نشونش بده...
یه ربع ساعتی طول میکشه
برمیگردیم خونه
توی راه آش میگیریم
توی تخت که دراز میکشم خواهرمو صدا میکنم
و میگم: چی گفت؟
میگه:
گفت صاحب لباس نه سالمه نه مریضه
خیلی دلهره و اضطراب داره
بدبین و بدگو داره
از روح و کار و دوندگیاش نظر خورده!
بهش بگو راز دلشو به هیچ کس نگه...


+ فرمودند بختت مشکلی نداره!
  • ۹۴/۰۱/۱۶
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

به این جور چیزها اعتقاد ندارم 
ولی یه جورایی درست میگه
حاجی مخاطب میلیونی داری خب یکی چشم ت میزنه دیگه(:

حاجی!!!خرافه س!؟!؟!
حاجی آپ کنید از خاطرات عید بگید  امروز تو قطار بیکار نباشیم
کف بینی دیده بودیم ولی راستش تیشرت بینی ندیده بودیم! دمش گرم...
این سوال خیلی وقتا واسه من پیش اومده واقعا الخیر فی ما وقع؟ توی زمینه های مختلف! جواب بعضیاشو گرفتم و جواب بعضیای دیگرو منتظرم بگیرم!
به نظرم شاید بشه گفت بستگی به خود آدم هم داره.... 
ولی گاهی... شر رو میشه حس کرد!
سلام
والا ما یه معلم قرآن داشتیم که می‌گفت به این چیزا اعتماد نکنید؛ بعدش گفت کی دوست من فالش رو بگیرم دستش رو بده به من! یکی از بچه ها بلند شد رفت، معلمم کف دستش رو یه کم ورانداز کرد و گفت:
شما یه چیزی رو گم کردی
با یکی هم مشکل داری
یه سفری هم در پیش داری

...
بعدش گفت: خب ببینم درست گفتم یانه؟ هم کلاسیمون گفت: آره دست گفتید، فلان چیزم رو گم کردم و با فلانی دعوام شده و ...
معلمم گفت: ملاحظه فرمودید؟ 99.9درصد افرادی که توی این کارا هستند یا اراجیف می‌بافن یا اینکه مثل این قدر تمیز کلی گویی می‌کنن که طرف مقابل نمی فهمه من دارم چیزایی رو می‌گم که توی زندگی همه هست!

+«او» خواهرتون هست؟ معنی نمیده اگه اون یکی «او» به شما تیشرت هدیه داده باشه شما بری پی اینکه بختت بازه یا بسته!

نکنه به خاطر حرفش اینجا رو تعطیل کنیدااااااااااااااااا

هرچند که رمز ندادید و من ناراحتم...والا


شما مشکلی نداری از شانس شما کسایی که به پستت میخورن مشکل 

دارن باید فال اونا رو گرفت.

آره!
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • ببخشید حاجی...شمارو ندیدم!
    سلام :)
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • میبینم که دوستان پاک باخته و مهندس بهشت دیشب اینجا بودین!
    یه مشاعره میذاشتین یکم میخندیدیم!!!
    چه با حال کجاس منم می خوام برم ببینم چی می گه!
    مدیونید فک کنید یه بار رفتم پیش یه پیرمرده سرکتاب باز می کرد و بعدش که درباره اش توی وبم نوشتم تا مدت ها از فالگیرا و رمال های دنیای مجازی فحش می خوردم و تهدید می شدم!:))
    شوخی میکنی؟!!!!!!یعنی رفتی واقعنی؟!!!بعدم باور کردی ,حرف هاشو؟!!!!!!!!!!!!!!!!
    ما دیه بریم بخوابیم فردا صبح کلاس رو از دست ندیم که اونوقت مجبوریم به ناهار بریم برسیم والا
    بای
    پاک باخته فردا که کارو زندگی نداری؟؟؟
    این 10 تا آنلاین یه چیزی بگن دیگه
    حاجی از شما  انتطار نمیره این مزخرفات رو باور کنید
    واقعا همچین کاری کردین؟؟؟؟؟؟
    خیلی تعجب داره
    مردم عادی این کارو کنن ناراحت نمیشه ادم اما شما ....!!!!

    حاجی شما هم؟؟؟

    پس جواب مثبت دادن که براتون تیشرت هدیه گرفتن
    مبارکا باشه
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی