حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

نحن هکذا و انتم؟!

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۲۷ ب.ظ
پست ثابت...

روز آخر ساله
به قول حضرت نگین:
کی هست
کی نیست
چیکار میکنید
چه تغییراتی ایراد شده...

از خودم شروع میکنم:
دیشب دو نصفه شب رسیدم منزل پدری
تنها البته...
منتظر جواب خانواده حضرت نفسم
هنوز هیچی معلوم نیس
امیدم بخداس...

به رییس اعلام کردم:
با اجازه تون  بعد از عید تمام مسیولیتهامو تحویل میدم
و بعنوان کاربر عادی مشغول کار میشم
گفت: نمیخوام مجبورت کنم یا بهت فشار بیارم
ولی من اجازه نمیدم!

این چند ماه فشارای زیادی روم بوده
حداقل فشار کار رو که میتونم کم کنم...

هزینه تجهیز خونه رو نسخ خطی گرفتم
از این طرف اون طرف
دیشب با یه ساک سنگین نسخه خطی اومدم خونه
چند سالی کار علمی و تئوری کردم
وقتشه با خود نسخه ها بیشتر سر و کله بزنم
برنامه ام اینه:
خرید نسخه
فهرست نگاری نسخ
اسکن و تهیه نسخه دیجیتال
صحافی و مرمت
فروش...

 
  • ۹۳/۱۲/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۲۶)

ینی الان که ما اومدیم دیر شده؟!
الان نمیشه سال نو تبریک گفت؟
نمیشه دعای خیر کرد ینی؟
امان از تنبلی...

سلام
ان شاء الله خیر و برکت سرازیر بشه تو زندگی تون
سال خوبی داشته باشید
سلام حاجاغا سال نوتون مبارک
نت نداشتم برا همین دیر تبریک گفتم
ان شالله 94 بشه بهترین و قشنگترین سال زندگیتون
ما هم ترم آخریم و درگیر درس و دانشگاه :))
 برا عید هرچی برنامه ریزی کرده بودم به فنا رفت

IOS 8? الآیفونیه؟ مبارکه انشاله.
پاسخ:
آیفونم کجا بود؟!
هوواوی جی ۶۱۰ دارم.
++با تچکر از گوشی گرام بابت نهنگیدن امروزش:)

باآرزوی خوشبختی برای همه و تبریک سال نو
پاسخ:
گوشیو نو میکردین سال نو
والا...
با آرزوی خوشبختی برای همه مینها
ضد نفر
ضد تانک
همه...
:)))
اییییییش الی اون مارمولک رو دیدی داره پوست میندازه :/

حالم بهم خورد حاجاقا میگه هم خونه ای بهش:-P

مراقب باشین مارمولک سیاه نور داره تو دمش

اگه دمش بیفته تو غذاتون ....

تمام......

دیگه نفس عذاب وجدان میگیره شدید

که چرا پسر مردمو منتظر گذاشت:-(

عجب تراژدی غم انگیزی از مارمولک در اومد=-O
پاسخ:
فیلمنامه نویس خوبی میشین!
:)))
سلام علیکم سال نو مبارک

چه خبرا؟؟؟

بابا نفس خانم آپلو که نمیخوای هوا کنی بله بگو راحتمون کن بابا

گناه داریم بابا این همه عکس هم خونه ای حاجی و کپک های غذاهاشونو

دیدیم حالمون از مجردین چندشناک گشت

+جمله بندیم تو حلق الی:)

این روزا من با الی گرام بیشتر چت میکنم و

کمتر درس میخونم =-O


دیگه خبری نیست جز کم سعادتی شما به دلیل

عدم وجود مین در وبلاگتون

خودشیفته هم خودتونین و الی:)
پاسخ:
شمارشو بدم باهاش صحبت کنین؟!
بلکه فرجی شد!

خدا مین هارو زیاد کنه
و به هر صاب وبی یه مین بده واسه ترکوندن وب
اللهم کثر امثاله
سلام 
عرض ادب
ان شاء الله سالتون پر خیر و برکت باشه و به قول شمالیا سال دیگه سالتون رو با عروس نو کنید... 
ما هم هستیم ومی خوانیمتان...

سلام نگین جان

ما فیلم رو تو سینما دیدم و فوق العادست

البته فکر کنم این سانسور داشت!

بعد اینکه متوجه شدم الان تکرارش رو داشت پخش میکرد

ساعت یازده صبح اصلش بوده


قوت ش مثل طلا و مس نبود ولی فیلم خوبیه

:)

سائل جان ممنون الان داشتم نگاهش میکردم
تا کامنتتونو دیدم البته با تاخیر نشستم پاش خیلی وقت بود ک دوست داشتم ببینمش
هرچند ب اخراش رسیدیم اما بازم غنیمت بود

دوستان

همین الان شبکه سه

فیلم فوق العاده ی "فرشته ها با هم می آیند گ رو ببینید

فیلم عالیه

فقط وسطاشه

تکرارش رو ببینید

به ما هم پارسال و هم امسال پیام دادن
هر سالم دوبار
سلام سلام.دلتون سوز بیاد،روحانی امسالم ما رو مستفیض کردن و پیامک زده.به شما پیامک نمیزنه مثل پارساااال(آیکون با سوزدل گفتن ) الان چه توفیقی واقعا نصیب ما شده!! نچ نچ نچ
پاسخ:
سلام علیکم سلام علیکم
امسال به جبران سال قبل دو تا پیامک بهم داده
اسنادشم در اینستا موجوده!
:)
حاجاقا ممنون از حضورتون در وبلاگ و ممنون از نگارش پست های خوب.
ان شا الله امسال بیشتر از همیشه خوشبختی رو حس کنین.😊
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
ممنون از حضور شما دوستان که انگیزه بودن ماست
سالی سرشار از موفقیت و حس خوشبختی براتون از خدا خواستارم
یاحق
سلام
انشاله که به همه آرزوهای خوبتون برسید.
اینستاگرامتان را هم روئیت کردیم، الهی خیر.. نه منظورم اینه که خداوند شما را به راه راست هدایت کند تا دیگه از این عکس های خوشمزه کباب و ... نگذارید و ما غش و ضعف نکنیم.
باشد که رستگار شوید. سال نوتون هم مبارک پر از روزهای خوب
پاسخ:
سلام
همچنین
سال نوی شما هم پر از خوراکیهای خوشمزه
که ما براتون غش و ضعف کنیم
والا...
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • آرزو دارم خورشید رهایت نکند،
     غم صدایت نکند،
     و تو را از دل آن کس که تبش در تن توست حضرت دوست جدایت نکند،
     خنده ات از ته دل، 
    گریه ات از سر شوق، روزگارت همه شاد، سفره ات رنگارنگ،
     و تنی سالم و شاد که بخندی مادام.

    ‏‎  سال نو مبارک 💐
    +ایشالا سال گوسفند سالی باشه که گوسفند رو جلو پای شما و عروس خانوم سر میبرن :)
    پاسخ:
    چرا ببعی؟!
    من بفدای عروس خانوم

    سلام
    من کلا رو هوام
    نه وضعیت ارشدم معلومه
    نه حوزه
    نه کارم
    نه تشکیل خانواده
    خلاصه کلا الکی هستم فعلا
    خدا کنه تو سال نو به مدد حضرت مادر همه کاراهامون رو به راه شه
    و 
    همه دوستان نتی مشکلاتشون حل شده باشه و زندگیشون به ثبات رسیده باشه
    آمین
    عیدتون مبارک
    از ته دلم از عمق وجودم اگه نفس واستون نفسه خدا یه کاری کنه که بله رو بگیرین
    :)

    نگین یه چیزی گفت
    غافل ازینکه خودش دقیقه نودیه و گیر کرده تو انبود کار ها !
    خودشم فراموش کرده ...
    و این دم اخری همه چی اوار شده سرش !!!
    تازه نشسته به تبریک و..


    ما هم زنده ایم و نفس میکشیم کماکان !
    درگیر درس و دانشگاه و...
    مهم تر از همه زندگی !

    امیدوارم به قول المی جان عیدیتون بله ی بانو نفس باشه ان شا الله :)
    ان شا الله :)
    ان شا الله :)

    مارو دعا بفرمایید ...


  • استاتیستیــک
  • سلام به شما و ایضا همه دوستان آرزو می کنم، امیدوارم یکی از بیادماندنی ترین سال های عمرتون رو تجربه کنید و خدا در این آخرین روزهای سال

    دل همه رو در جویبار رحمت خودش شستشو بده

    تا هر کجا

    تردیدی هست ایمان

    زخمی هست مرهم

    نومیدی هست امید

    و هر کجا نفرتی هست عشق جای اونو فرا بگیره

    هر کجا بی نفسی هست به هم نفسش بروسنه

    همگی در پناه مهدی فاطمه

    سلام هستیم :)))
    سال نوتون جلوجلو مبارک
  • خانم مهندس
  • سلام.منم حاضر:)
    عیدتون پیش پیش مبارک،ایشاالله سال خوبی داشته باشین.

    این روزهای آخرسال!!من بشدت متحول شدم،وخیلی آهوخوان شدم:))
    علت کمتر اومدنم به فضای مجازی همینِ،درسته کمترمیام  ولی همچنان هستم :)
    بعد دیگه پروژه فارغ التحصیلی ام ،تبدیل شد به پروژه کاری!!
    بعد دیگه خیلی به رشته ام علاقه مند شدم جدیدأ!
    بعد دیگه همین:))

    هااا راسدی
    انشالله خوشبخت بشید:-) 
    و همگی عاقبت بخیر:-D 

    ★★پیشاپیش سال نو همه مبااارک★★

    /سال تحویل مارم فراموش نکنین  دوستان به خدا بگین المی=۸۸۸
     حله دیگه خود خدا میگیره:-D 
    سلام
    حاااضر

    کادوی شب عیدتووون بله ی نفس بانو و رضایت خونوادشون باااشههه صلواااات:-D 
    .
    .
    .
    دیگه چون همه یه نیمچه نگاهی اینجا میکنن
    بگمم
    خوبی بدی دیدین حلال کنین
    مخصوصا صاب وب و همسر آینده ی عزیزشون
    ازونجایی که بیشتر مواقع شوخی های بی مزه میکنم
    ممکنه نفس بانو ناراحت یا دلخور بشن
    بنده نیز اگه اینجا آپ شد نظری از خود در نمیکنم:-D 
    خدایی قدر نفسو بدونین حاجی 
    الان ی لحظه فک کردم اگه کسی ک قراره همسرم باشه
    وبی داشته باشه که مخاطباش اکثرا زن بودن
    اول وبشو از وسط جر میدادم
    بعدم خودشو خفه میکردم که دفعه بعد ازین جلافتا نکنهو طوری رفتار کنه که هیچ
    فرد مونثی حتی نیگاشم نکنه
    چه برسه به حرفو شوخیو بگو بخند:-D 

    چه دخمل خوبیم مننن^_____^

    هوم.. خیلیم عالیه..
    ما هم.. ازدواجمون که فعلاً همچنان در حال تماشای ارد دادن های مادر شوهرهایی هستیم که اصن پسراشون رو ندیدیم خدا از رو زمین ورشون داره یه جماعتی از دست تیکه انداختن هاشون راحت بشن! والااااا
    کارمم فعلاً کنسل کردم کمی تا جواب آزمایشم رو ببرم ببینم بیماری ام چی هست بعد از عید و اصلاً دکتر اجازه استفاده از صفحه کلید رو به صورت حرفه ای می ده بهم یا نع! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی