حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

العقدیه ۴

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ب.ظ
خواهرم
طی دو جلسه
در فرصتی یکماهه
خواستگاری و عروسی اش
پریشب بله برون
دیشب عقد
امروز ناهار منزل همسرش...

الانم با دستای پر خرید اومد
و با خنده دس تکون میده و میگه
حاجی چرا تو تاریکی نشستی؟

اونوخ ما...

+ اللهم فرج عن کل مکروب
خوشبخت باشین...
  • ۹۳/۱۲/۱۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۳)

الهی آمین
خوشبخت باشن الهی
شومام به زودی مزدوج میشین دیگه ایشالا
اصن شاعر میفرماد:
در وصالی که شود زود میسر مزه نیست/چند روزی به میان نامه و پیغام خوش است
هر که افتاد پی شیخ 
به محراب رسید
ما پی میکده رفتیم 
رسیدیم به شیخ!

حاجی دلمون براتون تنگ شده برگردید اما مثل گذشته .....
ای حاجی حاجی حاجی!
دیشب رفتم حرم! داشتم سریع میرفتم صحن صاحب الزمان(عج) که به نماز جماعت برسم! یهو یاد پستتون افتادم ک گفته بودین صحن جوادالائمه(ع) نماز برگزار میشه و ...! خلاصه سر شتر!!! رو کج کردم به سمت صحن جوادالائمه(ع) و تو راه هم کلللی واستون دعا کردم و گفتم میرم چه حالی میکنم به یاد صحن جامع و رضوی و اینااا!
رسیدم اونجا دیدم هیییچ خبری نیست! از خادمای مقیم با قیافه ی حق به جانب پرسیدم پس کو نماز جماعت؟ گفتن: جاااان؟ چی؟ کی؟ کجا؟
ظاهرا زمستونا از این خبرا نیست!
خلاصه که الکی کلی به یه یادتون بودم و بازم الکی کلی واستون دعا کردم!
والا
برقرار باشید
باید خدا بخواد.. صد سال هم دعا کنی فایده نداره فقط آرامش خود آدم بیشتر می شه با دعا کردن.. حتی اگر دیگران در حقت دعا کنن، تا موقعش نرسه و خدا مصلحت ندونه ازدواج لاموجود.. 
salam bale yadam umad va mamnun ke dobare ferestadinesh. Emshab bara aghebat bekheiritun doa kardam
اینم آدرس مبارکم
حاجی رمز رو گم کردم
:((
سلام همشهری
از بچه های خیابون بوعلی تون هستم.حدودا یک هفته ای میشه از طریق یکی از دوستان با وبتون آشنا شدم.دارم آرشیو رو میخونم.میخواستم فعلا خاموش باشم.اما رسیدم به اردیبهشت و پست الاحساسیه!خدایی دلم نیومد خاموش بمونم!با این جملتون اشک از چشمانمان سرازیر گشتندی:
یعنی چی شیش ماه یه وب هر روز بخونی
و باهاش همراه باشب
اما یه رد پا هم از خودت نزاری...
نمیدونم شمایی که این کارو میکنی چه حسی داری
اما من احساس میکنم رهگذرهای همیشگی زیادی
هر موقع از پشت پنجره سمت خیابان اتاقم رد میشن
داخلو نگاه مبکنن
بدون 
هیچ حرفی
هیچ سلامی
هیچ لبخندی...
این شد که تصمیم گرفتم سلامی عرض کنم.
ان شاءالله همواره برقرار باشید
بدرود


  • خانم مهندس
  • خوش بخت بشن ایشاالله،همچین شما به زودی:)

    خو خوشبحالش
    خوکه چی میگی حاجی
    میخوای سوز به دل ما بکنی
    خو مردم شانس دارن
    قرار نیست زندگی همه مثل آدم باشه که
    یکی مثل خواهر شما میشه فانتزی...
    :/
  • مهندس بهشت
  • چقدر زود خوبه تونستن این طوری  ازدواج کنن
    واس ماها پروسه خواستگاری ازدواج فقط یه 3-4 ماهی ادامه داره
  • گمـــــــشده :)
  • خوشبخت باشن الهی....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی