حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الزیر آب زنیه

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۰ ب.ظ
بعد اتمام ساعت کاری
میشنوم که یکی از کاربرا به یکی از کارمندای موسسه میگه
نمیتونی یه جوری شر حاجیو بکنی؟
سرشو زیر آب کنی جبران میکنم!
حاجی رییس نیس که!
رییس باید پوست آدمو بکنه
نه اینکه هر چی خواستی بش بگی
باز چیزی نگه!
میتونی؟!
  • ۹۳/۱۲/۰۶
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

خمپاره اینقد حرص نخور میترکی ی وقتااا

حاجی نفسشونو یافت کردن دیگه
گفته بودن من نفس بیابم
دیگه نمیام

الانم الکی مثلا نمیان:))

هه ....هه...هههه ه....هه خخخخخخ

اخییی چند وقته اینجا چرتو پرت تَف نداده بودم-.-
منم  حرف مین قبول دارم  حاجی اصلا سر نمیزنه ولی بیشتر دوستاشون بازم میان 
من خودم برای دل خودم میام دوست دارم بخونم نوشته هاشون چه غمگین چه شاد .حس خوبی داره نوشته هاتون
تو این مدت کلی از دوستان بلاگری شکست خوردن تو زندگی ،کار

خیلیا عزیزاشونو از دست دادن

و پست غم انگیز گذاشتن

خیلیا وبشونو بستن و رفتن

ولی شما حتی یه کامنت هم از خودتون

جهت همدردی و یا حتی دعا در حقشون

صادر نکردین

واقعا که o_O
اینو به عنوان یه گله قبول کنید

شما تنها به فکر خودتون هستین و دیگران براتون مهم نیستن

این همه این بلاگرا اومدن برای تک تک پست هاتون ابراز همدردی کردن

اعلام حضور کردن ولی دریغ از یه

عمل متقابل از سوی شما نسبت به اونا :(
راس میگن شما علاوه براینکه رییس خوبی نیستین بلاگر خوبی نیز نمیباشید

آره راست می گه.. رئیس باید به شدت جدی و ترسناک و با جذبه باشه! وگرنه همکاراش کلاهش رو نشون می کنن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی