حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الدستور العملنا

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۰ ب.ظ
در ناراحتی ها و فشارها
به خدا پناه ببرید
پست بزارید
بخوابید

+ حوالت به دست چپ لاغرش هم سفارش شده...
  • ۹۳/۱۲/۰۶
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

من تو ناراحتیا چیکار میکردم؟!!!!!!!

تا جایی ک یادمه با خودم بلند بلند حرف میزنموو به اونی ک منو ناراحت کرده بدوبیراه میگمو هزار تا صفت و القاب زیبا به اسمش میبندم
تازه بعضی مواقع صحنه سازیم میکنم تو ذهنمو طرفو مینشونم جلو خودم شروع میکنم براش به نطق کردن از طرفش حرفم میزنمو دفاع هم میکنم ولی از اخرم بازم اونه ک شسته میشه!!:|

بعد نیم ساعت حالم طوری خوب میشه که از اولم شادترم:D

اون ی نفر دیگه ای که انجایی بدو بیا اعتراف کن کی هستی:|:|:|:|
من نه خوابم میبره!
نه پست میذارم!
خیلی وقته طرف وبلاگ نرفتم!
یه فکر مثل خوره می افته به جونت تا خود صبح
:) بالاخره باید یه جوری خوب شد :)  چاره نیست 
در اولیش که حرفی نیست..با پست بذاریدم شدیدا موافقم...ولی با خواب نه!
البته همیشه همین سیاستو پیش میگیرما ولی تهش میبینم بی فایده بوده سیاستم!!
استعینوا بالصبر و الصلاة

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی