حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الفصدیه

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۱ ب.ظ
برای اولین بار رفتم فصد
زدن رگ برای خونگیری
شبیه شرکت در مسابقه 103ن
خون فواره میزنه
بعد آروم آروم فروکش میکنه
نه اینکه کیسه خون بزارن!
میگه
اون روش سنتیه سختتر هم هس

+ من واسه فواره اش رفته بودم
والا
  • ۹۳/۱۲/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

کاملا از اول مشخص بود برا فواره ش رفته بودین :)))
وااا چه کار مسخره ای!!!!!!
ینی تو کیسه نمیکنن؟!!!
اینجوری که کارتون اصن اهمیتی نداره
فقط خونونو هدر دادین
به هیچ بنی بشیری هم کمک نرسوندین:|
یه جور به قول خودتون پروانه ریختنه ک اینجوری:|
حاجی معذرت
اما این که انجام دادین چیه؟
:/
اصن چجوری میخونن اسمشو؟
پاسخ:
یه درمان از طب سنتی
بر وزن قلع و خلع و وصل
اینجور که شما تعریف کردید دلم خواست برم! فقط و فقط بخاطر فواره ش!
اگر واقعنیه برم. وگرنه نرم!
منم یه بار فصد کردم :))
5 سی سی ازم خون گرفتن 
فک کنم اهدای خوب بهتر باشه
فواره به یه کاری بیاد خو
  • گمـــــــشده :)
  • لابد یه فایده ای باس داشتهخ باشه  که رفتین..هوم...
    این چه کاریه؟ خب تشریف ببرید لب کشتارگاه فله ای فواره زدن خون تماشا کنید! والااا
    اول

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی