حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

فعلیه ۱

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ
سرکار نمیریم
جهت انجام کارای عقب افتاده
و بخیر گذ وسلهم@ وشوف ابیاسبب بعدو علیه مجیدخنافره من الأهوازحی حصیرآبادروندن امتحانات...

ده تا مغازه رو گشتم تا یه کاپشن جدید بگیرم
کاپشن قدیمیمو از عراق گرفتم
خارجی و پر از پر
به ۲۵ تومن
کاپشنای فعلی نرمال ۱۲۰ تومن بودن
به فروشنده گفتم مقایسه رو
خندید

دستکش گرفتم واسه موتور سواری که صبحهای قم جانسوز! شده...

دو تا کتاب واسه خودم گرفتم

بعضی مواقع ناخواسته بعضی کلمات و جملات بین مطالب و حتی پیامکا پیست میشه
اون جمله عربی فوق هم از اون دسته است
جالبتر اینکه تا حالا هنچون جنله عربی به چشم من نخورده
این که از کجا اومده..

  • ۹۳/۱۱/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

  • خانم مهندس
  • واسه منم یه بار همینجوری شد!!
    حالا باز این خوبه که! واسه من یه جوک ، وسط پستی که درباره فوت شوهرعمه ام گذاشته بودم اومد:))
    حالا خوب شد خودم اول فهمیدم!!!
    من که از خودم انتظار ندارم ابتدای این پست رو فهمیده باشم!

    حصیر آباد  تو اهوازه

    خط دومشم فک کنم عربی اهوازیه!
  • آسمان فردوس
  • سلام حاجی مگه لباس روحانی نمی پوشید؟ پس کاپشن چرا؟
    ما الان از این جملات چی باید متوجه بشیم؟
    رمزیه؟
    فکر کنم جملات پستتون ایراد داره حاجی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی