حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2113 المابقیه

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ب.ظ
امروز رفتم برای اولین بار به خونه مون سر بزنم
کلیدارو هنوز نگرفتم
لذا پشت در ورودی موندم!
با هزار ترفند آخر ساکنای مجتمع در رو باز کردن!
باز پشت در واحد موندم!!!
مدیر هم نبود
اصن واسه صحبت با مدیر رفته بودم
یادداشت گذاشتم و شماره
هنوز که زنگ نزده...
  • ۹۳/۱۱/۰۱
  • حاجی ره

نظرات  (۶۱)

مبارک مبارک ...............
نفس جان تبریکات ویژه بنده رو پذیرا باش ........
ما شیرینی میخوایم یالا .......
ما شیرینی میخوایم یالا ................
شیرینی 
شیرینی 

*             *            *                    *                 *                *  
      *              *                 *                 *                     *                  *    
     
  *           * حاجی کجایی ببینی که من واست چراغونی کر دم    *         *      
*     *               *                 *                *                *                 *               
    *    *                  *                *                    *              *                *  
*   *           * *                  * *                **                 **               ** 
*                     *                        *                  *                 *                 * 
                   

         *                          *
کسی نیس !


علوو و .................علووووو!!!!

علوووووووووووووووووو!!!!

 1...........2....................3.............امتحان میکنم !  صدا میاد!!!
 بچه ها به جای دعوا بیاین فکرامونو رو هم بزاریم 


واسه عروسی حاجی جووووووووووووووووون  کادرو چی بگیریم!!!؟؟؟


زود تند سریع 
دست وجییییییییییییییییییییییق و هورا

مادر بزرگ اومده!

نمیدونی وقتی از یه سفر درسی برگردی 

بعد بیای ببینی حاجی زن گرفته لی لی لی لی لی لی لی لی لی 

اآخیشششششششششششششششششششش خستگی ع تنم در رف!!
 کامنت اخر من صرفا واس 

ادمای محترمیه که ممکن بود برداشتای شخصی ... نا رحتون کرده باشه!

بعضی ها الکی خوشحال نشن لطفا!!! 

منم هرجا بخوام کلبک میکنم به کسی ر.ب ط..ی. چیییییییییییییییییی نداره!!!!
جناب سه نقطه طرز حرف زدنو باید در نظر هم گرفت من ایراد گرفتم؟!!!
حالا همونجوری اون موقع خوش بودم که البته به لطف شما دود شد:|:|یه چیزی پروندم(درباره اسمتون)

+هه شرمنده ولی خیلیا تو همین کلامیم با قدرت با ماهام حرف زدن که من هم شستمش

++تازه شونصد تا حرف بارمون کردی تازه دو قورتو نیمه تونم باقیه
من کی خودمو بی عیبو نقص نشون دادم؟!!!
جناب بهتره وقتی کم میاریو میفهمی که بد حرف زدیو تقصیر خودت بوده این نوع برخورد
نیا الکی کلیک کن رو یه موضوع که هیچ اهمیتی این وسط نداره 

شما بی ادبانه حرف زدی بعد انتظار احترامو ادب هم از من دارین:|
همه چیز از اینجا شروع شد 

اخه نقطه هم شد اسم .حالا اگه کسی از خودش ایراد بگیره!؟؟؟

بعد رسید به برداشت تبعیض و زور و...

حالا خوبه اول اوشون از ما ایراد گرفتن وخودشونو بی عیب ونقص

وانتظار داشتن کسی چیزی نگه .گفتن شما تبعیض قائل میشین !قدرتتونو به رخ میگشین !جالب اینجاس که من اصن این حرفا رو نزدم.منو تبعیض. زور!!!!!
عجبا!!!!!!!!!!!! 


 
 خوب اگه برداشتتون کلامی بود چرا گفتین

چون مردین میتونین زور بگین دخترا رو (...) بدونین و...

در حالیکه زور کلامی بین زن ومرد برابره!

 
 

 

 
  

 

 

 

 
بنره نیز کلامیو عرض کردم
و نمیدونم چی تو ذهن شماس که میگین تو ذهنه منه

+من طور دیگه ای از حرفاتون نتونستم برداشت کنم
و واقعنم نمیشد طور دیگه ای برداشت کرد(برای من شاید بقیه درست برداشت کنن!!!!!!!!!!!!!!!!)


 ابنکه راجع به این جملم 

 مینشونمش سر جاش ) گفتین!


منظورم کلامی بود نه اونچیزی که تو ذهن شماست!!!

  
 
چچچچچچچچچچ 

نگاه کن تو رو خدا !!

چطور از حرف آدم ماجرا میسازن و تعمیم میدن به بقیه!

گاهی برداشتایی از حرف آدم میکنن 

که اصن روح خود بیچارش خبر نداره!

 

 

 

 
ازین بحثه کسل آور واقعا خوابم گرفت

شب همگی خوش


خداوند همه ی جوونا رو عاقبت بخیر کنه
 مینشونمشششششششششششششش سر جاش
همچین به رخ کشیدنه زورتونو قلدریتون به نظر میاد نمیاد؟!!

آفرین خوبه که میدونین مقام زن چقدر بالاس

پس بهتره دیگه بحث نکنین 
چون هم خوشم نمیاد ازینجور کل کل های بیخود هم حاضر جوابم
طوری که چند نفرو به گریه کردم سر همین حاضر جوابیام

درباره ی نگاه هم من چیز بدی نگفتممم
ولیی..... وقتی خودتون بی احترامی میکنین و میگین ادای دختر خوبا رو درنیار(ینی خرابی دیگه!!!شما چیز دیگه ای میتونی برداشت کنین؟!!)
نم نمیتونم با تماااااام احترام باهاتون برخورد کنم 

من هیییییچ بی ادبی ای قبلش نکردم 


+اینکه دختر خوبیم یا نع هم لازم به ادا دراوردن نیس
همه ی افراد اینجا بیشتر از 1 ساله که منو میشناسن
ممکنه یکی بتونه چند ماه ادا اصول دربیار ولی فک نکنم بتونه 1 سال ادا دربیاره
یالاخره ماهیت واقعیش رو میشه
برامم واقعن مهم نیس چی دربارم فک میکننو ازم راضین یا نع
مهم اینه که خدا ازم راضی باشه
آدم که نباید همه چیو به رخ بکشه



اتفاقا مقام زن خییییییییییییییییییییییلی بالاست

احترا م خانومه هم اوجب واجبات 

 کسی که گفته خانوما (ض.ی.ف) خیییییییییییییییییلی بیخود گفته

چرا حرف تو دهن من میذاری خانوم محترم!!!

خودت برو نگاه کن !!!

 

خو 
پس بشینین تا اموراتتون بگذرد

این فکر که چون مردین هرچی بگین همونهو زور بازو دارینو اینا پس همه دخترا باس به حرفتون گوش کننو بله چشم بگنو ضعیفه خونده بشنو از تو سرتون بیرون کنین

عمرا بتونین من یکیو سر جام بنشونین
من بی احترامی هم نکردم در ضمن 
شما حرف بدی تو کامنتای قبلیم دیدین بفرمایید تا معنیه بی ادبانه رو هم منم بفهمم

تنتون میخاره به ادبو تربیت بقیه توهین نکنین
راجع به جماتونم باید عرض کنم

جمله اول باید تو کله چرخوند .(یعنی باس اول فک کرد)

بعد مزه مزه میکنی(اینکه چه جمله ای مناسبه حاله که بگی)

بعدش میاری تو دهن (به زبون آورده میشه)


اگه کسی راجع به کسی فکر بد کنه مدیونه!!!

منم راجع به هیچ کس فکر بد نمیکنم!

 فقط اگه کسی بی ادبانه حرف بزنه رو مینشونممممممممممممم سر جاش

 


میخواین یه حرفیو بزنین بهتره اول مزه مزه ش کنین بعدم یه دو سه دور تو کلتون بچرخونینش بعد دهن باز کنین نطق بفرمایید


فکرای مسمومو منحرف....
با کیا شدیم 80 میلیون نفر....
خخخخخخخخخخخخخخخخخ:))))))))))))))))))))))))))))خخخخخخخخخخخ


اخ اخ این تیکشوووو"الکی ادای دختر خوبا رو درنیار"
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


خدا شفا بده همه ی مریضای اسلامو

ف چرا خوابم نمیااااد منننن:|:|:|-.-
میرم یه جا دیگه نگهبانی بدم اینجا همچین دیگه حسه خوبی بهم نمیده:|(حرف دل:ممکنه فکرای بیخود بکنن درباره آدم)

شب همگی خوش:D:D:D


بله اینجا درغکی!!!!!!!!!!!!!

پس یا صب کمین کن !
  
دیگه هم  الکی ادای دختر خوبا رو در نیار

آدم خندش میگیره!

هه اینجا واقعی نیس که نگهبانیش دخترو پسر بخواد جناب
منم زیاد نگهانی دادمو کمین کردم



دختر رو چه به نگهبانی؟


الحمدلله یکی رو ازخفه شدن نجات دادیم

ازهمون اولششششششششششش معلوم بود



اخیششششش معلوم شد مذکرین
داشتم ع فضولی خفه میشدماااااا

بنظر نمیرسید اینقد زود لو بدین

خب دیگه حوصلم سر رفت همگی پاشین برین دیگه منم نگهبانیمو بدم به یاده نگین عزیزم:)

میای نظر میزاری 

اونهم واس یکی دیگه 

بعد یکی دیگه میا د نظرتو جواب میده 

بعد خودشم خخخخخخخخخخخخخخخخخ

آخر سر میگن با نامحرم حرف نمیزنیم و ال و  بل!

چقد این ملت با حالن!!!!!!!!!!!!!!!!!
بلی درست میفرمایید
ولی من حرف درستو حسابی تابحال نزدم!!!!(تو فضا مجازی)
این صاب وب هم که میبینین دایم پلاسم چون هم سنشون بالاس:D:D:Dهمم اینکه حس بدی نمیده به آدم همچین دلشون پاکه:D:D:Dآدم فک میکنه داره با برادرش حرف میزنه:D

ولی ....چرا چرا با یکی درستو حسابی حرفیدم اونم دیگه هم چون مرد بود همم چون مجبور بودم , سوال داشتم واااجب نمیشد نپرسم:D:D
 حرفو ادم اگه درس بزنه وحاشیه نره !

مخاطبش هرکی باشه مشکل ساز نیس!

  
آقامون غیرتی میشن آخه:))))
خخخخخ

+ای بابا یه بار نشد این حرفو بزنم خندم نگیره:|:|:|
اه اه:|:|
 اووووه

حالا هیعی بشین پیدا کن کی مرد !کی زن!

 
نمیخواد عصبی شین
منم جواب سلامو واجب دونستم که گفتم
اومممم بجز این حرف آخر بهتون نمیخوره مرد باشین 
درهر صورت به من مربوط نیس که
بعدشم مگه من گفتم بیا با من حرف بزن!

واسه سلام هم خوتو ناراحت نکن!

ما به همه سلام میدیم صرف انسانیت نه جنسیت
اووووففف خط کیبوردم کار نمیکنهههه:|:|:|:|
واااااای همه چی رو مخمهههه خو چرا کار نمیکین خط جان؟!!هااا؟!!:|:|:|
:|:|:|:|:|:|

اومممم خوب خداروشکر که تابحال به پستم همچین آدمایی نخوردن :|
خیلیا اسمی خلاف جنس خودشون میزارن!

  
ایششش خو منو نمیگیره با یه نقطه بحرفم:|
تازشم نمیدونم زن هستین یا مرد:|:|:|
 حالا ...  یا هر اسم دیگه ای چه فرقی میکنه؟
ندیده بودمتون پس!!!!!!

بعله سلام خوبه خیلیم خوبه ولی کیه که بتونه بندازتش تو دهن من:|:|:|:|
منم عادت به سلام کردن دارم 

حتی اگه کسی جواب نده 

یادم نمیره
 نع!

من همیشه همین بودم 


راستی سلام بر همگی:D

من عادت به سلامو خدافظی کردن ندارم یاااادم میرهههه:D:D:D:D
نفسشونو میبینن میرن بیرون باهاش خستگی بالکل از بدنشون بدر میشه دیگه:D:D
ای بابا نقطه که نشد اسم که:|:|:|
الان یکی از قبلیا بودین اسمتونو به نقطه تغییر دادین شماها؟!!:دی

سلام المی جان!

خستگی حاجی محسوس نیس!

کار. بار قبل عروسی همش رو دوش خوشه! 

 ......جان شمام سلام   

 




حاضر
از کوجا معلوم با نومزدشون نمیرن بیرون؟!!
اصن مگه میشههههههههه عادم با نومزدش نره بیرون!!!!!!!!!!!!!

عمرااااااااا اگه نرن باید برن اصن:|:|:|:|
 حاجی دوره ی نامزدی به این قشنگی !

با نفس نمیری بیرون !!!

حیفه همش با کار بگذره!

اینهمه شما موقع عروسی رفقاتون سنگ تموم گذاشتین  حالا اونا بیان جبران کنن خو!!!

من مطمئنم عروسی هم فقط برا بخور بخورش میان!
آره دیگه دیوار جون صبح مهمون داشتیم
ماری هعی چپو راست عکس میگیرفت 
از آخر برا یه چالش یه عکس گرفتیم 
اووففف اونقد خوشمل شدددد مثه این خارجکیا شده بود
البته هیچی ازمون مشخص نبودااا.....
.
.
.
.
هان؟!!
شیه نشستین نیگا میکنینو گوش میدین به حرف مردم؟!!!!:|:|
دارم با دیوار جان میحرفم:|:|

+الکی خوشم خودتونین:|:|:|
اصندشم سرم به جایی نخورده:|:||
وبگذر شماهام کار نمیکنههههه؟!!!!
مردم ع فضولی خو:|:|:|
حالا ع کجا بفهمم کیا اومدن :|:|:|:|:|


دو روزه مثه آدم کار نمیکنه همش تا میرم یوزرو پسو میزنم میترکه:|:|:|
برم فکرمو متمرکز کنم 
از اول هفته هر چی شده هعی گفتم آخر هفته میزارم

الان دو دونش یادمه:|:|:|:|
اه اه:|:|:|

شما 6 نفرم یه چی بگین خو پوکیدم:|:|
ولی حاجاغا شباهت خاصی به داییم داریناااااا
اصن یه لحظه فک کردم اونه لباساشو عوض کرده:D
البته طرز جواب دادنتونم تقریبا شبیه داییم هس

ولی خب اخلاقا شبیه نیستین کلا داییم تقی به توقی میخوره بلند میشه به ادا اصول دراوردن:D:D:D
ممکنه داره از ناراحتی دق میکنه ولی هرهر میخنده:D
یه حرف راستم نمیزنه :D:D
میگمااااا یه وخ زشت نباشه من مثه خلا نشستم با درو دیوارای وب میحرفم

اون 7 نفرم دارن سوت میزنن:|
ماشالله شد 11 تا

زود تند سریع بیاین کارت بزنین
اوففف این حاجیم آپ نمیکنه من اول شم:|
8  نفر اینجایین چیکار میکنین؟!!!
هان؟!!
من تو کفه همین شماها موندم؟!!!
ولی دروغ چرا عصر اومدم خودم تهنای تهنا بودم هیشکیم نبود:D

+چش غره نرین اون شکلکی امروز کلن ولم

++بهلهه بهلههه درست حدس زدین قصدمم ترکوندنه اینجاس
چه معنی میده همه سکوت پیشه کردن

+++آدم یاد شهر ارواح میوفته میاد اینجا

فرزانههههه

چرا نمیتونم برات نظر بزارم؟؟!!!:( براچی بستی نظراتوو؟!!:|:|


++مبارک خودتونو نفس بانو باشه:D
سلام بچه ها
چون میدونم خیلی ها اینجا رو میخونن اینجا میگم
لطفا پیام آقا رو منتشر کنید توی وبلاگتون. نامه ای به جوانان امریکای شمالی و اروپا نوشتن.
توی سایتشون هست.
www.khamenei.ir.
لطفا به زبان های مختلف منتشر کنید.

  • مهندس بهشت
  • مبارک باشه ایشالا با نفس اولین بار برید والا چه معنی میده تنها باشید
    حاجاقا
    انگار تموم زحمت هاتون داره به بار میشینه
    و به لطف خدا سختی ها جاشونو به حلاوت و آسونی میدن!
    الحمدلله
    این پستاتون خیلی خوشحالم میکنه
    ان شا الله هر روز بهتر از دیروز باشین.
    :)))))
    کلا ذوق میکنیم که حاجی خونه دار شده
    ایشالا زودی نفس دار هم بشه صلوات
    الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام :)
    اوووف! چقد سرتون شلوغه حاجی! آدم ناخودآگاه به تلاطم میفته که بره بدو بدو کاراشو انجام بده..! حالا خوبه ما بیکاریما!!!!

    خونه نو و نفس بانو و تأهل و اینا قبول باشه :)

    خب من دیگه برم کلی کار دارم :/
    خدا یار و نگه دارتون

    خون"مووووووووووووووونو" خوب اومدی حاجی....

    خو آدم دلش ازین خونه باصفاها میخواد خو.........

    ایشالا مبارکتون باشه

    فنسو گفتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی