حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2102 الاخوندیه الثانی

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ
میگه
ولی جالبه همینا از درس که بیرون میان همه چهره هاشون میدرخشه!
میگم
بخاطر رضایت از زندگیه که دارن...
میگه
بنظر من میشه خیلی چیزا داشت ولی شاد نبود و برعکس
شادی و غم امری ذهنیه, اصن بازی ذهنه...

+ درمورد صحت جمله آخرش باید فکر کنم...
  • ۹۳/۱۰/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

  • فرزانه ...
  • adamaye khub hamishe bishtaran manzuram bud.eslah mikonam
  • فرزانه ...
  • حاجاقا من فکر میکنم تو هر پیشه و رشته ای،حالا چه حرفه ای چه تحصیلی آدم بد و خوب پیدا میشه!هر فیلدی یه جامعه ی کوچیکه دیگه!
    ولی هم آدمای خوب همیشه بهترن،هم اینکه چون درس حوزه و حاجاقایی مرتبط با دینه تو ذهنشون مردم توقع دارن که دیگه استثنا و حالا آدمی که یه سری خطای مشهود داره هم نبینن بین این افراد! واسه همینه تو چشمن!
    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
    جمله ی خیلی خوبیه !
    البته فکر کردن بهش هم خیلی خوبه
  • آسمان فردوس
  • سلام حاجی...جمله ( بنظر من میشه خیلی چیزا داشت ولی شاد نبود و برعکس ) جالب بود و تامل برانگیز از دیشب دارم روش فک میکنم تا الان فک میکردم یعنی به دلیل اتفاقاتی عقیده ام این شده بود که برای شاد بودن باید خیلی چیزا داشت تا بشه شاد بود و از زندگی لذت برد هنوزم دارم رو حرفاشون فک میکنم راست میگن شادی و غم یه جورایی امر ذهنیه برمیگرده به برداشت ما از اتفاقی که برامون میفته نمیدونم شنیدید جریان معرف گنجشکی که باد اومد و لانه اش رو خراب کرد این همونه، همون بازی ذهن... منتظر پستای بعدیتونم بی صبرانه



    بله حاجی حق با شماست ! طبیعیه که  رضایت از زندگی انسان را شاد میکند..
    فقط مونده کی با چی راضی باشه  :))
    ینجاست که کم توقع بودن و قانع بودن به داد ادم میرسه...
    من با جمله اخر زیاد موافق نیستم . ذهن خالی از هر خاطره ایی یا هر اتفاق خوب و بدی با چی میخواد بازی کنه به قول سه نقطه عزیز این درک  ادمها ست  که در مقابل اتفاقهای افتاده با هم فرق میکند.. که خود این مسئله هم به خیلی چیزای دیگه وابستگی داره....
    خیلی چیزها روی ذهن و طرز برداشت آن تاثیر گذاره...


  • فیروزه ای
  • جمله آخر، جمله جالبیه
    منم موافقم حاجی حتی با اخریش
    من با نداشته هامم شادم چه برسه به داشته هام:))
    حاجی عجیب دلم جمکران خاست زیارت قبول
    شاید چون عقل دخترها بعدن می رسه حالا ذوق مرگ شوهر شدنشون هستند خانوادشون سخت می گیره 
  • پاک باخته
  • سلام
      شادی وغم ساخته ی ذهن نیست 

    دوتا شون بیرون اتفاق می افتن  وقلب آدم ها ادراکشون میکنه!

    البته این درک آدم هاست که با هم فرق داره

    بعضب ها خیلی متعالی فکر میکنن به خاطر همین از هر چیزی غمگین نمی شن

    وبعضی ها تنگ نظرن!

    فرق خوشبختی وبدبختی توی دید ادمهاست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی