حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2096 بنات الفال

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ب.ظ
قبل از مسجد
چند دقیقه ای رو با دختربچه های فالگیر به صحبت گذروندم.
احوال زیبا رو میپرسم که چند دقیقه بعد پیداش میشه.
فال بخر
+ گفتم هر وقت خانومم اومد فال میگیرم.
کی میاد؟
+ هر موقع عروسی کردیم!
هنوز عروسی نکردی؟ ای دروغگو!
+ من دروغ نگفتم! گفتم هر وقت اومد!
پس حالا یه فال بخر
+ ببین! هرموقع دستامو تو دست یه خانم دیدی, اون موقع میخرم, دو تا هم میخرم!
منم میگم ده هزار تومان
  • ۹۳/۱۰/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۵)

بفرما
اون بنده خداهارم مثل مجازیا سرکار گذاشتی حاجی
دست به دستم ببیننت باور کردنی نیست
خواهرت از آب درمیاد!
حاجی به قول مهندس مشکوکیا چرا فالفروش؟

چه خبرا دیگه؟:)))))
  • مهندس بهشت
  • حاجی چرا با دختر بچه فالفروشا حرف میزنی دی
    حاجی مردم فال میگیرن ببینن کی به عشقشون میرسن 

     یا کی عروسی میکنن ...

    شما میخوای بعد اینکه عروسی کردی فال بگیری ؟ خب بعدا  فال میخوای چیکار ؟
  • بنای با ثوات
  • بچه راست می گه خب...تازه انصاف داره من بودم می گفتم یه میلیون بده تا فال بدم..
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی