حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2092 الصلواتیه

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ
شب عید
کار دلتون به جایی نکشه
که مجبور بشین تک تک کارای پیج اینستای خسرو انجم رو ببینین که خل نشین
صلوات...
  • ۹۳/۱۰/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۲۵)

مطمئنن خبرایی هست که شما این همه مدت نیستین
به سلامتی ای شاله
سلام
چرا اینفده دلتنگی میکنین
حاجی داره با نفسش بر میگرده
دسته گلارو بریزین بپاشون
لی لی لی لی
  • فرزانه ...
  • حاجی کجایین پس؟! :((
    حاااااااجی؟؟؟؟؟:((
    اووووووووووو 5 روز حاجی آپ نکرده هیچکی هیچیم نگفته!!!
    عجیبه!!!!
    قضیه چیه؟!!
    چرا همه سکوت کردن؟!!!
    یادم نیس تو تایستون تا یه روز آپ نمیشد من میترکوندم یا بقیه میترکوندن منم یاریشون میکردم!!!!!

    بگذریم

    چه حس خوبیه جلو باشی از برنامتو خیالت یه جورایی راحت باشه هاااااا
    اصن محشره حسش:D
    هعییی(ایکون الی لبخند به لب زل زده به گوشه سقف با دستی زیر چانه)

    یکی مور جمع کنه
    حاجی میاد ایشالا 
    سال دیگه  پیشتونه
    من دوست ناشناس هستم!
    گفتم بهت!!!

    نه باووووووو کسی نمیدونه ما کی هستیم...
    اصلا مگه هستیم؟؟
    هوم؟؟
    این حاجی درس بشو نیس
    یعنی من که چشام آب نمی خوره
    البته چشام آب هویج می خوره هااااااا...
    بیچاره دختر مردم هی باید غذا بپزه والا
    بعدشم اون بنده خدا چیزی نمی خورد که به سرم می کشید کارش
    این حاجی که ما شاء الله...
    خخخخخخخخخخ
  • ـیکـعددـدیوانهـ
  • خدا قوت ...
    و احسنت به این پشت کار ...


    موفق باشی حاجی ....
    سلام

    ببخشید حاج آقا و دوستان شما هیچکدوم نمیدونین دعای طلب سلامتی و و عمر با برکت چیه ؟

    اگه میدونین لطفا بهم بگین
  • duste nashenas
  • میگم که چرا به من نگفته بودی چه حرکتی پیشش زدی؟ ^____^
    آره دلم برای خانوممش میسوخت که بعد از این 2 هفته باید تحویلش بگیره. پوست و استخون شده بود. باید مثل بقیه زوج ها خانومشو می آورد.
    حالا ما دعا میکنیم حاجی زودتر مزدوج بشه بره سر خونه زندگیش، بعد فشارش بیفته، نفسش براش سرُم درست کنه.
    ما که از دکتر کاروانمون یاد گرفتیم چیکار کنیم. میخواید یه دوره هم برای نفسِ حاجی هم بذاریم که در مواقع لزوم، ببندنش به سرم :))))
    حاج آقا آخوند روحانیها همشون سر وته یه کربسن! این حاجی هم مزدوج بشه، اخلاقش خوب میشه. نه حاجی؟
    استغفرالله. فکر کنم فقط خواجه حافظ شیرازی ما دو تا نشناخته باشه
    khkhkhkh seromo khub umadi! B ruhe zede zarbe eteghad daram! Vali in haji aslan mese un haji nist! Un haji kheili 2st dashtani bud ayzan moteahel! Guna dasht! Yade harkati k jelosh zadam oftam! Khola3 ke nashenas jan in haj akhunde rohani aslan shekle un haji ha nista! Hadeaghal too vebesh ke nist! Bishtar shabihe in pesaraye shekamuye danshju hast! Khob man bram ta teror nashodam
    نمیدونم چرا تا اومدم اینجا یاد حاج آقای کاروانمون افتادم
    اونجایی که بنده خدا ز بس بار مسئولیت به دوش کشیده بود، ضعف کرد. هر کس هر جور که میتونست میخواست کمکی بهش کنه. منم که سرم براشون درست کردم...
    یاد سفر بخیر...

    مدیونید اگه فکر کنید من یه سؤال بی ربط دارم. می گم اون پیش دستیه هس که دو تا چایی توشه گذاشتین تو اینستا.. می شه بدونم از کجا خریدین؟ 
    مال کارخونه چینی کاشان هست، دوس دارم سرویس چینی ام رو این مدلی بردارم اما کارخونه نمی فروشه و توی بازار و مغازه های کاشان نتونستم پیدا کنم :(
     
    سلام
    عیدتون مبارک حاجی:)
    عیدتون مبارک :)
  • فیروزه ای
  • عیدتون مبارک حاج آقا.
    مریم گلی راست میگه
    صبر جمیل :)))
    سلام و عیدتون مبارک.
    حلال کنید حاجی...

  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • ایشالا عروسی دخترتون!
    واسه خودتون که گذشت...!


    +خسرو انجم کیست با ذکر مثال!
  • پاک باخته
  • عیدتون مبارک
  • پاک باخته
  • عیدتون مبارک
    خسرو انجم که گفتین یهو دلم یه جوری شد 

    گفتم خدایا خسرو انجم کی بود؟ کی بود ؟ چرا انگار می شناسم 

    یهو پرت شدم به صدای احسان کرمی و مکث و خسروانجم :) 


    هوم ... امشب منم خوب نیستم ! 

    هییی ! 

    ان شا الله درست میشه همه چی برای همه
  • پاشیدن لجن به جهان مودبت
  • سلام علیکم.چه خبرازون دیشبی؟
  • مریم گلی
  • سیب زندگی میچرخه حاج آقا
    به احسن وجه هم می چرخه
    گاهی وسط این چرخش ها دل آدم بالا و پایین میشه اما
    عیدتون مبارک :)
    عیدت مبارک حاجی..
    این نیز بگذرد
    ایشالا جای خودشو به شادیهای کوچولو کوچولو اما فراووووون میده که دیگه به ذهنتم این روزا و این حرفا خطور نکنه...
    انشا الله...
    : (

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی