حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2091 مکالمات انا و الدوست

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ب.ظ
دوستی زنگ زد
بعد از سلام...
او
یه ذررره وجدان نداری؟
من
از اولم نداشتم!

چطوری؟
+ ازت بدم میاد! متاهل خبیث!

چرا زنگ نزدی بهم؟
+ گفتم که به متاهلا زنگ نمیزنم!
...
  • ۹۳/۱۰/۱۷
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

  • مهندس بهشت
  • حاجی حسوددددددددددددد
  • فیروزه ای
  • دقیقا همین بلایی که ما سر متاهلا میاریم. خوب میکنی حاجی. خوووووووووووووب
    سلام حاجی و دوستان یه سوالی داشتم شما چطور آرشیو بلاگفاتون رو انتقال دادین که فیلتر نشد. دوستان بلاگ هم کسی اگه همچین کاری کرده کمک بفرمایید لطفا برا من آرشیوم مهمه
    یعنی چی حاجی این چه عکسایی که تو اینستا میذارید؟
    کلا با روح و روان آدم بازی میکنید :|
    در ضمن نگران سلامتیتون هم هستم چاق نشین یه دفعه؟:دی
    سلام
    پس ان شاالله بعد متاهلی ما مجردا دیگه بهتون سر نمیزنم :|
    والا...
    حاجی سر عقد مارو یادتون نره ها
    من به دعای موقع عقد خوندن خیلی اعتقاد دارم 
    ایشالا خوشبخت بشید 
    شیرینی هم همون دعا باشه قبوله:)

  • فرزانه ...
  • :))
  • Mohammad Eskandari Khosrowshahi
  • سلام
    سایتتون عالیه ، از  وب ما هم دیدن فرمائید.


    اگر تمایل داشتید تبادل لینک می کنیم . با عنوان های بالا و آدرسشون.

    سلام

    نکنید ازین کارا

    دوروز دیگه سر خودتون درمیارن ها!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی