حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2079 هذا الیوم

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۲۹ ب.ظ
دو شیفت کار
ناهار خورشت قرمه سبزی
بعد شیفت شب رفتم مطب دکتر بلاغت حجامت کردم!
رفتم کتابخونه
عاشقانه ها از جبران خلیل جبران رو گرفتم جهت مرطوب کردن ذهن بین اینهمه تنهایی و کار ومطالعه
ایضا جلد یک و دو فرهنگ ایران زمین از ایرج افشار و دانش پژوه
  • ۹۳/۱۰/۰۹
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲)

""منم هستم...
من دیروز رفتم کتابخانه.."عاشقانه های آرام" رو گرفتم . برای اولین بار در عمرم یه کتاب شعر از ناصر فیض گرفتم. گناه اول...کتاب قشنگیه.یکی دیگه هم گرفتم. اسمش کوتوله ها و دراز ها. هنوز نخوندمش. متن کوتاه و گرافیک جالبی داره.
یکی دیگه هم قبلا پیشم بود. مثل من و تو (درباره ی احمد کاظمی) همینا دیگه...
کتابای هفته ی قبل هم بگم؟
:))""

اخیییی همین داور قند پهلو؟!!!
طنز کار میکنه که
دوسش دارم:D:D:D
یادم باشه اسماشونو برم بعد کنکور بگیرمشون:D
من تنها کتابی که مشتاقانه میخوندمشو دنبالش بودم
هری پاتر بوده:D:D
 
نیلوفر مرداب از نسرین ثامنی رو هم نصفشو خوندم از نثرش خوشم نیومد فقط چون هدیه بودو هعی میپرسید خوب بود؟خوشت اومد؟موضوعش چیهو اینا رفتم خوندم ضایع نشه:D
کلا با این نسرین ثامنی کنار نمیام تقصیر من چیه؟؟!!:|:|:|:|

کتابای دیگه هم بد نبودن ولی هیچی هری نمیشه:D
چراغ ها را من خاموش میکنم از زویا پیرزاد جا موند (اینم خوندنش تموم شده)
سلام:

من:

حلاج و راز انا الحق
مبانی هنر های تجسمی
مبانی تصویر سازی
تاریخ هنر ایران و جهان
مفاتیح الحیاه

نیمه کاره ها: ===> بابا نظر و چهل گفتار در مردم شناسی ِ .......(که بعد ِ دفتر پنجم باید دفتر دومو بگیرم)

سری کتاب هایی هم ک از تهران خریدم شهریور ماه دیگه داره تموم میشه:

اونایی که خوندم ===> کجا ممکن است پیدایش کنم از کاروکی موراکامی/کنسرو غول از مهدی رجبی/یک عاشقانه ی آرام از نادر ابراهیمی/ چند صفحه از من گنجشک نیستم مونده که مصطفا مستور نوشته
 /و کل ِ سال ِ بلوا از عباس معروفی ک بزودی شروعش میکنم/


کتابایی ک  بهم هدیه داده شده تو کتابخونمه وقراره بعد تموم شدن در دست مطالعه ها بخونم:===>

دور دنیا در 80 روز/بابا لنگ دراز/غرور و تعصب/دیوید کاپرفیلد/خدا, انسان, عشق و عارفانه ها از دکتر شریعتی / میدل مارچ/ شاهزاده گدا/


بازخوانی: ===> عارفانه ی دکتر چمران / دا /


+قاعدتا قبلشم کلی کتاب خوندم و بعد این ها رو هم باز میخونم! اینجا هم شما کتابای خوبی معرفی کردید! بعد این کتابا میرم تو کتابخونه ی خونمون سرک میکشم چون کلی کتاب هس بعد اون میرم کتابخونه مرکزی!

منم کتابای
آرمیا _من او
خوندم
دروغگوام مماغش درازشه!!!
اون کتابی که گفتم اگه نخونید بخونید کتاب عاشقانه ها هم خوندم 
فرهنگ ایران زمین هم نخوندم خب اگه خوبه یکم ازش بگید کسی دوشت داشت بره بگیره 
بسی کتابخونه دوست میدارم:)یه حس خوب
  • بنای با ثوات
  • منم هستم...
    من دیروز رفتم کتابخانه.."عاشقانه های آرام" رو گرفتم . برای اولین بار در عمرم یه کتاب شعر از ناصر فیض گرفتم. گناه اول...کتاب قشنگیه.یکی دیگه هم گرفتم. اسمش کوتوله ها و دراز ها. هنوز نخوندمش. متن کوتاه و گرافیک جالبی داره.
    یکی دیگه هم قبلا پیشم بود. مثل من و تو (درباره ی احمد کاظمی) همینا دیگه...
    کتابای هفته ی قبل هم بگم؟
    :))
    سلام علیکم و رحمه الله
  • پاک باخته
  • من هستم
  • پاک باخته
  • سلام مضراب
    یه نفس هم ندارید یه روز ظهر گوشت کلم بپزه به خرجتون بده اینقدر عکس مرغ و جوجه و کباب ردیف نکنید توی اینستا! والاااا
    چرا هیچکی نیس اینجا؟:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی