حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2069 الامیدیه

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۲۱ ب.ظ
در ناامیدی بسی امید است...

+ بعضی وقتا وقتی دیگه هیچ نقطه روشنی نیس
یه جرقه الهی همه جارو روشن میکنه

ومن یتوکل علی الله فهو حسبه
کسی که کارو بسپاره به خدا
خدا واسش بسه!
والا..
  • ۹۳/۱۰/۰۲
  • حاجی ره

نظرات  (۱۰)

  • مهندس بهشت
  • حاجی چی شده؟


    حاجی لابد  پایان شب سیه  هم سفید است :)



    وانگه که بمردم از سیاهی 
    شاید که بپیچنم  سفیدی 
    امید در این چیست ندانم  
    که صبح سر از خاک برارم ... والا

     اشکالاشو ببخشید فل بداهه بود:)

  • از دوشیزگی تا...
  • اتفاقا آقای رفیعی هم تو سخنرایشون به همین آیه اشاره کردن...
    ینی من صدای آقای رفیعی رو میشنوم یاد شما میفتم...:))
  • فرزانه ...
  • به یک جرقه نیازمندیم
    نمیدونم چرا وقتی خیلی ادم ناامید میشه یه اتفاق باعث میشه دوباره شروع کنه 
    امیدوارم خدا زودتر این جرقه تو زندگیتون روشن کنه 
    خدا هرروز صبح معجزه داره
    طللوع آفتاب!
    درس ِ امید !
    توکلت علی الله :)
  • جراح قلب
  • عجیبه واقعا چرا نظر نمیدن . اونموقه ها از زیادی نظرات میخواستین فرار کنین نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی فکر کنم قدیمیا دیگه نیستن
  • جراح قلب
  • ااااااااا  نظرات ازاده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • جراح قلب
  • سلاااام حاج اقا حالتون چطوره ؟ منو یادتون هست ؟ پشت کنکوری بودم . حاج اقا جراح قلب نشدم  پرستار شدم خورد توذوقم . کلا سرکوب شدم تعطیلات آخر ترمه اومدم خونه نمیدونم چی شد یهو یادتون افتادم گفتم ینی هستین که سرچ کردم و دیدم بعله قالبم که عوض کردین . چرا نظرات کم شده . یادمه خیلیییییییی شلوغ بود . هی بگین کار رو بسپار به خدا بفرما اخرشم جراح قلب نشدم اصن قهرم
    صد البته :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی