حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2056 مکالماتنا مع امنا

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۶ ب.ظ
مادرم میگه
کی چایی میخوره؟
میگم
من فقط از دس عروسم چایی میخورم
میگه
کی بشه خدا اون عروس تو رو از آسمون بفرسته
خیال من راحت شه...

+ متن بهم ریخته بود
تصحیح شد
باتچکر
  • ۹۳/۰۹/۲۳
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

^_^
سلام حاجی...
ان شاالله ب زودی خبر چایی خوردن شما از دسه عروس بانو و باقی قضایای شما و نفس باجو را  هم درینجا مطالعه بنوماییم...
:)
o_O


خدا ضایع کنندگان خلق رو دوست ندارد..


+تحریمتون کردم!باهاتون قهرم تا اخر صفر -_-
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • المی جان منظور حاجی زن خودشونه!
    ینی مثلا میخواسته بگه من دومادم،اون عروسمه!!

    مث بعضی فیلمای خارجی که تو ترجمه ش وختی پسره میخواد بگه دوس دخترم،مینویسن دخترم!
    ؛)

    +آمین با نعره؟!؟؟!
    :)))))))))))))))

    عروسم؟!!! ینی زن پسرتون؟!!! اووووو تا کجا رفتی حاجی فعلا برو ع نفس بعله رو بگیر من کیک خامه ای شکلاتی میخوام:|:|

    نیگا من معتاد نیستمااا فقط میترسم شماها عروس داماد شین من نباشم شیرینیا تموم شه:|:|
    پس هرچه سریعتر لدفا:| ممنانم^__^


    کی میشه واقعا... که نه تنها مامانتون که همۀ ما راحت شیم :)))
    حاجی شما هم مثل داداش ما شدیا 
    من به داداشمم میگم یکم سرخ سفید شو زشته خو:)

    سلام

    میگم این دعاها و انشاءالله گفتن ها و امیدتون به ازدواج چند وقته تغییر کرده ها!

    عجیبم بوهای خوبی داره میاد :))

    ان شاءالله که خیره...

  • بنای با ثوات
  • قبل ازین که خودتون اعلام کنید بگم خسته نباشین از جواب به کامنت..:))
    من که شمارو لینک میکنم خواستی بلینک نخواستی هم بلینک :)
    رمز؟!چه رمزی؟متوجه نشدم
  • بنای با ثوات
  • ای شالا به زودی..:))
    :|
    وب من کامنتاش فعاله ها به خدا!
    حاجی داشتیم؟! :O
    پاسخ:
    بله
    ولی وارد کردن رمز میخواست
    پشیمون شدم
    :)
    انشالا به زودی:)
    پاسخ:
    انشا الله
    سلام
    انشالا یکی خوبشو نصیبتون کنه
    بلن بگین امین
    پاسخ:
    آمین با نعره...
    واقعا کی بشه...
    بح بح به اون چایی... ^_^
    پاسخ:
    ایشالا به دعای دوستان و خواست خدا بزودی...
    واقعا بح بح
    شراب طهوره اون چایی!
    والا...
    والا کی بشه بیاد و جماعتی نفس راحت بکشن از دست شما!!!
    پاسخ:
    ببینین خودم چی میکشم!
    سلام حاجی.
    خیلی وقته میخونمت
    به ما هم سر بزن :)
    پاسخ:
    سلام
    حالا واقعا شما دعا مینویسین؟!
    :)))
    الهی یک عدد عروس خوب نصیب کنه
    حاجی برای مسح سر حتما باید فرق باز کنیم فرق کنار نمیشه؟
    بعد واجبه که حتما مسح کنیم من یه مدت فکر می کردم مسح کردن مثل قنوت نماز مستحبیه
    محض رضای خدا جواب بدید
    اون پست سوال فک کنم بر نمی داشتید خوب بودا
    ممنون از جوابی که می دهید

    پاسخ:
    آمین
    بله
    همین که بالای پیشونی باشه کافیه
    حتما نباس وسط باشه
    حاجی
    داری توقعات مادر شوهرو از نفس بالا میبریا...
    پاسخ:
    توقع خودمه
    چرا مادر شوهر؟!
    what?! :|

    پاسخ:
    رفع اشکال شد...


    اون خط وسط خیلی خارجیه کلا هیچی ازش نفهمیدم ..

    پاسخ:
    ناخواسته یه جمله پیست شده بود تو پست پیامکی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی