حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2037 التوفیقیه

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۸ ب.ظ
موسسه عجیب خلوت
شده
با مرخصی یا بی مرخصی
همشون رفتن پیاده روی اربعین
من موندم و چند محقق مفلوک دیگه
  • ۹۳/۰۹/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

امسال خیلی شلوغه
اقا سرشون شلوغ میشه
ما میزاریم تو خلوتی بریم که حسابی دلبری کنیمو خودمونو لوسش کنیم براشون ^___^
  • خانوم سین
  • سلام‌حاجی خوبید؟:)
  • بنده ی خدا
  • سلام.

    گفتند ضمائر را نام ببر
    گفتم: من ... من ... من ...
    گفتند: پس بقیه چه شدند؟
    گفتم: همه رفتند زیارت ارباب و «من» جا مانده ام
    صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

    برگرفته از اینجا
    حاجی دست رو دلمون نزار که خون 
    شما اقا هستید راحت میتونستید برید ما چی:(
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • حالا اگه نفس بود باهاش میرفتین پیاده روی...

    الان خوشتون اومد من این پست رو به نقس ربط دادم؟!
    من میدونم،خوشتون اومد! :/
    :))
    شما هم می رفتین خب....
    ایشالا با نفس برید
    غصه نخورید ما ها بیشترمون جاموندیم!!!
    ان شا الله پایه ها ک اومدن سال بعد  همگی بریم کربلا
    آمین
    +من موندم شما چرا نمیرید؟؟؟
    +دوتا از بچهه ای بلاگر الان دارن پای پیاده میرن کربلا
    پاکباخته و فیروزه ای اونا دعا میکنن شما هم با نفس مشرف بشید ان شا الله
    حاجی ان شاءالله سال دیگه با نفس پیاده برید کربلا ...

    بلند بگید آمیــــــــــــن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی