حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2036 العشقیه

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۵ ب.ظ
دیشب پردیسان بودم
خونه دوستی تنها که خانمش شهرستان بود.
صبح بلند شدم املت درست کردم
هرچه صداش زدم واسه صبحونه
نیومد
بهش میگم
علی من این صبحونه رو با عشق!!! برات درست کردم
خواب و بیدار میگه
تو اگه معشوقت رو پیدا کرده بودی
عمرا با من صبحونه میخوردی
پس ... به این عشق!

نتیجه اخلاقی
در صرف عشق محتاط و بخیل باشید
  • ۹۳/۰۹/۱۸
  • حاجی ره

نظرات  (۶)

اخی 
ببین دوری همسر با دوست گرام چه کرده
شما 7قلم صبحانه هم اماده میکردید باز جای یار نمیشدی...
.
.
.
خاکبسره بیلیاقت خر
زنت نیست که نیست
حاجی از خوابش زده برات صبحانه درست کرده
باید این جوری جواب از خود گذشتکی و مهربونیشو بدی؟؟؟؟؟؟
بیلیفاته گاو!
  • مهندس جون
  • راست گفته بنده خدا...
    عجب حاجی خوبی هستی شما :))))) ازین صبونه ها با عشق برا نفس بعدا درست میکنی :)))))))
    حاجی این سه نقطه یعنی چی:)
    حاجی والا دوستتون حق داره خب الان اگه نفس بود عمرا به این بنده خدا سر میزدی چه برسه صبحونه درست کنی
    ولی خوشبحال نفس اول صبحی صحبونش اماده ست 
    نیمه گمشده یاد بگیر 
    حاجی این نیمه گمشده ما امد میارمش این دوره هارو از شما یاد بگیره:)
    حاجی اوشون هرروز صبح واسشون با عشق صبونه میارن دیگه عشق پاک ِ!!! شما رو قبول ندارن ک! :))) {ایکون ِ حاجی با عشق ِ پاک}
    این هنرنماییارو رو نکنید میان میدزدنتون
    نگهشون دارید ب وقتش رو کنید بعدش اسپند دود کنید ها :))))
    +میگم که حاج اقا علاوه بر شما دوستانتون هم دارن از دست میرن ها !!!! :)))) ^_^
    چه جواب دندان شکنی :)))
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی