حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2026 الاسیدیه

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ق.ظ
شوخی جدی به یکی از محققای شلوغ میگم
نفر بعدی شمایی ها (واسه اخراج)
میگه
حاجی اگه منو اخراج کنی
میام تو صورتت اسید میپاشم!!!

+ من از مسیولین عاجزانه تقاضا دارم جهت تامین امنیت بنده فکری بکنن
اصن خرید و فروش اسید رو قاچاق و ممنوع اعلام کنن
والا
  • ۹۳/۰۹/۱۳
  • حاجی ره

نظرات  (۷)

  • خانم والیوم
  • ااااااااااااااااا.. :(
    دیگه صورتت از اینی که هست بدتر نمیتونه بشه که :))))
    بگو سفید کننده بپاشه روت بلکم یه کم سفید شی! :))))

    +آیکون ذوالانتقام! :)))))))
    پاسخ:
    حبیب جان
    اونی که باس بپسنده یکی دیگه اس
    شما چرا تو سر جنس میزنی؟!
    والا...
    حاجی ببین چکار میکنی با این محقق ها که راضی به اسید پاشی میشند 
    والا:)
    خب اذیتشون نکنید گناه دارند 
    پاسخ:
    من اذیتشون میکنم؟!
    اینا تفریحشون اسیدپاشیه
    بمنچه؟!
    والا...
  • مهندس جون
  • خوب حاجی اخراج نکن بنده خدا رو ...گناه داره...نونش آجر میشه...ای بابا
    پاسخ:
    مغز من آجر بشه اشکال نداره؟!
    والا...
    شوما اخلاقتونُ خوب کنین کسی اسید نمی پاشه تو صورتتون
    صددرصد تضمینی
    پاسخ:
    اخه خوش اخلاقی تا کجاااا...
  • مهندس بهشت
  • خو حاجی نکن از این شوخیا
    چرا بنده خدارو میترسونی
    بعد میکه من امنیت ندارم
    اسید که خوبشه والا
  • بنده ی خدا
  • سلام

    صبحتون بخیر!

    اگر کسی خواست اسید بپاشه، عباتون رو حائل کنید که خسارت نبینید :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی