حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

2008 المرحله الخواستنیه

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۵ ب.ظ
دوس دارم...
تو جلسه خواستگاری
پدر نفس, بیشتر از خودم و اخلاقو رفتارو موقعیتم بپرسه
نه خونه و ماشینی که ندارم و حقوق محققی!

دوس دارم...
جلسه خواستگاری شبیه یه مهمونی و جمع دوستانه باشه
نه بنگاه و معاملاتی

دوس دارم
چای خوردن از دست او
  • ۹۳/۰۹/۰۵
  • حاجی ره

نظرات  (۲۱)

آقا حاجی!
انقده که شما پست گذاشتین
اگه دنبالبنده خدا تو کشورای بیگانه هم میگشتین 
پیداش کرده بودین
(:
آرزو بر جوانان عیب نی حاجی
امیدوارم که شما پایه گذار روشها و سبک و سیاق های نو
در خواستگاری مضحک ایرانی باشید حضرت استاد. :)
سلام حاجی.
ان شاالله همنفس گمگشته بازاید ب کنعان ...
خوبه شما معیارهاتونو میگین چارتا مرحله و معیارم یاداوری میشه واسه آتیه ی ما...
امانز بی تجربگی...
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • حاجی به نظرم بیاین یه مانور عروسی برگذار کنید...!

  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • من با نظر مونا کاملا موافقم!
    چایی و چادر و نگاخ دزدکی آقا داماد!!
    چه شووووود!!!!  :)))
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • حاجی به نظرم به صورت حالا یه زن بگیرین...تا بعدن که سر فرصت بخواین یه  نفرو پیدا کنین و ازدواج کنین!!

  • پاک باخته
  • خدا مرگم
    خاک به سرم

  • مهندس بهشت
  • دقیقا خواستگاری همون چیزیه که شما دوسش نداری
    عه واااا 
    چه جلافتها در کامنت میزارن 
    :))))))))))))):))))))))))
    گی لی لی لی ...
    نفس هم یافت شد 
    خوب دیگه نفسولوژی پایان یافت دوستان بندو بساطو جمع کنیم بریم حاجاقای بعدی:))
  • الهام جون
  • سلام حاج اقا جون  من خیلی از حرفاتون خوشم میاد عاشق حرفاتون شدم ای کاش همه مثل شما ناز بودن دوستت دارم هوارررتا    تو نظرمو درباره حاج اقا ها عوض کردی عاشقتم نفس   منم دوس دارم شوهرم خوشجل باشه مثل خودت  اخه حرفاش خیلی خوشجله
    م3 جلسه اولی که رفتیم خونه فلانی وا3 دادام:)
    حاجاقا سلام
    دیگه اغلب خود عروس خانوما چای نمیبرن متاسفانه...:)
    خصوصا تو خونواده های مذهبی که وظیفه اینجور پذیرایی ها به عهده ی عاقایونه،معمولا سیبیلو ترین فرد حاضر در جلسه که از اقوام عروس خانومن چای رو تعارف میکنن که حساب کار دست عاقای داماد بیاد .
    احتمالا اولین چای رو از دستشون بعد از عقد میخورید. :)
  • پاک باخته
  • خخخخخخخخخخخخ

    دعا میکنیم گیرت بیاد
    حاجی واقعی تجسم کن
    جلسه خاستگاریه
    قراره نشون بدی لیاقت تصاحب دختر عزیزکرده شون بشی
    درباره همه چیز باید صحبت بشه
    هم اقتصادی هم شخصیتی
    با این فکر بری جلو میخوره تو ذوقت عزیزم
    اه اینقده بدم میاد دختر چایی بیاره 
    خیلی رسم مزخرفیه امیدوارم ور بیفته :)))
    ما که کلا از همسر نه شغل پرسیدیم نه درآمد نه خونه نه ماشین :))))))))


    عقیده ما :
    اخلاق ایمان رفتار..
    روزی هم دست خداس..


    اما چایی اوردن یکم با چادر و روگرفتن و اینا سخته ..هول میشه بنده خدا ..
    حالا شمام بخوای تو اون حین نگاش کنی که هیچی..یهو دیدی سینی چایی برگشت روتون ..:))

    اه اه جلسه خاستگاری بسیاار مضخرفه 
    چیه همه سیخ میشینن خیلی خشک فقط کله تکون میدن:|

    +با عرض پوزش منو نزنین خو:دی
    نگیییییییییییییییییین
     من برممم؟!!
    خوندی چی گفتمم؟!!
    یا کلا نرفتی تو وبت؟!!!

    من میرم همون کارارو میکنم پس
    مشکلی بود همونجوری یا تو وب بگو:D

    ++بازم شرمنده:-D
    بفرمایید

     نزنین نزنین رفتم بابا رفتم:-D
    اول!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی