حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

الفین

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ
بلاگفا هزار پست نوشتیم
و کوچیدیم...
پستارو به بلاگ عزیز کوچاندیم
و باز نوشتیم...
و باز هزاره دوم!

+ یا دیگه نباید نوشت
یا فقط از او گفت...
  • ۹۳/۰۸/۲۶
  • حاجی ره

نظرات  (۲۰)

فکر خوبیه

اینکه دنبال نفس می گردی از بی نفسی نیست یا پی همنفس بودم

ازاینکه نفست از جای گرم بلند می شه 

اواز دهل شنیدن از دور خوش است همه اونایی که نفس دارن چه زن چه مرد پشیمونن و دلشون میخواد برگردن به زمان

بی نفسیشون بلکم یه نفس راحت بکشن نشتی بیرون گود فکر می کنی چه خبره

اون زمان که نبی مکرم فرمودن دینتون رو کامل کنید نفس ها اینطور سنگین نبودن 

الان هر چه بی نفستر زندگی دلچسبتر 

 حاجی الان بی خداحافظ رفتی دیگه
وای وای چه کار زشتی

سلوم حاجی
یعنی الان باز تو فکر کوچیدنید عایا؟
  • بنده ی خدا
  • سلام
    یعنی الان به مرتبه ی فناء فی الاو (1) رسیدید؟

    +(1):واژه ای من درآوردی بر وزن فناء فی الله است و مرتبه ای از برای خواهان نفس است در هنگامی که چیزی نمی نویسند مگر از برای او :-) یا درباره ی او 

    حاجی ایناچیه گذاشتی ؟!!
    الان من دلم میخواد چیکار کنم ؟
    اون شیرینی یزدیا رو میگم...
    وووای اصن یادش میوفتم گشنم میشه...
    با چایی.. :))

    سلام میام اینو میخونم یاد‎"‎کان مقداره الف سنه‎"‎ میفتم
  • سیده زهرا(عاشقانه های مسیحـــــــــا )
  • هر کسی کو دور  ماند از اصل خویش
    باز جوید روزگار وضل خویش

    حاجی از اینجا جمع کن بیا همون بلاگفا
    + یا دیگه نباید نوشت
    یا فقط از او گفت...


    فک کنم چشام علاوه بر اینکه رو خودم فقط کار میکرده رو حاجیم تازگیا کار میکنه(از نظر چشم زدن میگم:|:|:|:|)
    خودمو که تا تونستم چشم زدم نمونه ش که گفتم شمارم از وقتی گرفتم مزاحم اصن نداشته از همون روز یکی همش داره اسو زنگ میزنه که کچلم کرده

    درمورد حاجیم چند وقت پیش تو بلاگفاش بودم چند تا پست خوندم تو دلم گفتم عههههه حاجی تو بلاگفا که بود چقدر دپرس بودو چپو راستم شکست عشقی میخوردااا
    تازگیا اینجوری نشده که..... فرداش پستای "سوگ نفس" شروع شد 
    hunest جوابه من چی شد:|:|:|:|:|

    تو نظر قبلیمم میتونی یه چیزی بگی....به مامان همینطور .... هانست نوشتم میتونی بزاری:|:|
    این همه راهکار:|
    آدمو دق میدین:|
    من اگه کسی ازم احساس کنم ناراحته نمیتونم مثه آدم تمرکز کنم خوووو:|
    هعی 1 ساعت درس میخونم یه ربع تو فکرم که هنوزم ناراحته یا نع:|

    حاجی بی او که نمیشه!

     همیشه باید یک اویی باشه تا انگیزه برا نوشتن باشه :)

    من هم با بچه ها موافقم بلاگفا بهتر بودید...


    التف ...
    تو این بی نتی ...
    ایم وبم دیگه برا ما وب نمیشه ..
    جم کنیم کاسه کوزه هامونو بریم ..

  • مهندس بهشت
  • حاجی بذاری بری خودت میدونیا
    سلام به امید رسیدن نفس خانم به جناب عالی
    هرچه می خواهد دلتنگت بوگوووووووووووووو
    خدایا به حق همین ساعت نفس همگیمون رو سریع تر بهمون برسون
    که شدیدا بهش محتاجیم.
    اللهم عجل لویک الفرج....
    گاهی به حال خوبتون حسادت می کنم
    حاجی دنبال یه نفر برو که از جنس خودت باشن فکر میکنم تا حالا من که از دور فقط چند خط می خونم از جنس تو نیستن
    تو به نفسی نیاز داری که نفسش پاک باشه ببین قسمتت کجاست
    راستی یه چیزی وقتی نه می شنوی دیگه دنبالش نمیری؟
    بایذ نوشت
    باید همیشه نوشت
    حالا از کی
    از چی
    دیگه نمیدونم
    کاش برگردین و روز ها و شب های خوب گذشته تکرار بشه!



    +یه های وب بگیرین لااقل حاجیییییییی ! :|
    عنوانُ خوندم یه چیز دیگه فکر کردم..:))
    حاجی انصافا بلاگفا بهتره..
    بعدم من به شخصه عاشق اون پستایی بودم که کامنتامونو پست میکردی...:)


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی