حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

السرشماریه

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ق.ظ
یه سوال
که چند روزه ذهنمو مشغول کرده
کیا اینجارو میخونن هنوز؟!
پلیز یه کامنت بزارین تو همین پست
آدرس وبتونو حتما بزارین
تورو خدا

+ میخوام ببینم اصن شصت تا مخاطب داریم که...
;-)
  • ۹۳/۰۷/۲۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۲۵)

سلام

مام بی واکنش پست هاتون را میخونیم هر از گاهی!

سلام بر شما ..

ما هم هستیم همین حوالی حاج آقا ..

خاموش و روشن .. موفق و موید باشید همشهری ..


سلام

خسته نباشید

شنیدم به خاطر شباهت نام قرار زحمت تصدی دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی رو شما تقبل کنید :))
میخونیمتون ولی هفته ای یکبار وصل میشیم نت اونم به صورت خاموش
به خاطر کنکور و این صوبتا...

سلام
اینجا رو میخونم هنوز ...
حیف که از شصت رد شدید وگرنه میگفتم منم هستم 
سلام حاجی .چند روز هست که میخونمتون.قلم خوبی دارید.واقعا روحانی هستید؟
نزدیک دو شصت تا خواننده شدیم که حاج آقا!
:)
  • گیس گلابتون
  • حاضر هرچند خاموش :|
    گناه من چیه عاخه..
    حاجی روزانه هاتونو دنبال میکردم اما نظر نمی ذاشتمـ

    :سوت
  • فاطمه سادات
  • سلام علیکم و رحمت اله و برکاته  B-)
  • یک عدد بانو
  • حالا حاظـ ر یا حاضـ ر
    مسئله این است.... :|
    همون حازر اصلن!
  • یک عدد بانو
  • به صورت چند ماه خموش.. :)
    چون سرشماری بود دیگه،حاظر!
    حاضر :))
  • مهندس جون
  • سلام من امروز به جمع دوستان اضافه شدم
    من همیشه خاموش می خونم
  • سیده زهرا(عاشقانه های مسیحـــــــــا )
  •  حضور غیاب میکنی حاجی :))
    سلام حاجی...
    اقلا این پست سبب خیر شد این لپو باز کنیم بالاخره بعد عمری...
    هی چند روز بود می خواستم باز به همین دلیل باز کنم و نمی شد
    ما با گوشی می خونیم... و نظر اینا نمی تونیم بذاریم
  • بانو نورا
  • منم میخونم
    سلام حاجی
    ماه رمضون بود اینجا رو کشف کردم ...
    تقریبا بیشتر آرشیوتون رو خوندم
    و فرصت بشه تقریبا هر روز میخونم اینجا رو
    ولی خب زیاد دستم به کامنت دادن نمیره
    نمیدونم چرا...!!! ؛) :)
    مدت زیادیه میخونیمتون البته خاموش ^ـــ^
  • دوره خانوم
  • من و نگار و مرتضی هم هستیم

    حاضر
    دیر و زود داره، ولی سوخت و سوز نداره 
  • سمیرا و ماهی ها
  • حاج آقا خیلی زیادتر از 60 تا شدیم 
  • علیامخدره
  • گهگداری که اسمتونو توو لیست پیوندهای دوستان میبینیم سرکی میکشیم.
    بعد از رفتن از بلاگفا و رمزی نویسی، کمتر سر میزنم!
    ما نیز :)
    منم تو دسته ى خاموشام!
    این دفعه صرفا جهت اطلاع روشن شدیم و بس!
    سلام 
    منم خاموش وبتون رو میخونم
  • نشریه پلاک
  • دیدی زیادن؟!
  • مصطفی فتاحی اردکانی
  • حاج آقا هستیم
    من هم!
    خاموش
    جای مرحوم statistic هم سبز :))))))))))))))))))))))))))))
    سلام منم میخونمتون خیلی وقته
  • دوشیزه فلانی
  • در هر حال من خواننده ی شما هستم! :)
     
    + چندمیم؟!! :))
    :/
    سلام حاج اقا
    صبح بخیر
     جا داره از فرماندهی ستاد سرشوماری بگم آخر پاییزه ها ^_^
    خیلی وقت نداریم
    زود زود بشمارید جوجه هارو ک گزارشو تحویل بدیم^_^
    باتشکر مدیر شعبه یک ^_^

    +ببخشیدا مجبور بودیم اطلاع بدیم !مجبوووووووووووووووور
    ++رسیدگی شود^_^
  • خانومه آقای x
  • گاهی میایم یه کله ای میزنیم میریم به رسم قدیم....
    منم هستم هنوز 
    خوشبختانه یا متاسفانه شو نمیدونم؟
    سلام.
    عایا کامنت در این پست برای خواننده ی خاموشی مث من هم اجباریست؟
    هر روز می خونمتون :)
    حاج عاغا من!
    سلام علیک
    والا ما هر روز میخوانیمتان... ولی شاید خیلی اهل کامنت گذاشتن نیستم
    تازشم وب نداریم..واسه همین نمیدونستم آیا باید ابراز وجود میکردم
    راستی من فرانی اما!

    اسمم رو برگردوندم به همون حالتی که چندسال بود . 

    از همین زمستون 92 عوض کردم به دلایلی 

    دیگه اون دلایل برطرف شد و برگشتم به همون حالت 
    سلام علیک

    منم می خونم :) 
    جوجه ها رو شمردی حاجی؟
    یه جوجه جا مونده:)))

    ما نیز میخوانیم تان...
    min هستم

    یک معتاد

    واز درس افتاده!

    اونم بی هیچ رد

    ونشونی:))))
    حاجی جان منم میخونمتون
  • محمد شورگشتی
  • تازه با اجازه شما تو پیونامونم هستین!!!
    مدتهاست!
    همسایتون «جمکرانی» چند روزه نیست ولی من که هستم اومدم واسش زنبیل بزارم تا برگرده :)
  • محمد شورگشتی
  • سلام.
    خوب معلوم شد مام هستیم دیگه!!!
    توفیقاتتون افزون
    من هم....
    هرشب ..
    بی سر صدا البته
    ما نیز هستیم...
    از طایفه ی بلاگفا هستیم که به دعوت دوستان به بلاگ آمدیم اما هنوز وبی راه ننداختیم!
    شما همین آدرس اینستاگرام ما را داشته باشید به صلاح تر است!!!! همین اسم مان پلاس @!! 
    از طریق Eli.ka با شما و وبتون آشنا شدم. کل آرشیوتون رو هم خوندم که بسی سخت و طاقت فرسا بود! اما نود و نه درصد باحال!!! چن تا از دوستام رو هم با وب شما آشنا کردم! 
    گاها نظر میدم اما بیشتر خواننده خاموشم! 
    دیگه بسه! والسلام علیکم و الرحمة الله!!
    من
    من من من من : ))))
    ما قدیمی هستیم گرچه برای شما جدیدیم
  • یه داوطلب
  • کامنت مد نظر حاوی هیچ مطلب خاصی نباشه، ایراد داره؟!
    :))

    ما هم هنوز میخونیم حاجی:)

    آدرسم نداریم

    اوممم جوابتون دو حالت داره!!
    یکی اینکه باز منو با الینا اشتب گرفتین چون اون نه سالشه و اما معتاد(من  نُه سالمم باشه معتاد نیستم که!!:دی)

    یکیم اینکه این جواب برمیگرده به پست البلوغیه!!! ینی دارین میگین منم تو خصوصی بگم با من بودین؟!!خو اینجوری که اعصابتون خرابتر میشه هاجی^_^
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • سلام حاجی

    خوابگاهمون نت نداره...دیروز با گوشی یکی از دوستان با یه بدبختی(!) اومدیم و ابراز وجود نمودیم...

    +اینم آدرس!
    +همیشه وبتونو واسه بچه های خوابگامون میخونم...اونام مشتاق!!!
    +خیلی خندیدیم به پست "التغییرالجویه"!

    +++حاجی خیلی ممنونیم به خاطر حرفاتون و راهنماییا و نصیحتاتون...
  • شادی بانو
  • سلام
    منم می خونم حاج اقای عزیز
    حوصله کامنت گذاری ندارم
    الهم ارزقنا الکامنت فور حاجی
    این روزها همه حاجی می خوانند! شما چطور؟!

    ما نیز گه گاه سر میزنیم. هنوز..!

    +سلام راستی...
    اصلنم یادم نرفته بود سلام کنم :)
    خب قبلن کامنت گذاشته بودم
    اما این قید تو رو خدا را توجه ننموده بودم
    والا...

    salam behtarin haji donyaa^_^
    man man :-P
    طرح سر شماری جوجه های اول پاییز!

    عاغا
    حاضــــــــــــــــــــــــر
    سلام...
    منم می خونم، خواستم نگم چون وب ندارم ولی دیدم سرشماریه...
    موفق باشین
    منم میخونم.

    ادرسو که خصوصی عرض کردم..

    نمیدونم رسید یا نه...

    و در پاسخ شما به تیرزاد :

    "خدا شرایط کامنت دادن رو برای دوستان و ج کامنت دادن رو برای ما فراهم کنه"

    انشاالله و امین بلند پشت بندشم صلوات :)

    برایِ بارِ دوم عرض میکنم...
    منم میخونم...آیکون عینکِ...

    + ) پیاممُ ور بدید جواب ندید من میدونمُ نفستون...والا...بازم آیکون عینکِ...
    میخونیم :)
    پاسخ:
    قدیمی آرام...
    منم می خونم:) 

    پاسخ:
    اسم و ادرس کلا جدیده!!!
    منم میخونم :)))
    وبلاگ ندارم

    ر.ک: توضیحات موصوله
    پاسخ:
    لطفتون برقرار!
    سلام حاجی 
    بضیا میخونن فقط دیر و زود داره
    بضیام زود میخونن شرایط کامنت دادن ندادن
    پاسخ:
    سلام
    خوندن خود ماهم دیر و زود داره بسی
    گله ای نیس ازین بابت
    خدا شرایط کامنت دادن رو برای دوستان و ج کامنت دادن رو برای ما فراهم کنه
    ان شا الله
    آقا،مام حاضر
    پاسخ:
    حضورتان مستدام
    اسم وبتون هیچوقت از ذهنم پاک نمیشه
    از ناوک مژگان...
  • دختر بندر
  • و من نیز... 
    پاسخ:
    باعث افتخاره که دختر بندر هم مارو میخونه!
    :))))
    کی گفته من اینجارو میخونم؟!
    اصن کی گفته من معتادممم؟؟؟!!!!
    جوجه هم نیستمم:|:|:|
    پاسخ:
    المی هستن, نه ساله, معتاد!!!

    + جوجه که فقط یکی بود
    والسلام
    سلام حاجی


    +صرفا جهت ابراز وجود!
    پاسخ:
    سلام
    چرا بی آدرس آخه؟!
    :(
    حاجی من جا موندما
    منم حاضری بزنید دیروز نبودم
    پاسخ:
    حاضر...

    حاضر.....


     من جزء شاگرد تنبلام سه در میون سر میزنم.

    پاسخ:
    مهم سرزدنه
    نه زمانش...
    خود ما هم یه هفته ده روز درمیون به رفقا سر میزنیم
    سلام من بیشتر تو قسمت نظرات ودر پی الی ومین هستم که با فقدان حضور این دو بزرگوار کمتر میام ولی میخونم هنوز .
    پاسخ:
    سلام بر مثلث رفاقت!!!
  • سعید سعید
  • منم هستم
    شما سند مشاع میدید مدرک مارو هم بدد بریم خدا خیرتون بده :)
    حاج اقاا همین ک بگیم اول قبوله؟؟ دی:
    یکبار درتاریخ اینطوری شدا دی:
    ما ک فک کنم اگر روشن نباشیم عجیبه :)
  • محیصا(mahisa)
  • سلام . من که اصن اینجا حق آب و گل دارم از بس کامنت میذارم :دی
    پاسخ:
    سلام
    پس بیایین سند مشاعش رو بگیرین!
    :))
    منم که مدتیه (کوتاه) می خونم، خاموشم نبودم از اول حضورم روشن اومدم
    پاسخ:
    همیشه روشن باشین و منور!
    :)
    سلام
    تیک حضور من رو هم بزنید لطفا!
    با تشکرات
    پاسخ:
    سلام
    تو لیست تازه رویت شده ها ثبت میشه اسمتون!
    سلام
    من نیز هستم
    پاسخ:
    سلام
    اسمتون خیلی جدیده!
    ادرسم که ندارین!!!
    میخونم ولی ازت خوشم نمیاد.
    پاسخ:
    میشناسمت؟!
    بازم به مرامت...

    + ما نیز با خیلیا موافق نیستیم
    ولی میخونیمشون
    ازشونم خوشمون میاد!
  • رها آرزوهای نزدیک
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

    پاسخ:
    بعدد ما احاط به علمک...

    سلام

    و ما نیز...

    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف دارین...
    سلام حاج اقا
    منم که میخونم همیشه..
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خصوصی میزاشتین که با ادرس باشه
    والا...
    ما هم که نیازی نیست که خودمونو معرفی کنیم!
    هست؟!
    پاسخ:
    شما همون مامور کفن و دفن بلاگفا نیستین؟!
    :))))
  • مهندس بهشت
  • من
    پاسخ:
    بله بله!
    سلام حاجی خوبین ؟
    منم که همیشه میخونتمون و به قول معروف از
    خواننده های خاموشتون هستم :)
    الانم چون حکم فرمودین روشن شدیم :)
    ضمنا آدرس هم نگاریدیم [گل]
    پاسخ:
    سلام
    الحمدلله...
    یه دوست خوب خاموش میمونه عایا؟!
  • پاک باخته

  • میدونم!بله!شما ک ازخواننده های قدیمی هستین

    و اون بچه هاییم ک مث شما فرق دارن

    اگرهم نق بزنن

    میدونیم ک شما خبردارید

    اما برخی ها(دیدم ک میگم)خبر ندارن ک حاجی نت نداره

    و بیان هم پیامکی آپ میشه

    فک میکنن حاجی عمدا ج نمیده و دلخور میشن!

    دلخوووووووووووووور! من اینو برا این افراد توضیح دادم!


  • بنای با ثوات
  • منم که دائم المعتادم...:))
    پاسخ:
    شما دایم اللطفین!
    حالا ما م ک همش میایم ن خیلی جواب میدین!!والا!!!من هر وقت هستم باید بگردم ببینم کجا نظر دادم!!!خوبه دیگ از این ب عد حداقل اسم پستو بنویسم بزنم سرچ کنم!!والا!!!:))
    پاسخ:
    خودتون گفتین اینجوری بهتر و راحتتر شده ها!
    :)))
    مام که هستیم معمولاً!
    پاسخ:
    حضورتون مستدام بزرگوار
    حالا چرا شصت تا؟! من تقریبا هر 2-3 روز یه بار سر میزنم
    پاسخ:
    فقط شصت نفرن که میدونن چرا شصت تا!!!
    اسم و ادرستون خیلی برام جدیده
    البته اسمتون کمتر!
  • بهانه گیر
  • سلام

    خوب ما هم که گاهی ابراز وجود می کنیم.... پس می خوانیمتان!
    پاسخ:
    سلام
    مارو از دعای خیرتون محروم نفرمایید...
    میخونیم 
    معتاد شدیم رفت 
    من نمیگم همون خواهر کوچیکه میگه معتاد
    پاسخ:
    تا باشه ازین اعتیادا باشه
    :))
  • ماریا .آ.بی
  • سلام، من میخونمتون :-)
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف متاهلا مزید!
  • خانوم خونه
  • من هم همیشه میخونمتون:))
    پاسخ:
    خیلی لطف دارین...
    سلام
    من و خواننده های وبلاگم

    پاسخ:
    سلام
    البته خواننده های وبتون باید خودشون بیان حاضری بزنن!
    نه شما که امتحان فیلتر دارین استاد!!!
    سلام من همیشه وبتون رو میخونم .
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون...
    من میخونم هنوز حاجاغای خونسرد
    salam
    پاسخ:
    سلام آقاچی خودم!
  • پاک باخته
  • سلام ناشناس جان/ بچه ها همه این چیزایی که گفتی می دونن ولی شما می دونی حاجی آزاری چه مزه ای داره؟ نه دیگ نمی دونی که میگی!‏ بزار یکم هوس کامنت جواب دادن کنه بلکه جبران اون عکس خوراکیا بشه!‏ خبیثم خودتی!‏ خخخ/ آره بزرگوار بچه ها حاجی رو درک می کنن ولی مزش به نق زدنه این طوری یادش میاریم نباشه دلمون براش تنگ یادش میاره تهنا نیست و به یادشیم
    خب اینو که میشد از پستای قبلیم فهمید!!!

    شایدم میخواستید آمارگیری حرفه ای و دقیقی بکنید!!

    پاسخ:
    داشتن یه امار جمع و جور و آدرس دارم آرزوست...
  • فیروزه ای
  • alan ke akhare paeez nist
    پاسخ:
    هیسسس
    لو ندین!!!
  • فیروزه ای
  • ey baba commente man sabt nemishe chera
    پاسخ:
    شد شد شد!!!
    جا داره ی چیزی عرض کنم همه گوش کنید!

    دوستانی ک هی میان میگن حاجی چرا جواب نمیدین؟

    بچه ها؟ حاج اقا نت نداره!

    خونه جدید رفته!

    کد پستی نداره پس تلفن نداره و درنتیجه نت نداره پس نمیتونه کامنت جواب بده

    چرا توجه نمیکنید؟

    این پست هارو هم پیامکی و درنبود نت میزارن(امکانات بیان)

    پس توروخدا هی نیاین بگین چرا جواب نمیدین

     یا شما ک جواب نمیدین چ اهمیتی داره

    خب؟؟؟

    -_-
  • پاک باخته
  • من
    تازه بلاگم اومدم
    کو اون تبریکاتو جشن گرفتناتو 
    کو اون فرش قرمزااااااااا که وعده داده بودی
    هان؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بهبهکم الله
    خیلی خوش اومدین
    مبارکتون و مبارکمون باشه...
    حاج آقا شما چند روز بعد یا اصن هیچ وقت کامنتا رو جواب نمیدی واقعا چه اهمیتی داره کامنت گذاشتن؟
    پاسخ:
    جواب ندادن دلیل بر ندیدن و نخوندنه عایا؟!
    با نت گوشی نمیتونم جواب بدم
    داری تعداد معتادا رو میشماری؟

    ما رم حشاب کن حاژی!
    پاسخ:
    نه حبیب جان
    کنار وایسا!
    آخر پاییزه...
    :)))
    سلام چراجوابمونمیدیدازتون پرسیدم موسسه اما فقه میخونیدبرادر؟
    پاسخ:
    سلام
    اوهوم! قبلا البته!
    ممنون که آدرس گذاشتین!
    سلام:)
    و شب بخیر!
    ما همیشه میخونیم شما رو حاجاغا! :)
    پاسخ:
    سلام و وقت بخیر
    سلمکم الله...
  • نارمک بانو
  • همه پستاتونو تا الان خوندم.. همه همه همه رو
    پاسخ:
    عرض تشکر و امتنان
    ایضا خسته نباشید...
    به قول ما شمالیا : 
    همسایه سره دو سر دارنه ، یک سر درد سر دارنه 
    ما میخونیم ولی شما نمیخونی مارو :)))
    پاسخ:
    خیلی هم مطمین نباشین!
     دیر دیر ولی یکباره میخونم دوستانو
    حاجی مجددا سلام
    حاجی من وکیل شدم بیام بهتون اطلاع بدم شاپرک هم میخونتون
    این
    نمیتونن خودشون براتون کامنت بزارن انگار!
    پاسخ:
    لطف شاپرکیشون مستدام...
    :)
    پاسخ:
    لبخند نشانه حضور است!
    :)
  • خانم مهندس
  • چرا ۶٠تا؟
    پس چندتا:-D
    [آیکونه خوددرگیری]
    پاسخ:
    خوددرگیری از ویژگیهای بارز مهندسان است!!!
    این سوال ها پرسیدن داره عایا؟!
    :)
    پاسخ:
    بلی دارد.
    سوال بعدی...
  • خانم مهندس
  • دوم
    پاسخ:
    عمرا
    دوم :))
    پاسخ:
    روح پرفتوح مین شاد...
    اول :)
    پاسخ:
    روح المی شاد